Top 10 beste coffeeshops Amsterdam

goeie nacht mensen
Wat zijn de 10 beste coffeeshops in Amsterdam
Dus beste shops beste kwaliteit en beste naam
Wil morgen eens naar een shop gaan maar een echt goeie shop dus echt goeie goeie kwaliteit en natuurlijk hoort daar de beste naam bij :wink:
Liefst in het centrum en als het toeristische shops zijn maakt me niet echt uit als het maar goeie kwaliteit is heb geld zat nu :wink:
Trouwens na een maand ofzo miss meer
wordt dit eindelijk weer me eerste joint
Dus wil het met stijl en kwaliteit doen dus wil het met 1 van de beste wietjes van Amsterdam doen
En ja 1ste natuurlijk niet teveel Hehehe
Die fout heb ik al eens gemaakt was niet echt leuk

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zouje niet nog langer wachten? Je ging zo goed... krappe week of 2 niet roken is nog niet heel erg lang.

Laatst bewerkt:
goeie nacht mensen
Wat zijn de 10 beste coffeeshops in Amsterdam
Dus beste shops beste kwaliteit en beste naam
Wil morgen eens naar een shop gaan maar een echt goeie shop dus echt goeie goeie kwaliteit en natuurlijk hoort daar de beste naam bij :wink:
Liefst in het centrum en als het toeristische shops zijn maakt me niet echt uit als het maar goeie kwaliteit is heb geld zat nu :wink:
Zouje niet nog langer wachten? Je ging zo goed... krappe week of 2 niet roken is nog niet heel erg lang.
nee wel iets langer dan 2 weken man
Ben er niet meer gehecht aan niet meer paranoia dus nu doe ik het gewoon 1 x in de zoveel tijd niet elke dag niet elke week!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
nee wel iets langer dan 2 weken man
Ben er niet meer gehecht aan niet meer paranoia dus nu doe ik het gewoon 1 x in de zoveel tijd niet elke dag niet elke week!

Vannacht zei je nog dat je paranoid bijna weg is. Das is niet helemaal. In een ander topic. Maar het is aan jou he. 2,5 week is nog erg kort. Succes.
Straks niet weer komen klagen als je slecht gaat, of erg para wordt. Je weet dan waar t van komt.

Laatst bewerkt:
Vannacht zei je nog dat je paranoid bijna weg is. Das is niet helemaal. In een ander topic. Maar het is aan jou he. 2,5 week is nog erg kort. Succes.
Straks niet weer komen klagen als je slecht gaat, of erg para wordt. Je weet dan waar t van komt.

Ja doe er nu wat voorzichtiger mee en anders gewoon echt 2 3 maanden kappen

Gabbertje

Wijs gebruiker
Oke zou ik onthouden
Wat is hun beste wiet of hasj ?
En hoe is boerenjongens ?
De Boerenjongens ben ik nog niet geweest, kom niet zo vaak in Amsterdam heb genoeg shops hier :) Maar wat ik zei vind ik van Het Ballontje, white balloon het lekkerst.

En The bulldog ook zeker een aanrader. Weet alleen niet meer welke wiet ik toen had. Tempel hasj van hun blijkt erg goed te zijn.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
En The bulldog ook zeker een aanrader. Weet alleen niet meer welke wiet ik toen had.

Die is idd ook wel goed. Ik had daar hun “huis” wiet gerookt. Wel relaxt, je loopr naar buiten en kan op het terras/zitje zo je joint roken. Niemand die er naar kraait. Moet je hier eens doen... De shop hier t dichtste bij (km of 20) is niet zo open. Ja er komen af en aan mensen maar niks buiten, ook geen reclame. Je wordt soms raar aangekeken als je daar naar buiten komt lopen. Het is die contreien nog niet echt geaccepteerd door buurt bewoners en winkelend publiek.
Bulldog is wel vrij duur. Het is een toeristische plek.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
The bulldog is echt een enorm slechte shop voor veel te veel geld... Teert volledig op zijn naam onder toeristen, maar geen local die daar komt.

Ballonnetje is wel aardig, maar niet bijzonder. Kwam daar in mijn studententijd vaak, aangezien ze tegenover de uva zitten.

Boerejongens vind ik veruit de beste shop. Zowel qua kwaliteit als prijs. Hun wietjes zijn top, maar hun hasjes zijn echt bijzonder ten opzichte van de meeste shops. Ze sturen namelijk Nederlandse strains richting Marokko om daar hasj van te laten maken. Die hasjes zijn daardoor zo'n 2 keer zo sterk als normale hasj. En de prijs is vergelijkbaar met normale hasj in andere shops. Kortom echt een top deal.

Ben naar boerenjongens centrum geweest 1 drukke rij was er maar dan weet je ook dat het kwaliteit is
Wat white choco hasj en pineapple Haze gehaald was wel goeie kwaliteit inderdaad

Bovenaan