• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Tramadol 250mg

transformated

Badass junkie
Veel plezier ermee. Haal jij er wat euforie uit?

Zelf is Tramadol voor mij de minst favoriete opioide of opiaat. Vind het een stom effect persoonlijk.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Veel plezier ermee. Haal jij er wat euforie uit?

Zelf is Tramadol voor mij de minst favoriete opioide of opiaat. Vind het een stom effect persoonlijk.

Op hogere dosis is het wel wat "leuker" maar weegt niet op tegen de nadelen. Minieme euforie en slap gezwans vanaf 150 a 200mg. Vind er ook niet beister veel aan.

transformated

Badass junkie
Op hogere dosis is het wel wat "leuker" maar weegt niet op tegen de nadelen. Minieme euforie en slap gezwans vanaf 150 a 200mg. Vind er ook niet beister veel aan.
Ah ok. Had het ook al op hogere dosissen gedaan en nooit euforie ervan gehad. Alleen een rare smaak in de mond en een soort van druk/pressure gevoel in me hoofd van de Tramadol.
Denk qua opioiden heb ik maar 1 maal wat euforie en dat was van codeïne toen.

CuriousExplorer

DF-koning
Omdat Tramadol geen recreatieve waarde heeft.
Ik snap zelfs niet waarom iemand überhaupt even 400mg Tramadol op een tijdspanne van amper 2u neemt.

Bovenaan