Ik betwijfel of LSD ooit een echte comeback gaat maken in de wereld. Na de jaren 60 is het in de underground verdwenen, bepaalde subculturen en kleine groepen mensen zijn er dol op en het grootste deel van de wereld snapt het niet, kent het niet en gelooft nog steeds in bijna 50 jaar oude propoganda.
Ik denk dat de kans klein is dat het ooit weer groot gaat worden, omdat ik wéét dat veel mensen niet tegen bad trips kunnen en ik denk dat al die zwaar in hun patroon vastgeroeste mensen wel grotendeels bad zullen gaan.
Wel denk ik dat het een comeback in de psychiatrie kan maken, en als het het ergens gaat doen.. is het daar, want vastgeroeste mensen willen nog wel eens een groot vertrouwen in anderen hebben en dan zullen ze hun ervaringen wellicht wél positief interpreteren, en bovendien is er sinds kort natuurlijk weer onderzoek bezig over de mogelijkheden van LSD op dat punt, en ik denk dat ze hoge succes percentages scoren omdat alle onderzoeken uit het verleden daar ook op wijzen.
Maar nee, LSD voor de massa als populaire drug lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.