• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report xtc

Wesleydehallucinaut

Experimenterende gebruiker
Oke Hallo mensen, Het was Vrijdag 4 Juli.

Ik en mijn vrienden : Mike,Melvin,Danny,Wesley Waren weer na een/twee weken vakantie thuisgekomen en meteen dachten wij laten we maar is gaan trippen vanavond dus wij spraken af rond half 8 zodat we eerst gegeten hadden rond half 7, We kwamen elkaar tegen bij ons afgesproken plek, en mijn vriend had voor ons ook al pillen gehaald waren voor mij nieuwe vogeltjes dus ik nam er 1,5 van. Iedereen ingenomen en we kwamen een zakenmannetje tegen die aan ons vroeg of wij een bigfloe voor hem hadden wij zeiden je kan ook met ons meeroken want wij draaien er nog ook 1tje zei die oke later wij opgesmookt en hij zei ik heb nog lekkere sneeuwitje nou dat werd gedraait en ik heb me helemaal stoned gesmookt van die sneeuwitje, dus ik voelde me heletijd goed totdat ik in ene me raar begon te voelen, het begon te regen had ik totaal geen zin en en de lucht werd in 2 seconden helemaal donker dus ik voelde me klote, dus vriend van me zegt ga even een rondje rennen dat helpt heb ik gedaan helpte niet echt. dus we gingen later weglopen en zouden lekker warm gaan trippen in de macdonalds, dus wij liepen langs een restaurant en vervolgens zag ik daar wel 50 mensen die daar aan een tafel zaten bij de chinees en ze keken mij allemaal lachend en wijzend aan dus ik werd gek, later liep ik snel verder met me vrienden en zag ik een boom die op een paal leek met allemaal kleurtjes erin, we kwamen toen langs de C1000 en toen gign ik even zitten want ik werd niet goed van de mensen die me aanbleven keken, in ene BOEM!! ik stond op en ik veolde me in ene zo goed zo zo perfect dus ik zeg jongens kom snel in de c1000 dan trippe we nog harder lekker warm!.. dus ik met bigsmile rest van de avond door getript,
Hoop dat jullie het leuk vonden om telezen..

Gr wesley

wesleyr

Newbie
wesleyyyyyyyy

woooow dat was dood space die avond!!!
ja als mike trug komt gaan we helemaal gekke dingen doen he :stoned:

Solidius

Badass junkie
Wesleydehallucinaut zei:
dan is nu nog me vraag hoe kan het zijn dat ik dus nu van de 7 keer/ 2/3 keer een rare trip had gehad wat bij mij overkwam als een badtrip?

Hoop dat jullie het leuk vonden om telezen..

Gr wesley

Leuke report.

In reactie op je vraag: Je kan beter wat anders doen dan naar een fastfood restaurant en een supermarkt, (eten is sowieso geen goed idee onder invloed van MDMA). Je geeft ook zelf al aan dat (nuchtere) mensen geen positieve indruk op je achterlieten toen je aan het trippen was, je kunt dus ook beter ergens gaan chillen waar geen of minder volk rondsukkelt.

Bovenaan