Tips?

T

test

Gast
Ik heb me maar aangemeld op dit forum omdat k volgens mij toch nog wat tips kan gebruiken :)

Ik ga binnekort voor de eerste keer wiet roken, samen met een vriend maar die is ook nog niet bepaald zo ervaren.

Zelf heb ik al heel wat geleerd van dit forum maar ik vroeg me af of jullie nog wat tips hebben?

Dingen die ik niet mag vergeten
Dingen die het spannender maken
etc etc

thxx :stoned:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Zorg dat je alleen thuis bent (bij jou of bij je maatje thuis).
Kies je favo muziek uit en gan naar de videotheek en huur een hilarische komedie. Haal veel eten en drinken. Zorg dat het geen licht meer is (met donker is het spacey ) Begin met een klein beetje. 0.3 gram ongeveer...
Slaap de dag dat je het gaat doen goed uit en zorg dat je lekker in je vel zit. Sommigen zeggen dat suiker help als je bad gaat dus zorg dat je wat blokjes suiker in de buurt hebt. Paar dingen die je krijgt zijn:

- Droge mond (drinken)
- Lachkik :grin: master is dat
- Vreetkick (eten)
- En je bent super sloom...

Hoop dak je wat geholpen heb :)

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
uh mss helpt dit:

-de rook niet te lang inhouden, dis is nutteloos. zoon 4 seconden is genoeg.

-Als je gaat hoesten, haal diep adem en probeer zachter, en drink wat. want anders kan je histerisch beginnen hoesten en dit duurt een tijd tegen dat het over is.

-laat je vrienden niet te lang wachten, doe niet alsof de joint van jou is en begin bv. niet aan je levensverhaal als je de joint in je handen hebt.
-anderzijds mag je je vrienden ook niet opjagen, je mag wel een kleine hint geven, maar verpest de sfeer niet.

-niet overdrijven met verwoorden met wat je voelt, zeg bv. geen 10 keer dat je het voelt aan je hoofd

-doe het relaxt

-ik verkies zittend de joint te roken, als je even draait kan je de controle beter terugkrijgen, maar staand is normaal geen probleem.

-de tips van flipmeister

-en verder, lachen tot je erbij neervalt :mrgreen:

dit zijn zo beetje mijn tips.

A

Anonymous

Gast
Ik heb geen tip voor je sorry man, bij de coffeeshop kan je vast wel een tippie pakken.

T

test

Gast
BobG zei:
Ik heb geen tip voor je sorry man, bij de coffeeshop kan je vast wel een tippie pakken.

Helaas woon ik in België en dan nog in het grootste boerengat dat er is :grin:

A

Anonymous

Gast
Doet me denken aan dit soort gesprekjes:
'Hey heb je een tip?'
Draai em binnestebuiten

lot

Badass junkie
als je denkt dat je bad gaat hou het rustig en bedenk jezelf dat het niet fout kan gaan :) en relaxx

vogel

Bewuste gebruiker
zorg voor sinasappelsap
vitamientjes C DUS OM TE KALMER TE WORDEN ALS JE EEN BEETJE PARA WORD
als je nog nooit TABAK heb GEROOKT kan je dus misselijk enzo worden dddordat je TABAK NIET GEWEND BEN
als je wiet niet gewend leid dit niet meestal niet tot vergiftigings verschijselen als duizeligheid misselijkheid kotsen <<<< dat heb je dus wel met tabak

ik blow altijd puur :)

minn

Badass junkie
vogel zei:
zorg voor sinasappelsap
vitamientjes C DUS OM TE KALMER TE WORDEN ALS JE EEN BEETJE PARA WORD
als je nog nooit TABAK heb GEROOKT kan je dus misselijk enzo worden dddordat je TABAK NIET GEWEND BEN
als je wiet niet gewend leid dit niet meestal niet tot vergiftigings verschijselen als duizeligheid misselijkheid kotsen <<<< dat heb je dus wel met tabak

ik blow altijd puur :)

ZONDER GROTE LETTERS IS HET OOK TE LEZEN
zo lijkt t net alsof je schreeuwend achter de pc zit.. niet fijn om te lezen :)

Freaky high

Bewuste gebruiker
Knorgoeroe zei:
BobG zei:

Helaas woon ik in België en dan nog in het grootste boerengat dat er is :grin:
dat is juist een voordeel als je in een boerengat woont, ik woon zelf ook in belgie (Oostduinkerke) en ik en mijn blowhomie blowen waar we maar kunnen

boy

Bewuste gebruiker
Niet moeilijk doen, gewoon opsteken en zien wat er gebeurt. Het is maar een joint he, geen halve kilo speed ofzo.

Thuis op de bank (als je binnen mag blowen of op jezelf woont) is altijd wel relaxt. Film kijken, kaartspelletje of op de Playstation iets gaan doen...

Dags

Bewuste gebruiker
niet te strak plannen(dus niet om 3 uur gaan blowen als je om 6 uur moet werken, neem lekker de tijd) en alle goede tips van de andere forummers uiteraard en probeer er gewoon lekker in mee te gaan.

Sweet_Shadow
BerichtGeplaatst: 30 Apr 2006 19:20 Onderwerp:
Knorgoeroe schreef:
Welke liedjes zijn aan te raden eigenlijk?

Je eigen smaak gewoon, of probeer anders eens stoner rock, 't heet niet voor niks zo Wink

Veel plezier!

Woohoow!!dat raadt ik ook aan :stoned:, beetje QOTSA of Kyuss

matthijs

Badass junkie
Millionaire is ook goeie stonerrock!!

Ik sluit me inderdaad aan bij wat Boy zegt. Het is maar een jointje. Zo ongelofelijk heftig is het niet. Er is zelfs nog best wel een kans dat je er wenig tot niets van voelt. Dat hoor je vaker van mensen die de eerste keer blowen.
Als je nog nooit gerookt hebt zou ik, als ik jou was eerst daarmee gaan oefenen. Klinkt lullig misschien, maar is wel essentieel als je wou gaan blowen.
Het is trouwens ook belangrijk dat je weet hoe je een joint draait. Haal alsjeblieft geen klare joint ergens bij een coffeeshop ofzo maar zorg dat iemand hem voor je draait. Als je bij de eerste keer blowen voorgedraaide gaat roken wil je nooit meer blowen denk ik.
Blow ze! :stoned:

Mac...

Badass junkie
NJa weinig tips te geven denk ik, doe gewoon chill en rook niet te veel de eerste keer, de rest maakt denk ik weinig uit, blowen heeft niet zo'n zware impact als andere (hard)drugs heeft. Geniet ervan is mijn beste tip.

T

test

Gast
mathijs zei:
Millionaire is ook goeie stonerrock!!

Ik sluit me inderdaad aan bij wat Boy zegt. Het is maar een jointje. Zo ongelofelijk heftig is het niet. Er is zelfs nog best wel een kans dat je er wenig tot niets van voelt. Dat hoor je vaker van mensen die de eerste keer blowen.
Als je nog nooit gerookt hebt zou ik, als ik jou was eerst daarmee gaan oefenen. Klinkt lullig misschien, maar is wel essentieel als je wou gaan blowen.
Het is trouwens ook belangrijk dat je weet hoe je een joint draait. Haal alsjeblieft geen klare joint ergens bij een coffeeshop ofzo maar zorg dat iemand hem voor je draait. Als je bij de eerste keer blowen voorgedraaide gaat roken wil je nooit meer blowen denk ik.
Blow ze! :stoned:

Waarom is een voorgedraaide joint dan zo slecht?
En ja het is idd maar een jointje maar ik wil gwn voor geen verrassingen komen te staan :)

EqualEyez

Newbie
Probeer eerst goed te lezen op dit forum hoe je een joint rolt, moest je dit nog niet kunnen. Probeer misschien ook eerst een sticky (kleine joint, bv. van kleine rizla vloeitjes)... Succes

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
EqualEyez zei:
Probeer eerst goed te lezen op dit forum hoe je een joint rolt, moest je dit nog niet kunnen. Probeer misschien ook eerst een sticky (kleine joint, bv. van kleine rizla vloeitjes)... Succes

idd, rollen is niet zo moeilijk.
en anders vraag je het gwn aan een vriend die het wel kan,
en vraag ofdie hem rolt voor je neus

Bovenaan