Tramadol effecten

He beste forum gebruikers.

ik vroeg mij af of jet effect van tramadol vergelijkbaar is met die van oxycodon ? En hoeveel mg zou ik moeten nemen om een vergelijkbaar effect van oxycodon te voelen? Ik heb niet heel veel ervaring met opiaten alleen een paar keer lean en oxycodon gedaan.

alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag

met vriendelijke groet,
lijnensnatser,

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Tramadol had maar weinig effect hier. Correctie: in het begin de eerste paar dagen (voorgeschreven omwille van hevige pijn) ff van de kaart en high… maar gewenning trad heel snel op.
als ik dat laatst nog eens moest nemen (therapeutisch en dus niet recreatief) enkel enorme jeuk gehad…

1 raad: afblijven die handel

Tramadol had maar weinig effect hier. Correctie: in het begin de eerste paar dagen (voorgeschreven omwille van hevige pijn) ff van de kaart en high… maar gewenning trad heel snel op.
als ik dat laatst nog eens moest nemen (therapeutisch en dus niet recreatief) enkel enorme jeuk gehad…

Gewenning treed sowieso toch heel snel op bij opiaten ? Of echt in het bijzonder bij tramadol

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Gewenning treed sowieso toch heel snel op bij opiaten ? Of echt in het bijzonder bij tramadol
Duurt een week bij dagelijks gebruik dan komt tolerantie wel mee kijken ja.

Maar tramadol is heel wat anders als oxycodon beide gehad en van de tramadol wou ik na een week z s.m stoppen had daar ontzettend veel klote bijwerkingen van. Bij oxycodon heb ik van bijwerkingen geen last. Zolang je genoeg zuivel eet zal je van constipatie ook niet gauw last hebben. Tenzij je 160-200mg dagelijks neemt wat ik deed aan het begin. Kon toen alleen oxy 40mg krijgen en het effect was ideaal tegen de chronische pijn. Maar moest afbouwen tot een meer logische dosering. Uiteindelijk werd dat 40mg dagelijks wat nu al jaren voor me wordt voorgeschreven. Maar tramadol vind ik in mijn ervaring troep..

New Dawn

Bewuste gebruiker