tollerantie?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Als je veel speed hebt gebruikt? word het op begeve moment dan dat j er bijna niks m eer van merkt??? of blijf het gewoon dat je dosis steeds hoger moet??

bedankt!

TaRiE

Newbie
Zoveelste langer je het doet moet je je dosis natuurlijk gaan verhogen omdat je na bepaalde duur echt nix meer gaat voelen van hetgeen je neemt.
Heb ik zelf ook al gemerkt dat ik stilaan minder en minder ga voelen van hetgeen ik neem dus ik zal mijn dosis ook moeten verhogen!!
Maar als je er een tijdje mee stopt ga je natuurlijk trug meer voelen van hetgeen je neemt!!

TaRiE

Newbie
Kan misschien wel zijn hoor maar dat heb ik nog nooit gehad eigelijk...dat heel de werking plots helemaal weg is...ja de dag na dat ik iets genomen heb voel ik uiteraard niets meer ervan!! Speed werkt denk ik ongeveer 4 tot 8 uur,misschien kan het wel zijn dat je na die bepaalde tijd niets meer voelt maar dan moet je weer gaan bijnemen dus verhoog je je dosis daar ook weer eh.

Mac...

Badass junkie
Nee de werking van speed zla er altijd zijn, maar het kan wel zijn dat je steeds hogere doses nodig hebt. Als je dit wiltt voorkomen, kun je het beste met tussenpauzes nemen. Denk bijvoorbeeld alleen in het weekend of zo. Werkt voor mij nu al 5 jr :mrgreen:

Bovenaan