Tramadol!

Imke

Badass junkie
OW OW :openmouth: Ik stond al terug klaar met m'n anti-spam-bord :flushed: :P

OT: Nog geen ervaring mee..

samputa

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
Met tramadol heb ik wel wat ervaring.

Een beetje verdoofd en wat soepeler wordt je er wel van, een beetje van de kaart. Een heel licht eurforisch gevoel krijg je er wel van, wat overgaat in een bij mij wat slaperig gevoel.

Ondanks de niet al te sterke werking wordt je er wel snel lichamelijk en geestelijk afhankelijk van, schijnt.

BillyBilo

Badass junkie
samputa zei:
Met tramadol heb ik wel wat ervaring.

Een beetje verdoofd en wat soepeler wordt je er wel van, een beetje van de kaart. Een heel licht eurforisch gevoel krijg je er wel van, wat overgaat in een bij mij wat slaperig gevoel.

Ondanks de niet al te sterke werking wordt je er wel snel lichamelijk en geestelijk afhankelijk van, schijnt.

ja heb gelezen dat het een synthetische analoog van codeine is, makkelijk te bestellen overgens

zommes

Badass junkie
Volgens mij heb ik dat één keer mogen testen en toen viel ik er van in slaap, net zoals ik bij Codeine heb. Niks voor mij dus.

parcival

bij ongeveer 50mg instant release is het wel leuk (1/3de van een retard). Ik bewaar het nu voor de momenten dat mijn rug in de kreukels ligt en hierdoor niet kan slapen. Heeft bij mij het effect van alcohol, maar subtiler, ik wordt er wel goedgezind en happy van, maar ook een beetje dom.

BillyBilo

Badass junkie
parcival zei:
bij ongeveer 50mg instant release is het wel leuk (1/3de van een retard). Ik bewaar het nu voor de momenten dat mijn rug in de kreukels ligt en hierdoor niet kan slapen. Heeft bij mij het effect van alcohol, maar subtiler, ik wordt er wel goedgezind en happy van, maar ook een beetje dom.

haha oke dan :)

icedhead

heb contramal flesjes van 10 ml voor m'n rug en geeft bij mij toch aangename, kalmerende goede gevoelen maar niet echt nuttig als recreatiedrug.

Usha

Belezen gebruiker
Dat geldt ook voor Codeine.

Tramadol heb ik eens gehad, meer warm opiaat(achtig)gevoel dan bij codeine vond ik, maar viel wel vlug in slaap. Dat heb ik bij codeine dan weer helemaal niet.

Volgens mij is Tramadol iets sterker dan codeine.

BillyBilo

Badass junkie
Usha zei:
Dat geldt ook voor Codeine.

Tramadol heb ik eens gehad, meer warm opiaat(achtig)gevoel dan bij codeine vond ik, maar viel wel vlug in slaap. Dat heb ik bij codeine dan weer helemaal niet.

Volgens mij is Tramadol iets sterker dan codeine.

Ja inderdaad het is trouwens een vrij oud topic, de vragen zijn dan ook niet meer van toepassing

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
De farmacologische kant ervan:

Tramadol is idd een synthetische analoog van codeïne. Maar de werking is totaal anders. Tramadol is slechts een zwakke agonist op de µ-receptoren. Wat inhoudt dat het maar een zeer zwakke pijnstillende en euforiserende werking heeft OP DIT GEBIED. Maar er is meer. Tramadol remt de heropname van norepinefrine (noradrenaline) en ook serotonine. Het lijkt hierin dus op antidepressiva als venlafaxine.

Grtz,
fnea

TimeKiller

Bewuste gebruiker
ik heb t gehad toen ik in ziekenhuis lag voor longontsteking.
vond t maar weinig voorstellen, verdoofd alleen pijn en that's it.
voor mij had t geen geestelijke werking, slikte t wel dagelijks daar.
oxycontin was sexier.

silverfish

Bewuste gebruiker
Ik heb een keer tramadol meegekregen van mijn huisarts op een reis van een half jaar in Zuid Amerika (alleen te gebruiken bij evt. noodgevallen buiten de bewoonde wereld). Ik had mijn methadonpillen een week daarvoor allemaal door de wc gespoeld omdat ik nog maar op een halve pil stond en er zo definitief vanaf hoopte te komen... Stom, stom, stom. Werd hardstikke ziek. Die tramadol heeft me toen echt gered. Ik voelde me eindelijk weer mens, warm vanbinnen en was binnen een uur beter.

^_^

Bewuste gebruiker
Wat is een goede dosering Tramadol? Heb geen ervaring met enige (half/synthetische) opiaten naast codeine, zeker weten geen tollerantie. Dus wat is veilig?

^_^

Bewuste gebruiker
hmz 200 mg tramadol nu en 30 mg diazepam...best wel fijn hoor...rustig...licht in me hoofd...heroine zou best wel leuk zijn eigenlijk denk ik nu als dit al zo fijn licht euforisch is....maar dat gaan we fijn niet doen :rolleyes:

^_^

Bewuste gebruiker
Persoonlijke ervaringen met heroine saivy? Ik dacht dat jij gewoon meer van de coke was?

Imke

Badass junkie
Had vroeger een paar keer hero gedaan, en eerst vond ik het niks voor mij, heb liever oppeppende dingen, maar laatst heb ik het terug een paar keer gedaan en ik moet toegeven.. het is wel lekker. Maar uiteraard niet aan te raden om eraan te beginnen. :rolleyes:

Bovenaan