Tip Roken

EazyE

Newbie
Ik hoorde pas dat je van het roken van een tip stoned wordt, omdat hier alle THC nog zou zitten. Ik vroeg me af, is dit waar of niet?

EazyE

Newbie
PaRa[NL] zei:
tip door je shagje heen hupakee :openmouth:
handige tip zal het eens doen :stoned:
Hoe stoned wordt je van een tip erin? Idee om een vloeitje met enkel tips gevuld met een kleine hoevveelheid shag erin te doen?

Edit: drie tips erin dan ofzo :hearteyes:

matthijs

Badass junkie
Doe dat niet man. Je gaat gewoon helemaal naar de rotzooi van al het teer wat je binnenkrijgt... En áls je het dan doet, doe het dan niet met een ongebruikt tipje, maar met eentje die in een joint heeft gezeten die je hebt opgerookt.
Je kan de gebruikte tip ook onder je tong leggen en dan sabbelen..
Maar nogmaals zou ik het je niet aanraden.

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Gewoon wiet kopen, joint draaien, joint roken.
Als je echt zo stoned er van zou worden dat zou je niet overal op straat tipjes zien liggen.

Osi`

Bewuste gebruiker
Rofl, der zit helemaal geen thc op de tipjes, tenminste nie iets da je stoned zou maken hoor ..

Wordt de jeugd dommer ofzo? Of ligt aan mij :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
EazyE zei:
PaRa[NL] zei:
Hoe stoned wordt je van een tip erin? Idee om een vloeitje met enkel tips gevuld met een kleine hoevveelheid shag erin te doen?

loooool ...

nooit van sarcasme gehoord eazyE?

Jadi

Bewuste gebruiker
EazyE zei:
PaRa[NL] zei:

Jij laat je er ook vlug inluizen, zeker?

Doerak

Bewuste gebruiker
Nou ja, THC lost op in dierlijk vet en alcohol. Je zou in theorie een soep kunnen maken van 80+% alcohol en een paar honderd tipjes. Die soep moet je dan filtreren om de bagger van de tipjes eruit te halen. De concentratie THC in de alcohol is ontzettend klein, dus je moet deze eerst indampen. Deze alcohol zou je kunnen drinken om stoned te worden of in een vriezer stoppen die tot -100 graden celsius gaat om de THC te laten herkristalliseren.

Succes! :wave:

Jadi

Bewuste gebruiker
Doerak zei:
Nou ja, THC lost op in dierlijk vet en alcohol. Je zou in theorie een soep kunnen maken van 80+% alcohol en een paar honderd tipjes. Die soep moet je dan filtreren om de bagger van de tipjes eruit te halen. De concentratie THC in de alcohol is ontzettend klein, dus je moet deze eerst indampen. Deze alcohol zou je kunnen drinken om stoned te worden of in een vriezer stoppen die tot -100 graden celsius gaat om de THC te laten herkristalliseren.

Succes! :wave:
:tearsofjoy:

Eier

Bewuste gebruiker
Als je je plas de volgende dag opdrinkt, word je ook ontieglijk stoned, want daar zit de THC in.

jasper

Wijs gebruiker
Eier zei:
Als je je plas de volgende dag opdrinkt, word je ook ontieglijk stoned, want daar zit de THC in.

handig om te weten, heb hier net in de wc gepiest zal er snel alles uitscheppen met een pollepel. zou kwaad kunnen als er brokken stront tussen zitten?

MetaalKonijn

Badass junkie
.. en alst u de laatste post even bekijkt.

spacekonijn zei:
dat is toch voor 12 jarige gekken !

ik heb ook gezien dat ze de tip eruit halen aansteken en dan opsnuiven omdat hijsen je lippen verbrand..

maarja er zal vast wel wat thc zijn blijven hangen in die tip maar dat is niks vergeleken met wat een teer je naarbinnen werkt...

Eier

Bewuste gebruiker
barry zei:
Eier zei:

handig om te weten, heb hier net in de wc gepiest zal er snel alles uitscheppen met een pollepel. zou kwaad kunnen als er brokken stront tussen zitten?
Nee, de stront kun je gebruiken voor een bodempje in je maag.

Bovenaan