Tot ziens

space scientist

Wijs gebruiker
Geen drugs, geen zorgen......

Voormij in ieder geval wel. Natuurlijk is het je eigen keuze maar IK kan er op dit moment erg slecht mee omgaan. Heb problemen met mijn gezondheid, vooral geestelijk maar ook lichamelijk. Ik denk dat het tijd is om er een pauze in te lassen. Zeker na mijn grote terugval in mijn cocaineverslaving de afgelopen maanden waar niemand nog wat van af weet, hoe zwak het ook is van mij zelf.

Even wat tijd maken om alles op een rijtje te zetten en finacieel er gewoon weer normaal voor te staan en me oude vrienden weer op te zoeken. En me drugs"vrienden" te verlaten.

Helemaal "cold turkey" ga ik niet, het enigste wat ik blijf gebruiken is wiet,herbal en alcohol. Benzo's en gbl gaan mijn lichaam niet meer in, net als al de andere chemische genotsmiddelen.

Om mijn afkicken van bijna alles wat je anders laat voelen te bespoedigen zal ik dit forum verlaten voor een grote tijd.

Ik zal heus nog wel een keer terug komen, misschien ook niet.

Vaarwel en misschien tot ziens,

Een zeer in de put zittende Space scientist :(

Flameon

Badass junkie
Wow wat kut kerel dat je weer terug bent gevallen in de verslaving.
Wel een verstandige keuze die je op dit moment maakt, maar jammer dat je DF gaat verlaten!
Heel veel succes in je verdere toekomst, en laat nog eens wat van je horen :wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Verstandige keuze, goed dat je voor jezelf kiest! Veel sterkte in deze situatie, je kan er alleen maar sterker uitkomen.

Succes! :wave:

Stylus

Belezen gebruiker
Verstandige keuze man, veel succes. Jammer dat we je niet meer zullen zien op df, maar wel goed. Vond wat je te zeggen had meestal wel slim.

Hoe dan ook, het beste!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
laat de alcohol met rust !

zodra je zat wordt val je terug, zonder alcohol verhoog je de slagingskans echt aanzienlijk.

succes he ouwe je kan het !

Bonie

W.F.L.

Badass junkie
njirem zei:
Je blijft wel blowen en drinken

:rolleyes:

Tsja je houdt jezelf echt voor de gek

Maar toch succes

Wat is dit nu voor bullshit? Blowen en cocaineverslaving hebben toch niets met elkaar te maken? Ken aardig wat mensen die hun cokeverslaving verwisselt hebben voor een wietverslaving, lijkt me eerlijk gezegd wat beter om 3 joints per dag te roken, of wat het dan ook is dan een gram of 2 coke. :tearsofjoy: En niet alle drinkers vallen meteen terug in hun cokeverslaving, maar de kans wordt aanzienlijk verhoogd ja. Als hij wil doorgaan met wiet en blijven drinken dan is dat toch zijn keuze, ik ben ook verslaafd aan sigaretten en ik drink graag, dat moet ik toch ook niet opgeven als ik zou stoppen met pep ofzo. :beer: Maar ja, je kan wel getriggerd worden door alcohol. Maar het is beter dat je hiermee leert omgaan ipv te stoppen met drinken.

Succes!

Dopezilla

Badass junkie
Succes ermee!

Maar pas op voor het grote witte beest dat om de hoek komt kijken na 'n paar slokken bier. Mij achtervolgt 'ie ook, maar aangezien ik geen geschiedenis heb van echte verslaving jaag ik hem makkelijk weg. Met 'n geschiedenis als de jouwe kan het lastiger worden, maar het verschilt per persoon.

Sterkte, en misschien tot ziens.

Olle

Bovenaan