Cypridox
Experimenterende gebruiker
- Leeftijd: 56
- Gewicht: 95 kg
- Wat: 150 ug 1P-LSD
- Setting: thuis, alleen tijdens een prachtige nazomerdag
- Set: Positief en nieuwsgierig
Ik maakte wandelingetjes en was totaal overweldigd door de schoonheid van alles, dieren waren fantastisch, vruchten waren fantastisch. Ik was totaal euforisch rondom groente en vruchten, prachtige patronen van kleuren in het zonlicht. Toen zag ik een prachtige appel. Ik nam een hap en proefde de heerlijkheid. De aanblik van het sappige vruchtvlees in de zon maakt me opnieuw euforisch. Ik nam een hap en gretig nog een, de heerlijke friszure en zoete aromas kwamen ongelooflijk binnen. Zo liep ik rond in een tuin van Eden. Ik had meer trek en nam roggebrood met zoute haring. Dit was een fantastische ervaring van smaken, texturen, de vis, de ui, de zachtheid van het malse vlees, de roggekorrels die met hun zure aroma daar perfect bij hoorde, wat een ervaring.
Ik besloot rond een uur of twee een stukje te gaan fietsen. Nog steeds in een fantastisch landschap had ik moeite de juiste versnelling te vinden en de ketting liep er zelfs af. Dat kon ik eenvoudig herstellen. Het fietsen ging moeiteloos en ik genoot van alles. Bij een brug stond een grote zwarte auto met een bijzonder stel. Ik twijfelde even of ik verder moest gaan door de grote loslopende Duitse herdershond. Het meisje zag mij komen en haalde de herder op, die ze bij de reling vast hield. Er was een gangsta type man met een viltjas bij en ze wenden beiden hun gezicht af toen ik langs fietste. Ik was helemaal ontdaan. Ik zag ineens misdaad, en mijn fantasie sloeg op hol. Dit waren Bonny and Clyde, nietsontziend. Ze stonden hier om hun volgende inbraak of overval te plannen. Ik nam op een afstandje een foto van ze en ik wilde andere mensen waarschuwen. Ik vervloekte mijn toestand en durfde zo niet met andere mensen te praten. Ik fietste rond, geen oog meer voor de schoonheid en zag een groepje mensen bij een parkeerterrein in een daft punk achtige setting. Petjes, karretjes het was een surrealistisch geheel. Ik fietste eerst nog een rondje en schoot ze toen toch aan. Ik uitte mijn zorg over het verdachte stel, waarbij ik moeite had met formuleren. Er werd serieus naar geluisterd, maar ik merkte dat ze me vreemd vonden. Ik hoorde ze een tijdje aan en vertrok. Ik kwam totaal bezweet thuis en ging douchen. Ik genoot enorm van het water over mijn lichaam, voelde bijna iedere druppel en de geur van de shampoo. Ik ontspande weer wat.
Rond 16.30 zag ik nog steeds prachtige dingen. Het viel me op dat simpele dingen een prachtig design hadden en veel luxer leken dan normaal. Ik was nog steeds bezorgd en onrustig en had behoefte aan afleiding. Ik ben daarom een klusje gaan doen en dat was een goede zet: ik kon me fijn focussen en vermaakte me prima met muziek op de radio, zelfs Nederlandstalig vond ik geweldig. Ik was heel tevreden over het resultaat van mijn klusje en alles in de garage was prachtig.
Rond 17.30 kon ik weer normaal communiceren. Het eten smaakte voortreffelijk en ik genoot nog steeds van prachtige visuals en design. Na het eten nog steeds patronen en structuur in de tuin, geweldig. Ik genoot van stoeien met de hond, voelde hoe hij trok aan een stuk hout, zijn tanden er in zette, gromde en hoog opsprong als de stronk los kwam. Ik zat enorm te genieten van het spel, de hele entourage, de najaarszon over de vegetatie, koele avondlucht. Daarna koffie gezet en daarmee weer ontzettend zitten genieten op het terras.
Daarna TV gekeken. Dat is een feest van kleuren. Soms is het gewoon te fel en is het moeilijk te focussen. Het komt enorm binnen en de kleuren en emoties zijn heftig. 20:00 nog steeds flink onder invloed. Nog steeds is de hele ervaring van grote schoonheid en luxe design. Ik maakte aantekeningen op de laptop voor dit trip report. Op het beeldscherm flikkeren allerlei kleur nuances. De hele kamer baadt in een zacht licht, eenvoudige lampen lijken koninklijke kroonluchtigers. Muziek klonk heel gedetailleerd en helder. Als ik naar buiten ga zie ik de maan en voel me gelukkig. Hoewel ik in de periferie ben voel ik heel veel activiteit om me heen, vliegtuigen, auto’s, de snelweg, het zoemde en ik ben deelgenoot van dit alles.
21.10 Nog steeds een flinke ‘grip’ op mijn nek. De hele dag zoveel emoties en indrukken voelt zwaar en maakt me vermoeid. Nog steeds is alles mooi en de TV kleurrijk. Ik neem een glaasje wijn en het ontspant me wat. Na elf uur ebt het effect weg. Ik kan de slaap moeilijk vatten, maar uiteindelijk toch een goede nacht gehad.
1P-LSD is een fantastische ervaring. Het maakt de wereld ontzettend mooi en laat alles enorm binnen komen. De visuals zijn geweldig, alsof alles luxe design is. In het begin van de trip ook hele diepe inzichten gekregen, die helaas ook erg vluchtig bleken. De trip duurt ook ontzettend lang, je krijgt wel waar voor je geld. De bodyload valt mee vergeleken met https://www.drugsforum.nl/posts/1888438/ Misschien was die 150 ug wat veel en zou je met de helft ook al mooie effecten hebben. Het vreemde Bonny & Clyde verhaal komt waarschijnlijk voort uit zorg over misdaad bij ons in de omgeving.
Laatst bewerkt: