Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
scorpioaddict zei:@seth: volhouden man en vraag anders medicatie
-naltrexon tegen opiaten
-refulsal/antabus tegen drinken
of wat dan ook als het je maar helpt ik voel me goed.
een slechte dag nu is nog altijd beter als de beste dag tijdens mijn gebruik.
Roger
NA for Life

twenty4seven zei:netjes man! dus je bent nu 100% clean van alle drugs? of alleen van de bruin?
edit: niet lullig bedoeld ofzo

scorpioaddict zei:dik 90 dagen verder voel me lekker helder slaap heerlijk trek af en toe maar niet onweerstaanbaar.
roger![]()
Heb je ervaring mee? Deel het met ons!alternative zei:afkicken onder narcose doen ze in amersfoort bij miroya http://www.miroya.nl
zes maanden 
bedenk het gaat voorbij en het wordt beter ik ben nu weer precies waar ik wilde zijn geen trek en geen zin.

van alles verlost als ik terug lees besef maar al te goed waar ik vandaan kom. Met mij gaat het erg goed. Het was een jaar van bezinning en herstel. maar ook zijn er een hele hoop mooie en goede dingen gebeurt. Ik ben nog steeds een aktief lid van Narcotics Anonymous en dat helpt me veel. Tevens heb ik deze week een afspraak bij Miroya de mensen die me hebben geholpen om van de heroine af te komen. De volgende mijlpaal in NA is bij 18 mnd.

knalkaak zei:Tof om dit te lezen, van begin tot end. Keep up to good work
Ik heb het gevoel dat jij best wel verslavingsgevoelig bent (of was?) wat natuurlijk ook een rol speelt

darkbull zei:wat een mooi verhaal zeg, wat een doorzettingsvermogen heb jij, petje af!!