Trip weekend

gebruiker

Newbie
dit weekend ga ik met vrienden chillen in een huisje in de Ardennen en ik heb zin om wat te trippen ofzo, maar weet niet met wat

geen zin in pillen, daar word ik te actief van, lachgas heb ik inmiddels wel gezien, salvia doet et em niet en paddo's heb ik recent nog gedaan

bier en wiet zijn standaard, maar ik wil eigenlijk weer eens iets nieuws proberen, bij voorkeur iets geestverruimends, iemand suggesties?

ut moet wel in de shop verkrijgbaar zijn, want ik ken geen dealers

zat zelf te denken aan iets als 2c-b ofzo, maar ik weet eigenlijk niet of dat wel in de shop te koop is...?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hoi,

@CB en zo, dat is allemaal verboden, je kan paddo of kruiden gaan ikopen in de smartshop meer niet.

Succes

Stonie

sjaartrol

Bewuste gebruiker
gewoon in de shop vragen... ze hebben er:
-paddos (f koors),
-vliegenzwam (schijnt heftige trip t ekunnen zijn),
-planten met DMT,
-cactussen met mescaline,
-LSA-zaden (bvb blauwe winde; maar die kan je beter in een gewone zaadhandel kope, is veel goedkoper),
...

gebruiker

Newbie
hmmja, van die cactussen ga je toch hard over je nek?

zat meer te denken aan een iets vrolijkere trip

njah, ga wel ff langs de shop ofzo om wat info te vergaren

gebruiker

Newbie
lolz, niet als je niet in die scene zit, ben meer van de hiphop

misschien toch es een goa feessie bezoeken dan, iemand suggesties voor omgeving Utrecht?

DreamWeaver

Badass junkie
gebruiker zei:
lolz, niet als je niet in die scene zit, ben meer van de hiphop

misschien toch es een goa feessie bezoeken dan, iemand suggesties voor omgeving Utrecht?

Zoek online naar goa/psytrance feestjes. Goabase is een goed beginpunt. Lees je even in over lsd en zorg dat je niet te moe bent als je het doet (want het duurt echt 12 uur, vergeet slapen maar, je zit eraan vast). Bereid je goed voor en zorg ervoor dat de mensen die met je meegaan ook een hoop weten, het laatste wat we willen is nog een incident door drugs wat de media breed uit kan meten en onze slechte naam nog slechter maakt. Enjoy! :stoned:

azgaza

Badass junkie
Als je geen zin hebt in paddo's en toch goed wil trippen raad ik je wel aan op LSD te zoeken, op internet kijken of er ergens binnenkort in de buurt bij jou een feestje is en als je daar bent gewoon aan mesnen vragen of ze mensen weten die LSD bij zich hebben en evntueel bereid zijn wat ervan te verkopen. Meestal lukt dat wel, meestal zelfs de eerste paar aan wie je het vraagt al.

Neem dan wel eerst een halve, en als het bevalt kan je meer nemen. Een lagere dosis LSD is voor zo ver ik weet een hele vrolijke leuke visuele en rustige trip, dus dat lijkt me wel wat je zoekt.

2cb is illegaal ja, in 1997 illegaal gemaakt. Als je persé toch iets uit de smartshop wilt en iets nieuws wilt kan je dus wel vragen wat ze hebben, maar uit ed smartshops zijn paddo's denk ik het beste, een avn de andere dingen die je daar kan kopen zjin planten waarvan je ayahuasca maakt maar dat schijnt heel heftig te zijn.

gebruiker

Newbie
thnx voor de replies, maar dat gaat et em niet worden denk ik, donderdag een feestje en vrijdag al die kant op, wordt erg krap qua tijd

papa roach in de tivoli morgen zal wel niet veel opleveren, rofl

misschien toch maar aan de toads dan ofzo

(waarom heet ie eigenlijk toad als ut duidelijk een shroom is?) <- mario bros

sjaartrol

Bewuste gebruiker
gebruiker zei:
(waarom heet ie eigenlijk toad als ut duidelijk een shroom is?) <- mario bros

kweet nie, maar er zijn padden die DMT aanmaken, misschien heeft t daar iets mee te maken? tzijn allebei triporganismen :tongueout:

of pad => paddenstoel kan ook he :tongueout:

gebruiker

Newbie
ugh, tuurlijk -> toad is short voor toadstool, my bad

lol

ut worden trouwens toch weer stoeltjes dit weekend, ook leuk

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Kga ook naar huisje in ardennen dit weekend. Maar geen shrooms deze keer denkik (tenzij we rondrijde langs maastricht)...
lsd sta zowiezo op het menu :tongueout:

gebruiker

Newbie
mhuwhahaa, zou wat zijn als we straks naast elkaar in een huissie zitten, njah, komen we elkaar vanzelf tegen al spacend in ut bos ergens ofzo

rofl

Bovenaan