tracering

DjTrips

Bewuste gebruiker
hoi, mijn moeder heeft plots beslist om mij op de hoogte te stellen dat ze plots eens mij zal testen of ik gebruik of niet, ja ik hang zowat tussen gebruik van 4 soorten drugs : Coke, Speed(dex), xtc-pille, mdma.

ten eerste ? is er maar 1 grote TEST die op alles test in je urine? of moet ze exact late weten welke stoffen ze zoekt.

hoe lang blijft elke soort drug in je urine, wat is aan te raden om niet positeif te testen.

kheb echt hulp nodig, ik hou et zonder men mindelen niet vol :openmouth:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Meestal testen ze op cannabis, amfetamines, cocaïne en opiaten. Maar je hebt allerlei soorten tests. Ze kunnen alles terugvinden als ze willen. Ook benzo's enzo. Cannabis blijft het langs zichtbaar in je urine. Die andere zijn er na enkele dagen, max 4, eruit. Klote hé die urinetesten, ik weet er alles van. :smilingimp:

DjTrips

Bewuste gebruiker
is er een manier om zo'n test te omzeilen ?
welke vd 4 drugs blijft het minst langst in je urine?

note : zeg niet --> geen drugs gebruiken haha, grapjas...

DjTrips

Bewuste gebruiker
hé, ja dat kan ik doen, maar dat stinkt toch keihard veel urine :confused: en ik weet niet waneer ze het gaat doen, en ook, als dat van mij gaat kome zal dat warm zijn, als ik dat al liggen heb niet...

DjTrips

Bewuste gebruiker
kbedoel, als ik thuis moet pissen zal ze die onmiddelijk willen dus zal dat potje mooi warm zjin, en als ik ergens cleane zou hebbe zou die koud zijn. IDEAS PLX ! welkeen zit kortst in je urine ?

DjTrips

Bewuste gebruiker
zucht ik ben gedoomed, kan iemand mij link naar site geven met duur van het blijven van sporen in urine... en iemand suggesties welkeen vd 4 'beste' keuze is...

Imke

Badass junkie

http://www.alcoholendrugsinbeeld.nl/vee ... atishet/17

Speed en xtc is dan nog de beste keuze, denk ik.

Addict

Newbie
DjTrips zei:
kbedoel, als ik thuis moet pissen zal ze die onmiddelijk willen dus zal dat potje mooi warm zjin, en als ik ergens cleane zou hebbe zou die koud zijn. IDEAS PLX ! welkeen zit kortst in je urine ?

Gewoon als je naar het wc gaat met een aansteker een beetje rond het potje gaan zodat het warm aanvoelt. Ik heb het zo gedaan. :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
De meeste drugs blijf tussen de 2 a 4 dagen in je urine zichtbaar. Ik zou dus gewoon nu even 4 dagen niets gebruiken, je moeder pushen voor de urine test (meestal geven ze het dan al op, welke drugs gebruiker wil nu een urine test) de test passen en zo het vertrouwen van je ouders winnen.

Meeste ouders stoppen wel na 1 urine test als blijkt dat er niets aan de hand is.

Heeft ze besloten die urine test te laten doen op grond van een vermoeden?

caatje

Badass junkie
DjTrips zei:

Zet t ff in de magnetron. :P

Dr. Tommy

Badass junkie
gewoon proberen eventjes ermee stoppen
is ook gelijk goed voor je lichaam
en mams is tevreden met het resultaat :)

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik denk dat ik voor het aansteker idee ga of voor het 4 dagen stoppen en pushen... denk ik mss keer ga faken dat ik onder invloed ben, zo haar vertrouwen testen... en dan haar uit haar kot lokken

Bovenaan