Tips tegen honing verslaving

In 2023 hield ik er nog al graag van om gebruik te maken van Mad Honey, waardoor ik me lekker ging voelen. Als voornemens voor dit jaar ben ik gestopt met de Mad Honey, maar ik merk nou al een aantal weken dat ik het erg lastig heb en dat ik me hier niet altijd aan kan houden. Heeft er iemand tips om afleiding te zoeken voor mijn verslaving of weet iemand wat ik hiertegen kan doen?

Manu76

Badass junkie
Je houdt erg van trippen en bent verslaafd zeg je? Of kun je uiteindelijk wel van je middeltje afblijven?
Anders moet je hulp zoeken en huisarts is meestal een goede om bij te beginnen.
Verder zul je verslaving kunnnen inwisselen voor andere gewoontes of "verslavingen".
Jij bent niet weer een flauwe commerciële medewerker van de honing maatschappij? Ik denk dat je in Europa trouwens niet aan de natuurlijke versie zit, maar een honing gemixed met een chemisch product.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
In 2023 hield ik er nog al graag van om gebruik te maken van Mad Honey, waardoor ik me lekker ging voelen. Als voornemens voor dit jaar ben ik gestopt met de Mad Honey, maar ik merk nou al een aantal weken dat ik het erg lastig heb en dat ik me hier niet altijd aan kan houden. Heeft er iemand tips om afleiding te zoeken voor mijn verslaving of weet iemand wat ik hiertegen kan doen
Is dit een verkapte poging dat spul nog eens onder de aandacht te brengen?

Casrus

DF-koning
Ik hoor hier ook voor het eerst van, maar psychedelische honing klinkt wel leuk!

Schijnt tegen te vallen.

Wat is boze honing dan?

Honing van giftige azalea- of rhodondendronnektar.

Al door Herodotus beschreven en in Turkije nog steeds gebruikt.

Een paar jaar terug raakte het weer bekend en is er valse madhoney gemaakt door eenvoudigweg drugs aan honing toe te voegen.

Pistebully

Belezen gebruiker
Lekker spul! Gebruik bijna elke dag een thee lepel in ochtend. Ik word er lekker rustig van in mijn hoofd en angst verdwijnt. Ik gebruik de Real Mad Honey variant die getest is in het lab!

Bovenaan