Toad?!

De Laatste Rohikaan

Belezen gebruiker
Oke....ik weet niet hoe ik dit normaal kan zeggen maar ik droom dus sinds een paar weken regelmatig over een Pad (amfibie) die zegt dat ik zijn sap tot me moet nemen. In de droom is t mij duidelijk dat het om DMT gaat, vandaar wss ook de Toad.

Jaja, vage dromen...
Anyway, reden voor dit topic is dat ik me afvroeg of iemand iets soort gelijks heeft gehad? Het voelt ietwat vreemd om zomaar blindelings een pratende Toad uit mijn dromen te volgen....

Neo-Shulginist

Badass junkie
Verder heb ik wel eens gedroomd van paddenstoelen, maar dan eekhoorntjesbrood. Toen ik drie weken later er eindelijk weer een risotto mee kon maken sprong ik een gat in de lucht 😁

De Laatste Rohikaan

Belezen gebruiker
😂😂 goede tip bob

Ja 5-MeO-DMT dan I guess.
Is dit erg verschillend van ayahuasca of gewone DMT dan?

Ik zal wel aan de verkeerde risotto denken....of maakte je rijst van paddestoelen? 😅

Neo-Shulginist

Badass junkie
😂😂 goede tip bob

Ja 5-MeO-DMT dan I guess.
Is dit erg verschillend van ayahuasca of gewone DMT dan?
Ja dat is wel verschillend.
5-MeO-DMT is veel heftiger en minder visueel.

Er zijn ook wel ayahuasca-mengsel waarin chaliponga wordt gebruikt, en die plant bevat ook een klein beetje 5-MeO-DMT. Maar dat is niet een heel gangbare manier om ayahuasca te maken, en bovendien gevaarlijk(er) omdat de combinatie van 5-MeO-DMT en beta-carbolines (MAOI's) kan leiden tot hartklachten.

Als je meer wil weten over 5-MeO-DMT dan kan ik aanraden om de afleveringen van Hamilton's Pharmacopeia (VICELAND) daarover te kijken. Die geven imo wel het beste overzicht van wat voor middel dat nou eigenlijk is.

Voor de volledige afleveringen moet je alleen even creatief zoeken, want die staan niet op YouTube en op de website van VICE zijn ze alleen voor een Amerikaans publiek toegankelijk.
Ik zal wel aan de verkeerde risotto denken....of maakte je rijst van paddestoelen? 😅

Jij hebt zeker nog nooit risotto met eekhoorntjesbrood gegeten? Die shit is echt de hemel.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Weet je zeker dat het een pad is en geen kikker? Anders doelt ie op kambô!

Veel succes met de traditionele wijze van toediening. Ook hiervan zijn filmpjes te vinden met Hamilton in actie haha

En zoals eerder al gezegd, ja 5-meo-dmt en bufotonine zijn behoorlijk anders dan N,N-DMT. Heftig goedje is het wel hoor.

Dromen ontrafelen is echter wel een vak apart. Vaak erg cryptisch haha
Mijn psycholoog in Zuid-Afrika deed het als hobby erbij. We hebben toen een paar van mijn dromen ontrafeld. Was best leuk om te doen en het kwam altijd heel nauwkeurig neer op de gevoelens waar ik op dat moment doorheen gingen het proces waar ik in zat.

HuisbaasBob

Bewuste gebruiker
Mijn psycholoog in Zuid-Afrika deed het als hobby erbij. We hebben toen een paar van mijn dromen ontrafeld. Was best leuk om te doen en het kwam altijd heel nauwkeurig neer op de gevoelens waar ik op dat moment doorheen gingen het proces waar ik in zat.
Haal je daar dan ook nog informatie uit. Of is het van 'hmm ja logisch'

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Haal je daar dan ook nog informatie uit. Of is het van 'hmm ja logisch'
De informatie die je eruit haalt is voornamelijk waar je onderbewuste mee bezig is. Vaak thema's die op dat moment veel.verwerking nodig hebben. Soms ben je je daar ook bewust van, soms niet.

Dus ja en nee haha
De ener keer is het meer een bevestiging. De andere keer kan het wel echt even een eye opener zijn dat een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld meer met je doet dan je doorhebt.

De Laatste Rohikaan

Belezen gebruiker
@LucidLucy @HuisbaasRob zou ik niet te serieus nemen, heeft te lang in het azijn gelegen...is ie zich alleen niet bewust van.
Zo werkt dus het onderbewustzijn. :wink:

En tja...datgene wat ik zie is eig geen van beide, meer een soort vorm met kleuren. De pad is denk ik een vorm die gebruikt wordt zodat ik het kan plaatsen.

Bovenaan