Tramadol High

zoop

Newbie
Tramadol is een morfineachtige pijnstiller, "misbruik" kan leuk zijn :grin: , mits je het op de juiste manier gebruikt. Gebruik het niet te vaak want het blijft natuurlijk rotzooi :tearsofjoy:

Als ik het wel eens gebruik begint het ongeveer na een uur te werken. Ik ga een beetje zweten, voel me wat energieker worden. Geluiden komen wat harder binnen. Na enige tijd heeft het een ligt xtc achtige werking (hogere dosering vanaf 150 mg). Als ik mijn ogen dicht doe kom je in een soort droomtoestand. Soms zie ik beelden. Je voelt je vreemd, tintelingen kunnen voorkomen. Het is ook lekker om te liggen. Op de een of andere manier blijf ik soms lang in een zelfde houding liggen omdat dat lekker aanvoelt.

Slapen gaat aan het begin bij mij niet, ben hier dan wat te high voor. De werking is redelijk lang +/- 8 uur. Hou daar rekening mee. Andere zien overigens niet aan je dat je het gebruikt heb, je gedraagt je hoogstens iets anders. Ik ben bijvoorbeeld wat spraakzamer.

Ik adviseer de eerste keer niet meer dan 100 mg in te nemen. Je zal als je het nooit eerder gebruikt hebt een milde high ervaren. En je weet gelijk hoe je op het middel reageert. Gebruik dit middel niet in combinatie met andere medicatie en alcohol. Vooral xtc en antidepressiva kunnen heel gevaarlijk zijn. Je kan dan een serotoninesyndroom ontwikkelen. Dit is een vergiftiging met serotonine door gebruik van medicijnen of drugs die de serotonine-spiegel verhogen.

Voor een wat heftiger high 150 tot 200 mg innemen. Ik adviseer niet meer in te nemen dan 200mg omdat de kans op bijwerkingen alleen maar toeneemt. epileptische aanval kan voorkomen bij hogere doseringen!!!

Zo heb ik zelf wel eens 300 mg ingenomen. Ik voelde mij op het moment heel lekker. Alleen de volgende dag voelde ik me behoorlijk brak (misselijk, moe). Bij doseringen tot 200 mg heb ik daar geen last van gehad. Natuurlijk zit iedereen anders in elkaar. Veel succes verder. Gebruik wijs en met mate :wink:

enny330

Experimenterende gebruiker
zoop zei:
Tramadol is een morfineachtige pijnstiller, "misbruik" kan leuk zijn :grin: , mits je het op de juiste manier gebruikt. Gebruik het niet te vaak want het blijft natuurlijk rotzooi :tearsofjoy:

Als ik het wel eens gebruik begint het ongeveer na een uur te werken. Ik ga een beetje zweten, voel me wat energieker worden. Geluiden komen wat harder binnen. Na enige tijd heeft het een ligt xtc achtige werking (hogere dosering vanaf 150 mg). Als ik mijn ogen dicht doe kom je in een soort droomtoestand. Soms zie ik beelden. Je voelt je vreemd, tintelingen kunnen voorkomen. Het is ook lekker om te liggen. Op de een of andere manier blijf ik soms lang in een zelfde houding liggen omdat dat lekker aanvoelt.

Slapen gaat aan het begin bij mij niet, ben hier dan wat te high voor. De werking is redelijk lang +/- 8 uur. Hou daar rekening mee. Andere zien overigens niet aan je dat je het gebruikt heb, je gedraagt je hoogstens iets anders. Ik ben bijvoorbeeld wat spraakzamer.

Ik adviseer de eerste keer niet meer dan 100 mg in te nemen. Je zal als je het nooit eerder gebruikt hebt een milde high ervaren. En je weet gelijk hoe je op het middel reageert. Gebruik dit middel niet in combinatie met andere medicatie en alcohol. Vooral xtc en antidepressiva kunnen heel gevaarlijk zijn. Je kan dan een serotoninesyndroom ontwikkelen. Dit is een vergiftiging met serotonine door gebruik van medicijnen of drugs die de serotonine-spiegel verhogen.

Voor een wat heftiger high 150 tot 200 mg innemen. Ik adviseer niet meer in te nemen dan 200mg omdat de kans op bijwerkingen alleen maar toeneemt. epileptische aanval kan voorkomen bij hogere doseringen!!!

Zo heb ik zelf wel eens 300 mg ingenomen. Ik voelde mij op het moment heel lekker. Alleen de volgende dag voelde ik me behoorlijk brak (misselijk, moe). Bij doseringen tot 200 mg heb ik daar geen last van gehad. Natuurlijk zit iedereen anders in elkaar. Veel succes verder. Gebruik wijs en met mate :wink:

Haha ik vind het zeer grappig dat je over tramadol een thread maakt. Ik kwam het namelijk ook pas tegen in de medicijnkast. Is wel al een beetje verouderd.
Ik had ervaringen opgezocht op het internet maar vond redelijk weinig. Heb dan geprobeerd en begonnen met 100mg (de lange afgifte pilletjes gemalen).

Alles klopt wat je zegt over de ervaring zelf.. Relaxed high, je kan alles perfect doen in het dagelijkse leven, niemand merkt het, je wordt spraakzamer (maar ook wel verstrooider en je ziet snel dingen over het hoofd). Je geniet meer van muziek..

Het komt ook in "waves" vind ik persoonlijk. Eerst voel je niets, en daarna krijg je weer een opstoot, die zakt dan weer weg , en dan krijg je weer ene opstoot.
De intensiteit van de opstoten begint te verzwakken na 7uur na inname.

Ook belangrijk: Tramadol kickt pas in 2-4uur na de inname.
Na ongeveer 2 uur zul je je lichtjes voelen en na 4uur ben je gaar.

Slapen gaat niet, maar het is geen probleem... Je ligt namelijk graag wakker als je tramadol neemt. Je bent niet moe en ook niet energiek, en als je in bed ligt krijg je mini-dromen heel de nacht door die niet on-aangenaam zijn. :P

Ik stel me wel vragen bij de resistentie ertegen. Ik denk dat je zeer snel resistentie krijgt van de bijwerkingen. (Eerste dag kun je goed gaan op 150 , 2e dag moet je al 200-250 nemen, derde dag al 300+) Dus het is aangeraden om wat dagen tussen het gebruik te laten.

Ik denk dat vanaf 350mg je een beetje risico's neemt. (bijsluiter zegt maximum 400mg per dag, maar daar gaat het wel over tabletten met verlengde afgifte)
Dus wees verstandig, je wilt je hart of ademhaling namelijk niet plat leggen.
Het schijnt ook zeer verslavend te zijn, wat ik best kan begrijpen.

*Ahja: Je zal lichtjes jeuk krijgen maar dat stoort helemaal niet want eraan krabben voelt hemels aan. :sunglasses:

enny330

*Update* Een vriend van me werd er ook nog eens beetje misselijk en zwak van.
Erg persoonlijk blijkbaar

The Curious Cat

Oraal of nasaal? Ik heb namelijk de capsules van 50mg en wanneer je deze ooen maakt heb je 50mg poeder. Ik heb hier al wat vaker misbruik van gemaakt en mijn hoogste dosering nasaal is 200mg geweest en ik voelde me heerlijk. Ontspannen maar gemotiveerd en energiek tegelijk. Ik ben nieuwsgierig naar de werking wanneer ik hier 50 tot 100mg bij doe (uiteraard ook nasaal). Ervaring mee? Maakt het gewenste gevoel sterker of is dit juist af te raden? Ik neem de brakheid van de volgende dag voor lief (I always do. Play with fire, get burned). Alvast vedankt voor de info!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Anyone? At all?
Nasaal zou ik sowieso niet doen buiten dat dit soort middelen erg gevaarlijke sluipers voor verslaving zijn om te misbruikenl. Ik kan dit helaas goed weten :confused:
De bioavailability is oraal behoorlijk hoger namelijk. Duurt misschien iets langer dat het volledig werkt maar werkt zeker sterker en langer.

Edit: Wil nog even gezegd hebben dat hoe sneller een middel werkt, hoe sneller je hersenen de link met dat middel legt en dus sneller kans op een verslaving bestaat. Beter lekker niet nemen voor de high maar nemen waarvoor het middel bedoelt is, is natuurlijk het beste advies.

Laatst bewerkt:

The Curious Cat

Nasaal zou ik sowieso niet doen buiten dat dit soort middelen erg gevaarlijke sluipers voor verslaving zijn om te misbruikenl. Ik kan dit helaas goed weten :confused:
De bioavailability is oraal behoorlijk hoger namelijk. Duurt misschien iets langer dat het volledig werkt maar werkt zeker sterker en langer.

Edit: Wil nog even gezegd hebben dat hoe sneller een middel werkt, hoe sneller je hersenen de link met dat middel legt en dus sneller kans op een verslaving bestaat. Beter lekker niet nemen voor de high maar nemen waarvoor het middel bedoelt is, is natuurlijk het beste advies.
Je hebt gelijk. Was geen succes. Af te raden!

Bovenaan