Trillen door de wiet?

riflexz

Bewuste gebruiker
Heey, ik rook toch al meerdere jaren wiet en laatste tijd valt het op (meestal tijdens winter) dat als ik een joint rook ik 5min later ofzo begin te trillen, het is vooral rond m'n middenlichaam maar als ik bv wat aan het gamen ben op m'n pc dan merk je het wel, 't is wel irritant.
Daarnet heb ik één gesmoord en hierbuiten is het 8°, zit nu binnen met verwarming en 2 truien over elkaar maar toch tril ik af en toe.. Ik weet echt niet hoe het komt :confused:

Het trillen gaat ook over ongeveer in de helft van "de roes"

Grtz

riflexz

Bewuste gebruiker
Yup.. het is niet continue maar zo in ups en downs.. misschien heb ik te weinig vet lol, ik weeg 63kg maar als ik nuchter ben heb ik nooit last van zoiets dus ik denk dat die thc iets doet met een warmteregelaar ofzo? Iets zoals serotine doet met xtc

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
lijkt me ook dat het kan komen door het grote temperatuurverschil, van te plots van een koude naar een warme omgeving te gaan...

reverb

Bewuste gebruiker
Gisterenavond was ik high (wietcake) :) en ik moest aan dit topic denken, geen idee waarom (herkenning?). In het moment van de wietroes wist ik zeker wat de oplossing en de oorzaak was... en nu terug ben in de harde werkelijkheid ben ik niet meer zo zeker :wink:, maar ik wil dit toch delen. Wie weet herken je iets. Ik had de volgende inzichten (groot woord) Trillen is (teveel) energie, je denkt dat je deze niet kan controleren en dat klopt, verzet je niet. Wat ik doe is meegaan in de trilling. Lever je over, het is levensenergie en ook deze heeft een cyclus, het komt en gaat. Op hetzelfde moment als je trillend bent, concentreer je dan op je ademhaling, langzaam diep inademen en rustig uitademen. Trillen is niet erg, het is een uiting van spanning, laat deze stromen, wat bij mij helpt is muziek, beweeg met de muziek en laat je meenemen door het tempo dan kun je niet meer trillen.
Het voelt alsof het kouderillingen zijn, maar dat is het denk ik niet, het is eerder, spanning vasthouden en ontspanning zoeken.

Nou ja, ik vond het leuk erover na te denken en het is in ieder geval herkenbaar.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
reverb zei:
Trillen is niet erg, het is een uiting van spanning, laat deze stromen, wat bij mij helpt is muziek, beweeg met de muziek en laat je meenemen door het tempo dan kun je niet meer trillen.

Idd dat heb je mooi gezegt en er zit ook wel een punt van waarheid in.

grts

Bovenaan