• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report: DMT - De doorbraak

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Na twee jaar niet meer getript te hebben, heb ik na een aantal mooie DMT trips afgelopen dinsdag, mijn DMT ontdekkingsreis afgelopen zaterdagmiddag voorgezet. Van mijn eerdere DMT trips heb ik eigenlijk nooit reports geschreven, maar omdat ik zoveel mogelijk van mijn afgelopen trip wil onthouden, heb ik wat dingen op papier gezet. Het is heel moeilijk om DMT trips te bevatten en ik heb misschien nog geen tien procent onthouden van alles wat ik gezien heb. Dus hieronder wat flarden die me na mijn trip te binnen schoten.

:rainbow:

Ik doe mijn slaapmasker en koptelefoon op, zet de muziek klaar en laat de vaporizer op temperatuur komen. Zodra hij de juiste temperatuur heeft zet ik de muziek aan (Enya) en doe mijn slaapmasker over mijn ogen. Langzaam begin ik de eerste toke te inhalen en houd ik hem zo lang mogelijk binnen voordat ik uitblaas. Ik merk dit keer al na de eerste toke dat ik voor een hoge dosering heb gekozen. Er beginnen zich nu al patronen te vormen op mijn netvlies in de meest waanzinnige felle kleuren. Ik ga door met het nemen van de tokes tot ik niet meer kan en eigenlijk niet meer weet of ik nou in- of uitadem.

Ik val achterover op het kussen en word direct gelanceerd naar een ander universum. Geen deuren of tunnels dit keer, maar meteen ben ik compleet ergens anders. Deze wereld staat vol met pilaren, draaiend, vol kleurrijke geometrische patronen, zo complex, zo prachtig, onaards maar toch natuurlijk. En ik beweeg mee. Alles is in beweging en ik ook. Ik zweef door deze ruimte.

Ik zie elf-achtige entiteiten, ze lijken op kinderen maar ook weer niet, het zijn er honderden, misschien wel duizenden, ze vullen mijn gehele gezichtsveld terwijl ze arm in arm met elkaar dansen, vrolijk, lachend, wat waren ze blij en aardig, ontvankelijk, verwelkomend, onbevooroordeeld.

Dan doen ze de planken één voor één op mijn kist. Blijkbaar ben ik dood gegaan. Daarvan heb ik geen moment schrik of paniek. Het is mooi en vredig hier. Ik geef me volledig over tot ik alle contact met de wereldse werkelijkheid volledig ben verloren.

Dan is er nauwelijks meer iets, zwart.

Ik kom terug en realiseer me ineens dat ik mijn ogen dicht had. Ik dacht al die tijd dat ze gewoon open waren. Ik doe mijn slaapmasker af.

Heel veel licht. Waar ben ik? Blijkbaar nog steeds in een andere wereld: de kamer herken ik niet als zodanig, hij staat in lichterlaaie, vlammen van kleurrijke geometrische patronen overal, als een vuurzee, en ik lig er middenin.

Zonder dat ik het door heb vallen mijn ogen als vanzelf weer dicht.

Ik zweef op de wolken.

Minutenlang zweef ik op spierwitte wolken in een helderblauwe lucht met een paarse gloed, als een zonsopgang.

Ik beweeg met mijn armen mee op de muziek. Het gaat automatisch. Alsof ik er zelf geen controle meer op heb. En het voelt alsof ik vlieg. Vlieg op de wolken.

Langzaam kom ik weer terug. Maar ik wil nog helemaal niet terug. Ik wil hier blijven. Het is zo mooi hier.

Dan ontlading. Tranen. Van geluk. Van ongeloof. Van ontzag. Van dankbaarheid.

Op het moment dat ik kon loslaten heb ik gekregen waar ik zo naar verlangde.

Voor mijn gevoel ben ik uren weggeweest en heb ik honderden verschillende plekken bezocht. Ik kan nu al niet wachten om terug te gaan. ❤️

❤️🧡💛💚💙💜

From the deep sea of Clouds to the island of the moon
Carry me on the waves to the lands I've never been
Carry me on the waves to the lands I've never seen
We can sail, we can sail with the Orinoco Flow

Met Midjourney heb ik nog wat afbeeldingen gemaakt die de algehele sfeer van mijn trip best goed samenvatten.

1.PNG
2.PNG
3.PNG
4.PNG
5.PNG
6.PNG
7.PNG
8.PNG

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Hoeveel mg heb je eigenlijk genomen? Want ik snap iets niet. Vroeger toen ik wiet verslaafd was kon ik mijn bong vullen met zo’n 200 milligram wiet en dat in één hit in mijn longen krijgen. Maar hoe kan het dat je met zo’n potent middel meerdere hits nodig hebt? Ik heb er zelf geen ervaring mee. Dat leek me nou juist het fijne aan dmt roken, dat je gewoon “breathe in, breathe out, go” kon gaan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hoeveel mg heb je eigenlijk genomen? Want ik snap iets niet. Vroeger toen ik wiet verslaafd was kon ik mijn bong vullen met zo’n 200 milligram wiet en dat in één hit in mijn longen krijgen. Maar hoe kan het dat je met zo’n potent middel meerdere hits nodig hebt? Ik heb er zelf geen ervaring mee. Dat leek me nou juist het fijne aan dmt roken, dat je gewoon “breathe in, breathe out, go” kon gaan.
Ik ben ook benieuwd naar de hoeveelheid, maar wat wel zo is dat sommige stoffen erg prikken/ irriteren in de longen en vandaar niet altijd mega hoeveelheden in 1x kan nemen

Heerlijk trip report :hearteyes: klinkt als een prachtige breakthrough experience! Krijg er ook gelijk zin in...
Het roken van DMT is ook even wennen, niet verbranden maar verhitten wat je goed onder de knie hebt.

Hopelijk kan ik ook een mooi report maken binnenkort.

Dank voor het delen @Zinnentuimel !

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Sow! Jeuzus!😍😍😍 Braingasm bij het lezen van je report en vooral(!) bij het bekijken van je afbeeldingen. Denkt: Hunk!?! Hoe krijg je dat nou voor elkaar!(Noteert: midjourney🤓)

Ik dacht nog: volgens mij ben jij aardig, ontvankelijk, verwelkomend en onbevooroordeeld. Kan dat kloppen? Dat je trip uitvergroot wat je diep van binnen ook echt bent?

Ik vind het praaaachtig!!! Heb geen ervaring met dmt, maar oefhhh.... dit zie ik wel zitten :grin:. Mooi hoor!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Klinkt geweldig!!

En dat programma is ook indrukwekkend zeg... Ik dacht eerst dat het je eigen art was mbv een tablet en Photoshop, dat was wel nóg indrukwekkender geweest. :wink: Maar super dat er zoiets bestaat waarmee je anderen een kijkje kunt geven in jouw trips! Ben er eigenlijk een beetje verbaasd over dat dit al mogelijk is op deze manier... Als nu al zulke dingen geproduceerd kunnen worden door een computer, stel je voor wat er mogelijk is met virtual reality over 10, 20, laat staan 50 of 100 jaar...

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Gaaf report, wat een mooie ervaring :)
Ik sluit me graag aan bij de vorige reacties, wat een mooi tripreport 💜.
Bedankt @dupont en @Tripkonijntje! 🥰❤️

Ik ben ook benieuwd naar de hoeveelheid, maar wat wel zo is dat sommige stoffen erg prikken/ irriteren in de longen en vandaar niet altijd mega hoeveelheden in 1x kan nemen
Ik heb 70mg in mijn Mighty vaporiser gestopt. Meteen een disclaimer dat ik 99% zeker weet dat ik daarvan niet alles heb binnen gekregen. Als ik bijvoorbeeld 40mg in de Mighty stop, kan ik daar twee keer mee trippen, beide trips met bijna een gelijke sterkte. In werkelijkheid zal ik waarschijnlijk dus een stuk minder binnenkrijgen tijdens één trip dan ik erin stop. Helaas lukt het mij met het bijgeleverde mondstuk niet om alle DMT in één toke te vapen/inhaleren. Vermoedelijk zorgt het plastic in het bijgeleverde mondstuk ervoor dat de DMT niet efficient verdampt. Ik heb daarom nu een glazen mouth bubbler opzetstuk besteld. Een aantal berichten op Nexus en Reddit geven aan dat je daarmee in één toke alle DMT zou moeten kunnen vapen/inhaleren. Dat is natuurlijk een stuk fijner dan meerdere hits moeten nemen en je hebt daardoor dus ook ineens een heel stuk minder DMT nodig. Er staan ook wel reports hier op het forum van medeforummers die een E-Mesh Vaporizer hebben en in één toke vrijwel alle DMT binnenkregen.

Heerlijk trip report :hearteyes: klinkt als een prachtige breakthrough experience! Krijg er ook gelijk zin in...
Het roken van DMT is ook even wennen, niet verbranden maar verhitten wat je goed onder de knie hebt.

Hopelijk kan ik ook een mooi report maken binnenkort.

Dank voor het delen @Zinnentuimel !
Dankjewel! 🥰
Jij alvast een hele mooie reis gewenst!

Sow! Jeuzus!😍😍😍 Braingasm bij het lezen van je report en vooral(!) bij het bekijken van je afbeeldingen. Denkt: Hunk!?! Hoe krijg je dat nou voor elkaar!(Noteert: midjourney🤓)

Ik dacht nog: volgens mij ben jij aardig, ontvankelijk, verwelkomend en onbevooroordeeld. Kan dat kloppen? Dat je trip uitvergroot wat je diep van binnen ook echt bent?

Ik vind het praaaachtig!!! Heb geen ervaring met dmt, maar oefhhh.... dit zie ik wel zitten :grin:. Mooi hoor!
Dankjewel! 🥰
Moeilijk om over jezelf te zeggen, maar ja, dat probeer ik wel. Ik sta heel open in het leven en probeer mensen en dingen altijd met een open blik te bekijken, zonder (voor)oordeel. Dat lukt natuurlijk niet altijd, en daarom vind ik af en toe trippen zo fijn, want dit gevoel komt vaak terug tijdens mijn trips en kan ik vervolgens weer meenemen in het dagelijks leven. Een mooie wisselwerking. Op die manier naar de wereld kijken zorgt ervoor dat ik veel blijer en positiever in het leven sta.

Klinkt geweldig!!

En dat programma is ook indrukwekkend zeg... Ik dacht eerst dat het je eigen art was mbv een tablet en Photoshop, dat was wel nóg indrukwekkender geweest. :wink: Maar super dat er zoiets bestaat waarmee je anderen een kijkje kunt geven in jouw trips! Ben er eigenlijk een beetje verbaasd over dat dit al mogelijk is op deze manier... Als nu al zulke dingen geproduceerd kunnen worden door een computer, stel je voor wat er mogelijk is met virtual reality over 10, 20, laat staan 50 of 100 jaar...
Dat was het zeker! Ik ben nog steeds intens aan het nagenieten.
Heel indrukwekkend! Helaas kan ik niet zo goed tekenen, dus dit programma is echt perfect voor mij: kan wel mijn creativiteit kwijt zonder dat ik mij hoef te storen aan mijn matige tekentalent. Ja bizar om je voor te stellen hè, maar wel heel gaaf mits het op een goede manier gebruikt wordt natuurlijk.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Supermooi tripreport @Zinnentuimel ! Bedankt voor het delen!

Ik ben jaloers dat je nog zoveel hebt kunnen onthouden. De paar keer dat ik echt in die andere dmt-dimensie was heb ik er maar zo weinig van kunnen onthouden. Hopelijk heb ik binnenkort weer eens de moed bij elkaar geraapt om het nog eens te doen...

Heb jij helemaal geen angst ervaren tijdens het inhaleren? Klinkt alsof het allemaal vooral heel mooi en liefdevol was.

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Dankjewel @Eik! 🥰

Het hielp om er na mijn trip meteen over te kunnen praten met mijn vriend, daardoor kwamen heel veel dingen weer naar boven.

Ik heb deze hele trip geen angst ervaren inderdaad, alleen maar warmte en liefde. Dat heb ik in/tijdens 95% (van de tijd) van mijn DMT trips. Voor mij ontbreekt het duistere wat sommige andere psychedelica wel kunnen hebben vrijwel volledig bij DMT.

• Like
Waarderingen: Eik

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Het hielp om er na mijn trip meteen over te kunnen praten met mijn vriend, daardoor kwamen heel veel dingen weer naar boven.
Ja het meteen bespreken helpt wel ja. Maar zelfs dan vind ik het lastig. In tegenstelling tot sommige anderen heb ik ook juist het idee dat ik korter weg was dan dat ik feitelijk weg ben geweest. Heb van nature wel een slecht geheugen maar DMT ervaringen bij me houden blijkt wel heel erg lastig...

Ik heb deze hele trip geen angst ervaren inderdaad, alleen maar warmte en liefde. Dat heb ik in/tijdens 95% (van de tijd) van mijn DMT trips.
Dat klinkt super! Mijn laatste trip was ook relatief liefdevol.

Voor mij ontbreekt het duistere wat sommige andere psychedelica wel kunnen hebben vrijwel volledig bij DMT.
Ik zou het ook niet per se duister willen noemen. Maar ik beleef de come-up als zo shocking en intens. Het abrupt achterlaten van mijn hele werkelijkheid en persoonlijkheid is gewoon best wel heftig en beangstigend vind ik. Zelfs als is de ervaring niet duister of negatief geladen. Maar misschien ben ik gewoon wat minder dapper :sweatsmile:

Zinnentuimel

Bewuste gebruiker
Ik zou het ook niet per se duister willen noemen. Maar ik beleef de come-up als zo shocking en intens. Het abrupt achterlaten van mijn hele werkelijkheid en persoonlijkheid is gewoon best wel heftig en beangstigend vind ik. Zelfs als is de ervaring niet duister of negatief geladen. Maar misschien ben ik gewoon wat minder dapper :sweatsmile:
Ik zou dat zeker niet minder dapper willen noemen hoor. Het zo abrupt achterlaten van de werkelijkheid is ook best beangstigend en ik ben ook nog altijd zenuwachtig voor elke DMT trip. Mijn hart gaat dan als een razende tekeer en ik moet mijn best doen om mijn ademhaling onder controle te houden. Gek genoeg is de angst na de eerste toke meestal verdwenen, en hoewel de come-up inderdaad heel intens en ook wel shocking is, kan ik me er wel zonder angst aan overgeven. Misschien als ik alles in één keer zou binnenkrijgen dat ik het ook wel anders zou ervaren hoor. Nu duurt het hele inhalatieproces toch al gauw anderhalve tot twee minuten waardoor ik net wat minder snel word afgeschoten dan mogelijk is met DMT. Dat zal ongetwijfeld ook invloed hebben.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Eik

Strawberry

Newbie
Na twee jaar niet meer getript te hebben, heb ik na een aantal mooie DMT trips afgelopen dinsdag, mijn DMT ontdekkingsreis afgelopen zaterdagmiddag voorgezet. Van mijn eerdere DMT trips heb ik eigenlijk nooit reports geschreven, maar omdat ik zoveel mogelijk van mijn afgelopen trip wil onthouden, heb ik wat dingen op papier gezet. Het is heel moeilijk om DMT trips te bevatten en ik heb misschien nog geen tien procent onthouden van alles wat ik gezien heb. Dus hieronder wat flarden die me na mijn trip te binnen schoten.

Ik doe mijn slaapmasker en koptelefoon op, zet de muziek klaar en laat de vaporizer op temperatuur komen. Zodra hij de juiste temperatuur heeft zet ik de muziek aan (Enya) en doe mijn slaapmasker over mijn ogen. Langzaam begin ik de eerste toke te inhalen en houd ik hem zo lang mogelijk binnen voordat ik uitblaas. Ik merk dit keer al na de eerste toke dat ik voor een hoge dosering heb gekozen. Er beginnen zich nu al patronen te vormen op mijn netvlies in de meest waanzinnige felle kleuren. Ik ga door met het nemen van de tokes tot ik niet meer kan en eigenlijk niet meer weet of ik nou in- of uitadem.

Ik val achterover op het kussen en word direct gelanceerd naar een ander universum. Geen deuren of tunnels dit keer, maar meteen ben ik compleet ergens anders. Deze wereld staat vol met pilaren, draaiend, vol kleurrijke geometrische patronen, zo complex, zo prachtig, onaards maar toch natuurlijk. En ik beweeg mee. Alles is in beweging en ik ook. Ik zweef door deze ruimte.

Ik zie elf-achtige entiteiten, ze lijken op kinderen maar ook weer niet, het zijn er honderden, misschien wel duizenden, ze vullen mijn gehele gezichtsveld terwijl ze arm in arm met elkaar dansen, vrolijk, lachend, wat waren ze blij en aardig, ontvankelijk, verwelkomend, onbevooroordeeld.

Dan doen ze de planken één voor één op mijn kist. Blijkbaar ben ik dood gegaan. Daarvan heb ik geen moment schrik of paniek. Het is mooi en vredig hier. Ik geef me volledig over tot ik alle contact met de wereldse werkelijkheid volledig ben verloren.

Ik kom terug en realiseer me ineens dat ik mijn ogen dicht had. Ik dacht al die tijd dat ze gewoon open waren. Ik doe mijn slaapmasker af.

Heel veel licht. Waar ben ik? Blijkbaar nog steeds in een andere wereld: de kamer herken ik niet als zodanig, hij staat in lichterlaaie, vlammen van kleurrijke geometrische patronen overal, als een vuurzee, en ik lig er middenin.

Ik zweef op de wolken.

Minutenlang zweef ik op spierwitte wolken in een helderblauwe lucht met een paarse gloed, als een zonsopgang.

Ik beweeg met mijn armen mee op de muziek. Het gaat automatisch. Alsof ik er zelf geen controle meer op heb. En het voelt alsof ik vlieg. Vlieg op de wolken.

Langzaam kom ik weer terug. Maar ik wil nog helemaal niet terug. Ik wil hier blijven. Het is zo mooi hier.

Voor mijn gevoel ben ik uren weggeweest en heb ik honderden verschillende plekken bezocht. Ik kan nu al niet wachten om terug te gaan. ❤️

❤️🧡💛💚💙💜

Met Midjourney heb ik nog wat afbeeldingen gemaakt die de algehele sfeer van mijn trip best goed samenvatten.

Bekijk bijlage 46074
Bekijk bijlage 46075
Bekijk bijlage 46076
Bekijk bijlage 46077
Bekijk bijlage 46078
Bekijk bijlage 46079
Bekijk bijlage 46080
Bekijk bijlage 46081

Ik zweef op de wolken.

❤️🧡💛💚💙💜

Bekijk bijlage 46074
Bekijk bijlage 46075
Bekijk bijlage 46076
Bekijk bijlage 46077
Bekijk bijlage 46078
Bekijk bijlage 46079
Bekijk bijlage 46080
Bekijk bijlage 46081
“tot ik niet meer kan en eigenlijk niet meer weet of ik nou in- of uitadem.”…..

dit heb ook bij hasjiesj meegemaakt en bij de eerste keer 5meo en dat gaf me steeds zo’n angst dat bang was dat ik dood zou gaan als ik dit voelde

Bovenaan