Trillend (slapend) gezicht

Allolalie

Bewuste gebruiker
Hee pepgebruikend DF ik heb na lange tijd (anderhalve maand) weer eens het pepje bij de neus genomen. Nu voel ik opeens een effect wat ik nog nooit zo heftig gehad heb op zo'n klein beetje zeker vreemd. Mijn complete hoofd, van gezicht, tot haargebied tot achterhoofd en zelfs de kleine onderdelen zoals neus, ogen en oren trillen als een malle. Het is een soort slapend gevoel. Echt leipe shit, wel leuk en lekker maar vreemd. Nu ik even bewust ben van mijn lichaam; van mijn ellebogen tot vingertoppen is het zelfde verhaal evenals mijn knie tot teenpuntje.

Iemand wel eens gehad + verklaring voor dit super heftige effect....?

Liefs Allolalie <-----Oeh Yeah

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ken het maar al te goed, ik heb het soms ook in mijn ledematen die dan helemaal verkrampen. Ik vind het niet echt een prettig gevoel eigenlijk, het is voor mij een seintje dat ik wat te veel heb gehad. Volgens mij - maar weet het niet zeker - heeft het iets met je centrale zenuwstelsel te maken....

Maar als jij er van geniet: Enjoy! Ik wil je niet bang maken ofzo...

Allolalie

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Ik ken het maar al te goed, ik heb het soms ook in mijn ledematen die dan helemaal verkrampen. Ik vind het niet echt een prettig gevoel eigenlijk, het is voor mij een seintje dat ik wat te veel heb gehad. Volgens mij - maar weet het niet zeker - heeft het iets met je centrale zenuwstelsel te maken....

Haha don't bother; was maar een golf van een uurtje, nu weer vrij normaal.. en te veel kan het niet zijn geweest. Miniem lijntje met toch een grotere staat van dienst, ik heb mijn strepen / lijnen wel verdiend zeg maar in het pepvak :P

Thx voor je reactie!

Taat

Bewuste gebruiker
Ik heb dat soms in mijn benen, maar dat is dan alleen als ik net gesnoven heb..
Vind het best prettig, maar niet te lang of te heftig, zou niet weten wat het is, maar als het na een uurtje verdwijnt...boeien :beer:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:

Dat het met je centrale zenuwstelsel te maken heeft is wel zeker aangezien speed werkt op je centrale zenuwstelsel :)

Verder heb ik dat ook wel eens, maar dan alleen de volledige bovenkant van mijn hoofd. Ik vind het wel lekker, een zacht tintelend gevoel. Het duurt bij mij ook nooit langer dan 30 minuten. Ik heb het trouwens niet altijd, heel soms maar.

Flameon

Badass junkie
In de tijd dat ik nog speed gebruikte had ik dit gevoel ook regelmatig. Een tinteling, voornamelijk op de rug als ik me niet vergis. Vond het altijd wel lekker en relax. Niks om je zorgen over te maken, het hoort erbij :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb ook nog even zitten zoeken op drugsinfoteam.nl en las daar dat die tintelingen kleine spiertjes en zenuwen kunnen zijn, die strak gaan staan. Dat geeft een tintelend gevoel...

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Toen ik pep deed had ik dat ook, vooral als ik moest plassen. Dan kreeg ik echt over heel m'n lichamen tintelingen. Wel apart ja..

Allolalie

Bewuste gebruiker
Leipe shizzle ouwe.... dat van die spiertjes en zenuwen klinkt aannemelijk. Daarna had ik het ook niet meer gehad. En maakte me sowieso geen zorgen, maar was wel nieuwsgierig wat het zou kunnen veroorzaken, maar had de rust niet om te zoeken :wink:

Taat

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
Toen ik pep deed had ik dat ook, vooral als ik moest plassen. Dan kreeg ik echt over heel m'n lichamen tintelingen. Wel apart ja..
Klopt, als ik naar de wc moet heb ik vooral die tintelingen in mijn hoofd dan, dat vind ik dan echt superchill :P

Bovenaan