Tips

alic

Newbie
Hey
Ooit al meegemaakt dat je je na een jointje realliseerd dat je een afspraak hebt die je totaal vergeten was ? En dan moet je met die bleke huid en rode ogen naar die afspraak en hoop je dat niemand het merkt.
Heeft er niemand tips om sneller van de high af te geraken en die bleke huid en rode ogen te verbergen ?
En hoelang duurt het ongeveer voordat de zichtbare effecten uitgewerkt zijn want ik heb dit nog niet getimed ^^

Dank u

Riel

Bewuste gebruiker
koude douche, oogdruppels, sporten.

het duurt ongeveer 3 uur na het roken van cannabis voordat het is uitgewerkt. men kan na de 'high' zich nog wel suf voelen en nog lichtjes last hebben van rode ogen.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
alic zei:
Hey
Ooit al meegemaakt dat je je na een jointje realliseerd dat je een afspraak hebt die je totaal vergeten was ?

Ja...belt moeders op om te zeggen dat ik niet moet vergeten dat ik over een kwartier in het ziekenhuis moet zijn voor een IQ test :rolleyes: ( Hoorde bij het testen op AD(H)D )

bersenka

Experimenterende gebruiker
maiskorrel zei:
alic zei:
Hey
Ooit al meegemaakt dat je je na een jointje realliseerd dat je een afspraak hebt die je totaal vergeten was ?

Ja...belt moeders op om te zeggen dat ik niet moet vergeten dat ik over een kwartier in het ziekenhuis moet zijn voor een IQ test :rolleyes: ( Hoorde bij het testen op AD(H)D )

Ben nu wel benieuwd hoe de test gegaan is, of toch maar afgezegt? :stoned:

L

Lid 6909

Gast
true, ik voel me toch gewoon lekker als ik geblowed heb.

TrippyShit

Badass junkie
De eventuele bleke huid is altijd een smoes voor te verzinnen, maar niet met rode ogen erbij natuurlijk :P Clear Eye of Open Eye drips zijn hier geschikt voor. Dan zijn je ogen weer stuk normaler. Het stoned zijn is niet veel tegen te doen binnen korte tijd lijkt me. Daar moet je het maar mee doen of minder vergeten :P

Javaanse Jongen.

zeggen dat je verkouden bent of hooikoorts heb ( volgens mij is het alleen daar de tijd van eht jaar niet meer voor).
of je heb je 10 minuten geleden kapot gehoest en geniest.
of slechte nachtrust gehad.
niet fit.
ziekjes, en noem het allemaal maar op. altijd blijven ontkennen dat je geblowd heb.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
bersenka zei:
maiskorrel zei:
alic zei:
Hey

Ben nu wel benieuwd hoe de test gegaan is, of toch maar afgezegt? :stoned:
Ik haalde de gemiddelde score 100, Normaal zou ik rond de 115 hebben gescoord (heb 2 jaar eerder ook al een IQ test gedaan). Maarja het had verder gelukkig geen gevolgen voor de uitslag :)

Meta4

alic zei:
Hey
Ooit al meegemaakt dat je je na een jointje realliseerd dat je een afspraak hebt die je totaal vergeten was ? En dan moet je met die bleke huid en rode ogen naar die afspraak en hoop je dat niemand het merkt.
Heeft er niemand tips om sneller van de high af te geraken en die bleke huid en rode ogen te verbergen ?
En hoelang duurt het ongeveer voordat de zichtbare effecten uitgewerkt zijn want ik heb dit nog niet getimed ^^

Dank u

Je kan ook gewoon je afspraken onthouden :)

cropp

Badass junkie
ik heb stoned gesoliciteer:P :P

zeg gewoon dat je last hebt van je lenzen of dat je je alles behalve goed voeld en dat je er daarom zo vaag uit ziet en zo sloom bent

als ik goed gebowd heb dan is het ongeveer na een uur/anderhalf wel weg heb ik zelf het idee

Napster

Belezen gebruiker
Heb dat ook wel eens als ik genoeg tijd heb stap ik even onder de koude douche ben ik alsnog redelijk stoned maar me ogen en alles is op de een of andere manier toch minder.

nightmare

Belezen gebruiker
oogdruppels! gebruik ik de laatste tijd zoiezo na het blowen, want ik kreeg altijd enorm droge ogen en dan knipperde ik me lenzen gewoon uit me oog. heb nu met die druppels ook geen rode ogen meer.

Bovenaan