Toch geen honger

AMG991

Newbie
Ik zit al lang met deze vraag. Want iedereen zegt toch dat je van wiet een vreetkick krijgt. Tja dat is dan zowiezo vaker bij beginners. Maar meeste ervaren toch eerder dat ze een vreetkick krijgen. Alleen ik heb afwisselend het gevoel of ik wel honger heb en de andere keer weer niet. Dat is dan zeg maar 1 dag helemaal geen trek in eten bij cannabis gebruik en de dag daarna bijvoorbeeld weer wel.

Ik vroeg me af of andere mensen dit ook ervaren want vrienden van mij verlangen dan wel snel naar eten en ik soms gewoon helemaal niet. Als ik me echt knetter ga roken dan zal het wellicht een ander verhaal wezen. Maar dit is dan ongeveer 4 jointjes per dag.

Ik hoor het wel :stoned:

Moker

Bewuste gebruiker
dat verschilt allemaal per persoon, Als ik geblowt heb heb totaal geen trek aan eten ja een paar snoepjes ofzo. Ik heb dan alleen altijd behoefte aan frisdrank maar 2 uur na het blowen krijg ik wel een erg veel trek.

cropp

Badass junkie
ik ga wel altijd drinken halen, fanta of energy drink, maar echt eten heb ik dan ook niet nodig

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik heb ook zeker niet altijd trek als ik heb geblowd. Ik merk wel dat als ik iets lekkers ga eten als ik stoned ben, dat ik bijna niet meer kan stoppen :P Vooral chocolade en koekjes smaken heerlijk als je stoned bent :stoned:

iraqio

Belezen gebruiker
ik krijg pas honger als ik nuchter ben.. dan kan ik niet meer stoppen met eten. ongelooflijk irritant. mrja als k stoned ben heb k meestal geen trek.. alln in cola ofso om mn opgeblazen gevoel weg te krijge (ik heb reflux)

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Soms heb ik ook wel erg zin in eten, maar dat is dan ook pas 1-2 uur erna ofzo. Meestal heb ik gewoon geen 'vreetkick'. Ik drink ook bijna nooit frisdrank na het blowen (enkel water) omdat ik merk dat de effecten dan veel sneller weg zijn, ontnuchtert mij erg hard..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Denk dat het per dag ook zo verschild omdat je de ene dag al wat minder eten in je maag hebt dan de andere dag.

Als je met honger gaat blowen zul je dus sneller zin krijgen in eten dan waneer je net hebt gegeten en dan gaat blowen.

Wat ik wel altijd heb is dat waneer ik iets ga eten ik gewoon wel een vreetkick krijg..Maakt niet uit wat. ALS je perce die vreetkick wilt kun je dat proberen, ook al heb je niet echt zin in iets gewoon iets eten en dan kijken of je meer zin krijgt..

bigles

Experimenterende gebruiker
ik had vroeger in het begin iedere keer basicly een vreetkick maar nu heb ik het nog amper het is ervaring ofzoiets :stoned: :sunglasses:

ilyas

Bewuste gebruiker
mijn "vreetkick" komt altijd pas na 2-3 uur op. Enkel drinken is belangrijk bij een joint voor me.

Smaps

Ik heb vooral altijd heel veel dorst, een onwijs droge mond en keel, echt schuurpapier. Als ik ga blowen en ik heb geen drinken bij me overleef ik het niet :flushed:

Vreetkick valt altijd wel mee, ik heb meegemaakt dat ik iemand letterlijk van het eten af moest slaan na het eten van spacecake. Het avondeten was bijna klaar maar dat persoon wilde alleen maar chips etc. het begon beetje eng te worden.

Wel heb ik altijd zin in heel lekker eten, ik maak bijvoorbeeld ipv normale tosti een tosti met kruidenboter, tomaat, knoflook en peper erbij.

dark_ikkeuh

ik heb er niet altijd 'last" van maar af en toe is ie daar wel, die vreetkick
heb dan ook zin om veel moeite te steken in lekker eten :grin:
of soms kan ik de zetel niet uit, en eet ik alles wat eetbaar is binnen handbereik

Amaranth

Bewuste gebruiker
Hangt er bij mij vanaf hoeveel ik vantevoren heb gegeten. Als ik me voor het blowen stampvol heb gegeten ga ik ook na het blowen geen last van honger krijgen, maar als ik voor die joint m'n maag al rammelt kan ik ook moeilijk ophouden met eten, zelfs als ik al genoeg heb gegeten om vol te zitten.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Soms heb ik wel honger maar geen zin om te eten.
Of wel zin om te eten maar geen honger.

Brok in me maag. Meestal dorst, vocht altijd bij plus wat snoep ofzo.
Licht verteerbare shit gaat er wel in of ik eet gewoon heel langzaam, tijd zat.
Chips, zuurtjes, ijsje etc.

Svstoned

Vroeger had ik bijna elke keer een 'boefkick' toen ik rookte, nu gebeurt het haast bijna niet meer, heel soms nog eens, misschien 1 op de 100 keer.

Ik vond boefkicks altijd nice omdat ik graag lekkere dingen eet en als ik een boefkick krijgt smaakt alles beter!

henkdevries

Belezen gebruiker
ik krijg echt altijd belachelijk veel honger heb ook wel eens een blik tomaten soup wat in de koelkast stond ge at met ballen en al maar achteraf ben ik altijd misselijk ik eet me altijd misselijk tegenwoordig probeer ik maar niet te wreten maar ik krijg ALTIJD zin om te eten.

Didy

Belezen gebruiker
Blijkbaar ervaart iedereen het zo, beginnende blowers hebben er veel last van.
Als je een tijdje blowt heb je er geen last meer van.

Ik heb het zelf ook zo ervaren :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Yup same here..

Eerst is dat 'hongergevoel' zo erg dat je gewoon gaat eten, naarmate je wat vaker gaat blowen weet je dat je toch zoveel kan eten als je wilt, dat gevoel word niet bevredigd :grin:

Maar ik heb met alle 'echte space' gevoelens van wiet toch dat naar mate je meer blowt het minder word. Zo heb ik steeds minder lachkicks, en ook het zo lekkere warmedekentje gevoel :confused: is ook bijna altijd weg..

Didy

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Yup same here..

Eerst is dat 'hongergevoel' zo erg dat je gewoon gaat eten, naarmate je wat vaker gaat blowen weet je dat je toch zoveel kan eten als je wilt, dat gevoel word niet bevredigd :grin:

Maar ik heb met alle 'echte space' gevoelens van wiet toch dat naar mate je meer blowt het minder word. Zo heb ik steeds minder lachkicks, en ook het zo lekkere warmedekentje gevoel :confused: is ook bijna altijd weg..

Dan moet je wat minder beginnen te roken voor een tijdje. Komt wel terug erna.
Ik ervaar het ook wel zo, komt in zekere zin door de verhoogde tolerantie en het "gwn worden" van high/stoned te zijn denk ik.

TrippyShit

Badass junkie
Als ik stoned ben heb ik er niet zoveel last van. Alleen smaken veel dingen gewoon lekkerder :P Maar na een uurtje ofzo begint de vreetkick toch wel te komen :P

Didy

Belezen gebruiker
MEKSs zei:
je moet gewoon genoeg bier drinken dan krijg je minder honger

Ik blow enkel heb niet zo'n interesse in alcohol :smoke:

PepTalk zei:
Klopt denk het ook, alleen ja, het blijft een verslavend middeltje he.. :rolleyes:

Klopt, ik zou een maandje voor de zomer stoppen met blowen zodat ik terug fijn kon genieten erna. Ben ik in die maand nog nooit zo stoned/high geweest in men leven :grin:
Best wel zonde natuurlijk, maarja, het is zoals je zegt nog steeds een verslavend middeltje :(

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Als ik bijv. voor het eten blow heb ik er idd weinig zin meer in, maar 1-2 uur later begint de honger toch echt wel. Bij mij is het ook zo dat de tabak vaak de eetlust bederft, omdat ik het niet lekker vind.

Moker zei:
dat verschilt allemaal per persoon, Als ik geblowt heb heb totaal geen trek aan eten ja een paar snoepjes ofzo. Ik heb dan alleen altijd behoefte aan frisdrank maar 2 uur na het blowen krijg ik wel een erg veel trek.

ja idd ik heb dat ook soms zin in een paar snoepjes en zeeker aan frisdrank
:stoned: :stoned: :stoned: :smoke: :smoke: :smoke:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Je kan ook gewoon denken, ik heb honger, of ik heb geen honger,
tadaa je vreetkick is goners

Een vreetkick is toch juist fijn?
Behalve als je niets binnen bereik hebt natuurlijk, maar ik vind niets leukers dan lekker gaan staan 'koken' of broodjes klaar maken ed. als ik een vreetkick heb.

Het eten zelf vind ik dan ook heel bevredigend.

Beanhead

Badass junkie
Bij mij stopt het eten niet meer als ik stoned ben, ik herinner me nog dat ik voor een weekendje spaghetti had klaargemaakt, echt een grote hoeveelheid. Na dag 1 was die pot toch helemaal leeg...

Stomme vreetkick

shisha28

Newbie
Hey, ik heb ongeveer hetzelfde verhaal, of zelfs nog iets extremer. Ik blow al zeker een paar jaar, een keer gestopt geweest en weer begonnen, alleen merk ik, dat ik ECHT MINDER ga eten door blowen, ik merk dat ik overdag geen trek heb, en pas laat 'merk' dat ik nog niet gegeten heb, dan eet ik gemiddeld 2 boterhammen en wat lekkers overdag, een kleine maaltijd bij het avondeten, dan ga ik meestal blowen, en eet ik pas rond 10 uur, veel, als ik echt zin in iets krijg, omdat ik stoned ben. Ik ben zeker al 10 kilo afgevallen door blowen. Gewoon omdat ik niet merk dat ik honger heb, en daarom eigenlijk alleen eet omdat het moet van mezelf, maar niet omdat ik nou erg zin in heb. Herkent IEMAND?! mijn verhaal, want anders moet ik echt aankloppen bij de dokter. :confused:

Bovenaan