Tramadol

logitecholiv

Experimenterende gebruiker
Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz

Zanza

DF-koning
Dag iedereen,
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
Dit is inderdaad wat tramadol onder andere doet. Google anders even op 'tramadol' of lees de bijsluiter. Daar vind je de (bij)werking van het medicijn.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heeft iemand dit ook?

Dit hebben de meeste mensen. Tramadol brengt dat "alles is ok" roesje samen met pijnstilling.

En is Di normaal?

Dit is volledig normale werking van deze pijnstiller.

Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed.

Hou het bij 1 pilletje en neem het niet langer dan nodig. Je went er snel aan en als je het te lang neemt krijg je niet al te prettige ontwenningsverschijnselen.

Dirkdirk

DF-koning
Dag iedereen,
Ik had toevallig zelf laatst ook tramadol gekregen van de dokter omdat ik was aangereden in de stad en was gevallen. Ik merkte niet echt een roes. Maar wel flinke pijnstilling.

Nihilist88

Badass junkie
Dag iedereen,
Ik kreeg het vr nierkolieken/nierstenen.
De roes met typisch warm deken en chill zorgeloos gevoel, vond ik echt lekker, in nam tegen het eind 400mg Tramadol vloeistof (Contramal) en recreatief. 50mg is best lage dosis, maar kan zijn fdoori nul tolerantie, je hier toch al roesje ervaart. Dus totaal normaal jouw ervaring, niks abnormaals.

Paranoize.

Badass junkie
Schreven ze nog maar heroïne voor kiespijn voor he, had je dat tramadonder gezeik niet. En dan was er ook minder kans op verslaving. Of is het juist andersom?

Casrus

DF-koning
Dag iedereen,
Heb nog tramadol van mijn bijna acht jaar geleden overleden vriend. De eerste keer dat ik het nam was ik misselijk bij Simit Sarayi in Amsterdam.

De tweede keer nam ik 200 mg en vond ik het lekker. Maar de dag erop was ik extra sjacherijnig.

Heb nog 250 mg waarvan 200 hier.
Ik had toevallig zelf laatst ook tramadol gekregen van de dokter omdat ik was aangereden in de stad en was gevallen. Ik merkte niet echt een roes. Maar wel flinke pijnstilling.
Roes voelde ik pas de tweede keer en was vrij subtiel. Toch begreep ik opeens hoe je aan opiaten verslaafd kunt worden.
Schreven ze nog maar heroïne voor kiespijn voor he, had je dat tramadonder gezeik niet. En dan was er ook minder kans op verslaving. Of is het juist andersom?
Of datura voor asthma. Of meth aan Koningin Wilhelmina.
Doen ze dat niet meer dan? Ik denk dat mijn turkenhuisarts een beetje illegaal te werk gaat man.
Een turkenhuisarts... met een grote stethoscoop?
Ik wil hem anders ook wel
Sexist! Is het geen haar?

nausea

Wijs gebruiker
Dat is nou tramadol.. Geniet er van zolang het duurt en ga er vooral net mee door zou 'k zeggen! En sterkte met je knie :heartsuit:

Bovenaan