'Toverdrank'

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Tja jammer hoor! Volgende keer beter, het was gelukkig maar knipafval. Met goed rookbare toppen was ik minder blij geweest. Maar goed...Even wachten tot de eerste oogst dit voorjaar en dan kunnen we weer wat gaan aanklooien.

Ik woon nog thuis, en paps en mams staat zulke experimenten denk ik niet toe..
En mocht ik dus HBO kunnen creëren, dan zou ik geen geld en moeite meer in het vedunnen met ethanol steken hoor! :stoned:

poison drink

Belezen gebruiker
Azarius verkoopt een Honey Bee Extractor voor 'maar' 24,50 euro. Dan enkel nog een bus butaangas kopen en je bent vertrokken!

http://azarius.nl/headshop/extraction_systems/honey_bee_extractor/

PepTalk zei:
Ik woon nog thuis, en paps en mams staat zulke experimenten denk ik niet toe..

Ben jij nooit alleen thuis voor een paar uur? Je ouders hoeven het niet eens te weten dan.. :P Er kan weinig misgaan met dit te doen, zolang er geen externe ontstekingsbron aanwezig is.

PepTalk zei:
En mocht ik dus HBO kunnen creëren, dan zou ik geen geld en moeite meer in het vedunnen met ethanol steken hoor!

Eens dat alle butaan is verdampt, lijkt het me moeilijk om de overgebleven olie te verzamelen of roken. Op het azarius filmpje zit hij ook te klungelen met die schraper.

Hmm.. Nu zit ik je precies te pushen om achter de rug van je ouders te gaan experimenteren. Bezie het bovenstaande maar als algemene mededeling, jij beslist natuurlijk wat je met je wiet/knipafval aanvangt. :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hehe, mij een beetje aanzetten tot buitensporig gedrag :openmouth:

Nee mijn ouders zijn over het algemeen, vooral voor hun doen, vrij openminded over wiet.
Ik mag zelf wat kweken, en roken vinden ze geen probleem.

Maar zodra ik aan de slag ging om van het knipafval hasj te maken ( ice-o-lator en polm via de panty methode) moest ik de hele rommel de deur uit doen.

Overdag gaan m'n ouders wel eens een paar uur weg ja, maar dan ben ik zelf ook de hort op.
Bovendien loop ik al genoeg risico met het bongen op m'n kamer.. :rolleyes:

Ook lijkt die HBO extractor me erg klein. Ik wil wel meer dan 2 gram tegelijk kunnen extraheren.

Maar goed, de komende paar maandjes heb ik toch geen knipafval meer. Tijd genoeg dus om te bedenken wat ik er mee ga doen...

poison drink

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Maar zodra ik aan de slag ging om van het knipafval hasj te maken ( ice-o-lator en polm via de panty methode) moest ik de hele rommel de deur uit doen.

Dan moet je je ouders betere voorlichtingen geven! :wink:

Het zal waarschijnlijk niet veel moeite kosten om die HBO extractor een paar keer te hervullen, je moet er maar iets voor over hebben, hehe!

En van 'stiekem' binnen roken ken ik ook alles. Geurkaarsjes, etherische oliën of wierrook heb ik altijd wel ergens liggen. :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Haha I tried! Maar ze vinden het hetzelfde als met drank.

Bier kan wel, maar sterke drank is toch meteen ''erger''.
Same with hasj.. Ik heb ze al vertelt dat het effect hetzelfde is en dat je gewoon minder ervan rookt.

En als ik met meer dan een ons knipafval zit, ga ik echt niet dat ding 50 keer vullen.

Enne, bij mij werkt wierrook al niet meer. Ruiken ze wierook, dan ben ik ook de lul :P
Hoewel ze me vaak betrappen is er niet zo heel veel aan de hand oor: ''Je weet dat we daar niet van houden he, en dan ook nog is binnen!''

darksoul001

Experimenterende gebruiker
Einstein zei:
En dat zal hier niet het geval zijn, want anders verkochten ze het niet in de smartshop. Toch?

Ik denk dat ze eerder er van uitgaan dat hun kruiden worden gebruikt voor thee/aftreksels.
Alcohol is en blijft chemie dat ook chemische reacties kan verzoorzaken
Ik wil maar zeggen dat als je er zelf wilt op verder gaan en andere dingen proberen.
Eventueel salie gebruiken voor de keel wat te verdoven en de klap wat op te vangen :)
is maar een voorbeeldje omdat salie echt goed werkt tegen keelpijn gewoon op een vers blaadje kauwen het voelt wat raar en smaakt vies in het begin maar werkt echt en ook beter dan een gewone keeltablet(die verdoven wel maar daar blijft het bij)
Maar zoek eerst op wat er precies inzit voor je het laat reageren op alcohol!
Je weet nooit hoe het kan reageren

lolnoob

Bewuste gebruiker
Al updates?

Ik ben van plan het te doen met paddo's, omdat ik nu meer heb dan ik in de komende maanden ga gebruiken en het me erg chill lijkt om gewoon een slokje te nemen en dan te gaan trippen. Ik heb er wel wat over gelezen maar er is niet veel bekend dus ik ga het eerst met 2 gram proberen denk ik. Ik moet alleen wel echt sterke drank hebben. Op internet hebben ze het de hele tijd over everclear maar ik heb geen idee wat dat is. Wat is het sterkste dat ze bij een gal&gal verkopen in NL?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk strorum, is 80%.
Misschien verkopen ze bij sommige slijterijen wel consumeerbare ethanol, van 96%.
Maar dit is vaak wel wat prijzig dacht ik..

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Ik denk strorum, is 80%.
Misschien verkopen ze bij sommige slijterijen wel consumeerbare ethanol, van 96%.
Maar dit is vaak wel wat prijzig dacht ik..

erg moeilijk in nederland te krijgen voor een goeie prijs inderdaad, maar als je deze bestelt uit het buitenland ben je normaal maar een paar euro per fles kwijt :)

Bovenaan