• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Total unity @ LSD, methylone en 2C-D

Afgelopen weekend weer getript, ditmaal met B. en een andere goede vriend genaamd D. De setting was werkelijk geniaal, een privebos met een bungalow/tuinhuisje geheel voor ons zelf, compleet met (zwem-)vijver en kampvuur!
We begonnen 's middags om half 5 met een prettige dosis GHB en 100 ug LSD, die deed al snel zijn werk terwijl we vanuit onze luie stoel genoten van de laatste restjes zon. We besloten snel nog even een frisse duik te nemen in de vijver, voor het af zou koelen, want zwemmen op acid is niet minder dan extatisch! Hoewel we al aardig hard tripten besloten we anderhalf uur later nog 100 ug bij te nemen, dit resulteerde vrijwel direct in een geweldig visueel spectakel!
Terwijl de zon langzaam aan de horizon verdween veranderde onze omgeving in een onmetelijk pastelkleurig schilderij. :hearteyes: Ik begon me gelijktijdig door de omgeving opgezogen en en van mijn omgeving gedissocieerd te voelen. De wind trok aan en ik voelde mezelf ritmisch een worden met het wuivende gras en de zwierende takken en bladeren aan de bomen. We tripten alledrie hard, heel hard. :smoke:

Met de opkomende duisternis verscheen er ook iets waar we op voorhand geen rekening mee gehouden hadden... een heuse muggenplaag! Plotseling werden we overvallen door stekende, bloedzuigende muggen! Mijn armen, benen, gezicht, niets mocht het ontgelden, ze stoken dwars door onze kleren heen.. Alledrie voelden we ons wanhopig en in volledig in het nauw gedreven. Ondraaglijk voelde het. :openmouth:
Bijna besloten we terug te keren naar huis, maar gelukkig hebben we onze trip er toch niet door laten verzieken. Naarmate de nacht ons en insloot de temperatuur flink daalde verdwenen de muggen gelukkig snel, wat waren we blij dat die ondraaglijke episode voorbij was! De ontstane mentale verwarring verdween daardoor gelukkig ook snel, zelf was ik mijn ego inmiddels volledig kwijt, stukje voor stukje voelde ik dat mijn identiteit zich langzaam weer opbouwde. Lange tijd had ik het gevoel alsof ik in de tijd was blijven hangen, alsof ik gedoemd was elke moment keer op keer opnieuw te beleven, alsof ik volledig uit elkaar was gevallen en mezelf stukje voor stukje weer bij elkaar moest schrapen om terug te kunnen keren naar onze 'coherente' realiteit. De gefragmenteerde stukjes van mijn bewustzijn vielen na een tijd weer op zijn plaats, de acid reset-button had goed zijn werk gedaan!

Toen de acid later op de avond langzaam afzwakte besloten we om een aantal hasjolie joints te rollen en alledrie 100 mg methylone bij nemen. We voelde ons alledrie behoorlijk leeg en vermoeid na de (mentaal) zware acid trip. Zodra de methylone inkickte voelde we ons echter meteen weer volledig opgeladen, euforisch en fysiek haast gewichtloos! Ik kreeg een onweerstaanbare zin om te dansen, de energieboost was meer dan welkom en ik voelde mezelf compleet versmelten met de muziek en overstromen van liefde... geniaal spul blijft het! :hearteyes:

Terwijl de methylone goed zijn werk deed besloot ik nog wat 2C-D bij te nemen. Bij gebrek aan een weegschaal werd het een kwestie van ' eyeballen', ik gok dat ik zo'n 20-30 mg heb gesnoven. B. besloot nog wat 2C-C bij te nemen, D. vond en het wel even genoeg. De 2C-D kickte vrijwel meteen loeihard in, ik voelde mezelf in een kaleidoscopische kleurenregen geslingerd, alles om me heen begon te warpen en in elkaar over te flowen op de muziek, op mijn handen en gezicht zag ik de meest fascinerende en gedetaileerde tribal patronen die ooit gezien heb. Terwijl ik om mij heen keek leek het alsof er een transparant geometrisch raster over de werkelijkheid geplakt werd, geniaal. Ik keek naar mezelf en de andere boys alsof we een soort van cyborgs waren, fysiek continu zelftransformerend en geheel vloeibaar van bewustzijn. :hearteyes:

De rest van de trip hield nog tot de volgende ochtend aan, ik vermoed dat we in totaal zo'n 15 uur hard getript hebben. Met wat valium achter de kiezen hebben we alsnog een aantal uurtes slaap kunnen pakken, hetgeen toch wel hard nodig was na alle (mentale) inspanning. Kan nog wel eindeloos doorgaan maar wil het vooralsnog even hier bij houden.. mijn beste trip ooit, mede door de geniale setting!! :wave:

heejzer

Experimenterende gebruiker
mooi reportje

Ik zou zelf ook zo graag eens trippen in een setting zoals die van jou.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mooi reportje, veel verschillende stofjes gecombineerd :grin:

Alleen probeer volgende keer wat alinea's in te voegen, dat leest wat makkelijker.. :wink:

Bovenaan