Tips voor komend weekend

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Hey allemaal,
Na een jaar en 3 maanden geen xtc te hebben kunnen vinden ben ik eindelijk in contact gekomen met iemand die mij daar aan kan helpen.
Even better, er werden mij caps met mdma aangeboden. Na het teste bleek het voor ongeveer 80% uit mdma te bestaan en het zijn caps van 120 mg.
Dit wordt de eerste keer dat ik MDMA ga nemen, ben benieuwd of het anders is dan XTC.
Nu mijn vraag: Wie weet er nog leuke dingen om te doen tijdens mijn gebruik?
Ik heb gloeistaafjes(voor bij het vissen), een masker, 2 space brillen, een laser pointer en een setje konijnen oren.
Deze heb ik eens gekocht om te wausen maar het is er nooit van gekomen en hoop dat het dit keer van pas gaat komen.

Ik ga het buiten doen met wat maatjes dus WIE heeft er nog een leuk idee om te doen/kopen.

V :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ga gamen, neuken/masturberen, dansen, muziek luisteren of een mooie film kijken, maar laat dat masker en die konijnenoren idd gewoon lekker in je verkleedkist liggen... :rolleyes: Het zou voor mij iig ook geen toevoeging betekenen aan een ideaal nachtje op de xtc/mdma.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ga gewoon feesten, ergens op een feest waar je je niet hoeft in te houden omdat er bekenden rondlopen.
Op elk doorsnee techno-feest kom je wel mensen tegen die mdma op hebben en dan kun je leuk lullen en wie weet nog wat vrienden maken! :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Dat ziet er lekker uit Exceptional :hearteyes:
En masker is voor een korte mindfuck voor m'n vrienden, doen we altijd.
Gewoon ff gaan pissen en dan met een masker op terug komen, dan staan ze echt te kijke van, zie ik dit nou echt?
En dan weer af doen, altijd wel genieten hehe

Katatonia

Experimenterende gebruiker
Oeh ja, dat kriebelding is goddelijk!
(Ze zijn er ook in mini formaat, 't is maar dat je 't weet... :wink: )

Bijna net zo goed als onder invloed een kat knuffelen (die zich daar spinnend aan overgeeft)!

altamiro

Afgelopen weekend weer eens goed gegaan, hadden allerlei plannen maar is allemaal niets meer van gekomen.

Tijdens de inslag heerlijk tegen mekaar aan op de bank gelegen, daarna samen gedouched (DAMN wat is dat lekker zeg, met z'n 2en onder een straal warm water.) en geknuffeld / muziek geluisterd op de bank. Voor mij de perfecte invulling van een lekkere avond gaan op de mdma <3

-spaceman-

Badass junkie
Ik vind veel dingen leuk tijdens de xtc! feesten,gamen,stoeien,knuffelen,springen,roken,meer roken,water drinken,diep in- en uitademen,uitrekken,lopen,muziek,spacen, rondjes lopen, praaten, vrijen, liggen, staan, verkleden, vage space filmpjes bekijken, mensen bellen, nog ff een peukie doen, of een jointje, daarheen lopen, en weer terug, naar de steren kijken liggend in het gras, glow in the dark sticks, en andere rave dingetjes, enz.. Maar dit vind ik toch het vetste ooit!

Staalwol-->je koopt het bij de doe-het-zelf-zaak bv praxis, gamma, karwei.. je maakt het vast aan een ijzere ketting van +/- anderhalve meter. Zo'n ketting met van die kleine bolletjes om de zoveel centimeter. Daarna maak je de staalwol aan de ketting vast doormiddel van flexibel ijzerdraad... dit kan je daar ook kopen... steek het staalwol aan en draai het daarna hard rond!... de vonken kunnen wel 10 meter hoog komen!!! veel plezier!!!!! (pas wel op, oefen dit ronddraaien eerst zonder staalwol dat is aangestoken)

deze foto heb ik zelf gemaakt!

ps. er staan veel filmpjes op youtube en video google.
type ''firewire'' of ''fire wire'' maar in!

Astrix_7

Marla Singer zei:
Ga gamen, neuken/masturberen, dansen, muziek luisteren of een mooie film kijken, maar laat dat masker en die konijnenoren idd gewoon lekker in je verkleedkist liggen... :rolleyes: Het zou voor mij iig ook geen toevoeging betekenen aan een ideaal nachtje op de xtc/mdma.

Niets aan toe te voegen Marla, vooral met een of je vaste partner is het fijn om te doen (kom ik weer met de bedmatrassen :rolleyes: ). Verkleden, gaan fietsen of denken dat je voorop gestelde plannen kan gaan uitvoeren gaan in de praktijk tegenvallen.

Probeer eerst maar eens zonder knoeien een bakje rooibos thee te zetten :tearsofjoy:

Wel een leuke tip misschien: koop voor 2 x 7,5 euro kleine lampjes op takken in een glazenvaas (Blokkker). Het effect is dat de (niet al te felle) lichtjes, oplichten alsof het paardebloemen zijn. Daarnaast weet je gelijk of de tickel en de werking ervan start :sunglasses:

Ongeveer zoals de foto van space man, maar dan minder vel, maar constant :stoned:

Beeeb

Bewuste gebruiker
Je weekend is al hoog en breed voorbij! Hoe was het?

Ik persoonijk zou de konijnenorenachterwege gelaten hebben :confused: Voor de rest je lampjes etcerera helemaal goed!

Hoe was het, hoe was het, hoe was het?

Beeeb

JunkXL

Bewuste gebruiker
Zwemmen is dan echt een zwaar relaxed en spacey.
Zeker de moeite om een je keertje in het diepe te wagen. :wink:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
JunkXL zei:
Zwemmen is dan echt een zwaar relaxed en spacey.
Zeker de moeite om een je keertje in het diepe te wagen. :wink:
dit riep ik vorige keer ook met M in de mik, leek me helemaal het einde, maarja, het wa 0630 en we liepen over de wallen, dus werd lastig :P

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Beeeb zei:
Je weekend is al hoog en breed voorbij! Hoe was het?

Ik persoonijk zou de konijnenorenachterwege gelaten hebben :confused: Voor de rest je lampjes etcerera helemaal goed!

Hoe was het, hoe was het, hoe was het?

Beeeb

Beetje laat :P Maar beter laat dan nooit dacht ik zo.
Het was een top avond, helaas trok ik de konijnen oren in de eerst poging meteen stuk:P
Het masker was echt vet, we deden omstebeurt dat masker op en mp3 in de oren lekker spacen.
Ik had ook van die kleine lichtstaafjes gekocht die rood gloeiden, hele avond mee lope gooien en genieten van iedereens reactie omdat iedereen steeds weer dacht dat ik peuke rondschoor :tearsofjoy:
Maar het was echt een geslaagde avond.

V

Bovenaan