Tollerantie Onwikkeling voor Xtc?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Lees Best Veel Forums Over Xtc,
Nu Lees ik op www.Drugsinfo.nl

Meer Nodig Voor Het Zelfde Efect : Deels Voor bewustzijnsveranderingseffect,
het efect wat een xtc gebruiker zoekt? Overal lees je je genoeg tussenpoos neemt je dat efect krijgt en meer slikt met te weinig Serotoine Zinloos is alleen het oppepend efect Ervaart?

Zou het Onzin zijn op deze site?... of deels ook waar kunnen zijn?

Bal0n

Badass junkie
MDMA zorgt voor serotonine depletie. Het kost je hersenen ongeveer 6 - 8 weken om alle receptoren en het serotonine gehalte weer te herstellen. Dus ja, wat daar staat is waar..

Bal0n

Badass junkie
Speed werkt voornamelijk op het dopamine systeem, en MDMA op het serotonerge deel. Desalniettemin is het ook aan te raden om geruime tijd tussen de keren te nemen. Praktisch alle amphetaminen zijn neurotoxisch..

nothingtodo

Experimenterende gebruiker
Hoe vaker je het gebruikt hoe minder het merkbaar is bij mij behalve het speedy effect.in het begin voelde ik het euforisch, verliefd gevoel
empathogeen effect maar nu daar allemaal niks meer van nu stelt het bij mij echt niet meer veel voor is dit tolerantie ofzo.komt dit terug als je bv 2 maanden stopt en heel afentoe nog is wat gebreukt??

Bal0n

Badass junkie
Om het euforische gevoel te houden bij MDMA gebruik, moet je minimaal 6 weken tussen de keren hebben..

Mac...

Badass junkie
Beïnvloed speed eigenlijk op geen enkele manier je serotonine aanmaak. Het zou toch kunnen dat je aanmaak stagneert door het gebruik van pep. Omdat deze ook wel heel licht wordt aangebroken...

Bal0n

Badass junkie
Jawel, het heeft ook effect erop. Ik zal even een artikeltje opzoeken die ik laatst las :).

Bovenaan