trainen op speed

SGiZO

Experimenterende gebruiker
trainen op speed gaat dit goed of niet? Ik heb het al eens gedaan, maar ik ging bijna neer.. mn hart bonkte speedcore en de volgende dag spierpijn, kweet niet als het resultaten had...Speed doet toch iets met je stofwisseling , heeft dat invloed op de spierbouw??

boy

Bewuste gebruiker
Dat gaat niet werken. Je hartslag zal omhoog schieten, je lichaam wordt te warm en je gaat dan sowieso trainen op je 'reserves'.

JewCookie

Wijs gebruiker
het kan wel, als je niet te strak staat, en goed op past dat je jezelf niet overtrained wat je toen dus hebt gedaan...

zommes

Badass junkie
Kan makkelijk. Alleen inderdaad niet te strak staan en je lichaam wel voeden met eiwitten uiteraard.

Hempy

Bewuste gebruiker
trainen op drugs is niet leuk, ik heb zelf al op speed coke en pillen getrained.. het is gewoon geen leuke bezigheid als je onder invloed bent

pillywilly

nee sluit me aan bij de vorige reactie.

kep dan ook geen zin meer om iets te doen.
vantervoren denk ik van wel...maar als het dan zover is doek niks meer.

al is speed wel iets waar je weing aan zult hebben om mee te trainen.
de verbranding is gewoon veelste snel(speed:-P).

tenzijn als je wat vet kwijt moet,of vocht.
dan zal het zijn charmes wel hebben.

SGiZO

ik denk als je weinig op hebt dat het wel lukt niet? als je echt veel op hebt natuurlijk niet :wink:

JewCookie

Wijs gebruiker
als je met speed eenmaal begint met iets dan blijf je door gaan..:wink:

dus je moet voor je zelf eenmaal beginnen, maar heeeel goed oppassen dat je jezelf niet overtrained,, dat merk je nl pas als je gestopt bent...

(misselijk, verrot veel dorst, wat je zowizo al hebt met speed.. en zweten als een hond..:P)

crazy jack

idd,speed en trainen gaat niet goed samen,je zal hierdoor sneller uitdrogen,wat resulteert in geen eten meer door je strot kunnen krygen door de droge keel en mond,wat weer resulteert in vitamine,eiwit en mineralen te kort,je zal je eigen alleen maar onnodig gaan belasten.je kunt beter gaan trainen en daarbij goed veel eiwitten eten,zoals eieren en eiwit preparaten en creatine,aangevuld met ananas die er voor zorgt dat de eiwitten beter opgenomen worden in je spieren.

met speed trainen zal resulteren in iets wat je niet wilt,zoals spieren die niet groeien.zonde van de energie en tyd dus.dit geldt ook in combinatie van kalmering middelen die de spiermassa verslapt,heeft ook geen zin en bovendien een grotere kans op blessures tydens t trainen(wat niet leuk aanvoelt als t opeens in je rug schiet en daarna naar je borst trekt en je bijna geen adem meer kan krygen)

boels

Belezen gebruiker
SGiZO zei:
trainen op speed gaat dit goed of niet? Ik heb het al eens gedaan, maar ik ging bijna neer.. mn hart bonkte speedcore en de volgende dag spierpijn, kweet niet als het resultaten had...Speed doet toch iets met je stofwisseling , heeft dat invloed op de spierbouw??

pep breekt u spieren keihard af, dus heeft geen enkel nut

wiet busje

Belezen gebruiker
als je niet teveel neemt moet het toch lukken? Je kan zwaardere gewichten heffen ensow, en bovendien heeft een doping organisatie Speed in de koffie van een AMerikaanse club gevonden, volgens mij football. Alleen de spelers wisten het wel zelf wat ze kregen/kozen.

boels

Belezen gebruiker
wiet busje zei:
als je niet teveel neemt moet het toch lukken? Je kan zwaardere gewichten heffen ensow, en bovendien heeft een doping organisatie Speed in de koffie van een AMerikaanse club gevonden, volgens mij football. Alleen de spelers wisten het wel zelf wat ze kregen/kozen.

jaja maar das ni voor de spierkracht é, das vor de pijn tege te gaan en langer te kunnen sporte, ge wordt der ni sterker door é

:beer:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
euhm er is geen enkele stof waardoor je sterker wordt zonder trainen, alle vormen van amfetamines en steroiden zijn perfect geschikt om op te trainen, je moet gewoon letten op de dosering.

Meer trainen met genoeg reserves zorgt voor spieropbouw
te weinig reserves zorgt dan weer voor spierafbreuk.

Maat het principe van dopering is gewoon langer kunnen trainen en langer kunnen doorbijten.

snatsy

Newbie
boels zei:
SGiZO zei:

pep breekt u spieren keihard af, dus heeft geen enkel nut

ben ik niet met je eens als je traint om vet te verbranden dan kan speed het proces alleen maar versnellen dus als je traint om af te vallen dan is dat niet zo slecht hoor wel inderdaad uitkijken dat je je niet over traint

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Met drugs op trainen kun je je moeilijk concentreren.
De tussenpozen die je tussen je sets hebt gaan echt irriteren.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ja ok maar als je alles wat hier nou gezegd wordt in acht neemt en dan gaat trainen dan moet je gewoon voor jezelf weten dat je niet teveel moet nemen en naar je lichaam moet luisteren. Ik vind dat het best kan maar je moet het niet overdrijven! Want uiteindelijk krijg je toch dat gevoel dat je meer en sneller wilt trainen/nemen en dat moet je negeren/doseren

Ampetha

Newbie
je moet voor je naar bed gaat pep snuiven... maar dan wel zoveel dat je er wel gewoon van kan slapen... dan zet het tijdens je slaap zich niet uit in energie maar in spieren... heb ik gehoord iedegeval... zelf nooit geregeld gedaan eigenlijk..

Jelle Snel

Belezen gebruiker
wahaha, nou weet je wel zeker dat dat wel speed is dan. Ik denk dat je dan gewoon anabolen of steroïden aant snuiven bent :confused:

zommes

Badass junkie
Ampetha zei:
je moet voor je naar bed gaat pep snuiven... maar dan wel zoveel dat je er wel gewoon van kan slapen... dan zet het tijdens je slaap zich niet uit in energie maar in spieren... heb ik gehoord iedegeval... zelf nooit geregeld gedaan eigenlijk..

Spieren worden niet van amfetamine gemaakt.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ja dat kan ook ja hehe
maar spieren die ontstaan uit amfetamine...nee, daar heb ik ook nog nooit van gehoord :rolleyes:

davie

Wijs gebruiker
Het beste kun je werken met voedingsuplimetenten en een goed schema en gun je spieren ook voldoende rust.

Volgens NECEDO: GHB bevordert niet alleen de afgifte van groeihormoon, maar bevordert eveneens de afgifte van cortisol. Cortisol kun je beschouwen als de tegenhanger van groeihormoon en testosteron: Groeihormoon en testosteron bouwen op, cortisol breekt af. Cortisol wordt ook wel het 'stresshormoon' genoemd. Het komt vrij, als je lichaam denkt dat het over zoveel mogelijk energie moet beschikken. Cortisol vernietigt je spierweefsels, zodat ze kunnen worden omgezet in energie. De sterke toename van de hoeveelheid cortisol in je lichaam tijdens het gebruik van GHB maakt het praktisch onmogelijk dat je spieren groeien. Veel gebruikers vertellen, dat ze na een 'GHB-coma' barsten van de energie. Ze schrijven dat toe aan de afgifte van groeihormoon. Ze gaan er in de sportschool dan ook weer flink tegenaan. Al die energie komt echter uit afgebroken spierweefsels als gevolg van de toegenomen cortisol-afgifte tijdens de 'GHB-coma'. Kortom: Je kunt beter een ouderwets uiltje knappen om de afgifte van groeihormoon te stimuleren. Deze bron gaat er van uit dat GHB geen bevorderende werking heeft op je spiermassa. Deze werking van GHB op groeihormoon en cortisol wordt bevestigd door onze verslavingsarts. Echter ben ik mij ook bewust van het feit dat de meningen hierover uiteen lopen en zijn er ook beweringen dat bij lage doseringen GHB het groeihormoon de negatieve werking van cortisol (en prolactine) overtreft. De grens is vaag. In feite is het gewoon onduidelijk en niet goed onderzocht. Mijn mening in dit verhaal dat bij incidenteel gebruik ik er vanuit ga dat je je geen zorgen te maken over een negatieve invloed op je spiermassa.

luf10tje

Hmm wat voor training bedoelen jullie???

Als ik voetbalwedstrijd heb neem ik meestal wel 1 lijntje, niet meer... Kga er niet strak van staan ofzo, alleen dat beetje extra energie dat ik nodig ben... Werkt super hoor :grin:

Imke

Badass junkie
luf10tje zei:
Hmm wat voor training bedoelen jullie???

Als ik voetbalwedstrijd heb neem ik meestal wel 1 lijntje, niet meer... Kga er niet strak van staan ofzo, alleen dat beetje extra energie dat ik nodig ben... Werkt super hoor :grin:

En wordt je dan niet agressief in het spel? Want vroeger in school tijdens de LO-les, had ik ook soms een lijntje op en als wij moesten basketballen, gebeurde het wel soms dat ik iemand een draai gaf of een duwtje gaf :flushed: :P

Bovenaan