Tolerantie :( !

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Ik had vrijdag voor het alleerst LSD op (http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=299882#299882). Nu was dit uiteindelijk nogal een vage avond geworden met veel bier, joints en pillen erbij. Dag erna naar arc of goa geweest, en zondag hele dag geslapen. Nu wou ik 's avonds toch is het effect van alleen een tripje proberen (aangezien ik weer wat hd terug gevonden). Nu was de uitwerking totaal NIKS. Zelfs toen ik lter nog een jointje had gerookt voelde ik NIKS :confused::confused::confused: ! Is de tolerantie bij LSD echt zo erg, ik snap het niet :beer: !

Alvast bedankt voor de reacties.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zonde van je lsd he ..

Je kan niet iedere dag lsd nemen dan werkt het HELEMAAL niet.

Ook het verdubbelen of vertrippelen van de dosis brengt geen vuurwerk.

Na een dag of 5 kun je weer maar nog steeds geen spattend kruit.

Tot de volgende maand !!

Stonie

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Echt heel raar, dat doet toch even mijn klomp breken. ik bedoel de droomachtige visuals waren vrijdag zo erg, zal dan toch iets moeten doen.... Ach ja wee ik dat ook weer :beer:

flashkop

Bewuste gebruiker
Hehe, heb ik deze week ook nog gehad, voelde de lsd wel maar veel minder fel, was echt zonde van dat hartje, 't heeft mijn hartje gebroken die tollerantie :(

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
daarom op een festival is de lsd niet toereikend:

dag 1 : paddestoelen
dag 2: 2CB
dag 3 MDMA
dag 4 Mescaline
dag 5: LSD

DR.TH-Chill-25

Experimenterende gebruiker
wat echt dom is aan tolerantie bij lsd is dat het overspringt van paddo's
ik had ooit een dag getript van paddo's en ayahuasca(zalige combo :) )en de volgende dag nam ik een tripke,omdat ik de dag ervoor al hard tripte dacht ik om een kleine dosis te nemen dus nam ik maar 3 kwart dat ongeveer 225 microgram was en ik heb er echt geen zak van gevoeld

Osi`

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
daarom op een festival is de lsd niet toereikend:

dag 1 : paddestoelen
dag 2: 2CB
dag 3 MDMA
dag 4 Mescaline
dag 5: LSD
Geniaal plan.
Nu nog 2 drugs en ge kunt zo weer herbeginnen met dag 1.
Een heel jaar lang trippen!

(moet je echt niet doen dus, dat van een heel jaar ..)

Wacky

Badass junkie
Ik heb het ook gemerkt op fullmoon ja die tollerantie. Eerste nacht op een hoffman aniversary stond ik haast op mijn kop, 2e zegeltje deed haast niets. Een belg die ik daar tegenkwam zei dat ie er al 30 op had van de week, hij nam er nog maar 2, maar ze werken toch al niet meer.

Ik had ook gehoopt dat die tollerantie minder sterk zou zijn.
Met paddos is er dus kruistollerantie, is die er met andere psychedelica niet (2cb / mescaline) ?

Dissonant

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Ik had ook gehoopt dat die tollerantie minder sterk zou zijn.
Met paddos is er dus kruistollerantie, is die er met andere psychedelica niet (2cb / mescaline) ?

Dat vroeg ik me ook af.

Vooral dan hoe het zit met de kruistolerantie tussen 2cb en paddo's

Bal0n

Badass junkie
Ja, er is kruistollerantie tussen die hallucogenen. Ze werken immers op dezelfde serotonine receptoren.

Bovenaan