Tip Flippen?

BacingsPen

Badass junkie
Heeft iemand dit wel eens gedaan? mijn vriend had het hier gisteren over, je steekt dan de tip aan en gaat aan de tip heisen...

Ik vond het een beetje een raar verhaal, Hoeveel zin heeft het nou weer om de tip op te gaan roken?

Emo

Bewuste gebruiker
je blow mattie hier :P

kweet nie precies maar ut werkt wel geloof mij maar , kheb ut 2 x gedaan en je word me toh knetter, vraag me alleen niet waardoor, want kheb geen flauw id !

BacingsPen

Badass junkie
Heb jij dat echt gedaan?:P getverdemme:P of valt ut mee???

maja je wordt knetter omdat er allemaal THC in de tip zit omdat je steeds aan die tip zit te heisen!:P

Emo

Bewuste gebruiker
jah, 2 x :P mja 1x was uit pure nood, de wiet was op toen k bij ut coupeltje aan kwam :P nja dan maar ff tip flippe, 3 sucke en kwas van de kaart :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
whahah, ja dan lukt het je wel, want je bent nog niet helemaal verlsaafd denk ik, maar je blowt veel en daar zit ook sjag in dus mss lukt het je tog niet haha:P

Emo

Bewuste gebruiker
oplossing voor stoppeh met rokeh:
heb je zin in een sigaret, pak een jointje, ben je binneh no time gestopt met rokeh, ben je alleen wel verslaafd aan jointjes, maar ach je doel is bereikt :grin: :grin: :stoned:

Emo

Bewuste gebruiker
hahahah :P maarjah, dan trek je een sigaret nie meer hoor :P die tijd hebk nl ook gehad :grin:!

smokingnick

Experimenterende gebruiker
volgesz mij ben k niet verslaafd ofzo :rolleyes: naja in ieder geval kan k stoppe met blowen wanneer ik wil dus dan ben k niet verslaafd of wel ?

Emo

Bewuste gebruiker
wat jij hebt, heb ik ook een tijdje gehad, je zegt wel als het moet kan ik nu stoppen met blowen, maar het feit is dat je daarna meteen zegt maar ik heb geen reden dus waarom zou ik stoppen. als je dat vol blijft houden raak je vanzelf verslaafd.... :rolleyes:

Krs

Bewuste gebruiker
blowen is bij mij een gewoonte gewoon als ik wat met vrienden ga doen wordt het blowen is gewoon standaard geworden :stoned:

Krs

Bewuste gebruiker
juh kan zker maja ligt aan de persoon als het egt zou moeten kan ik er wel mee stoppen al wordt het lastig wanneer andere een joint onder je neus stoppen :hearteyes:

FuTuRe

leuke chat sessie dames :wink:

kep et nog nooit gehoord , maar idd ben , k had het ook toen gehoord

maar tis wel raar verhall :openmouth: tis tog alleen de tip of niet ?

Krs

Bewuste gebruiker
dan ben je egt wel een junk :stoned: draai dan een nieuwe. of is dit iets van haal alles uit je joint wat erin zit?

FuTuRe

niet dus

maar wtf rol dan wat papiper op veeg het door een wiet zakkie in vikke

lijkt me niet lekker opzich en veel minder goed

matthijs

Badass junkie
Ik heb een betere tip (hahahaha :confused: ) en hiervoor hoef je geen tip te roken. Dit is namelijk heel erg ongezond.
Het is een truc die "de tip trip" heet. Als de joint op is haal je de tip eruit en rol je hem uit. vervolgens leg je hem onder je tong en ga je erop sabbelen en dan na 10 minuten ofzo moet je hem er uit halen en alles doorslikken :grin: :grin: :grin:

Mac...

Badass junkie
Jaja, zo heb ik er ook eens ene dat zien doen, maar dat was toch wel één van de goorste mensen die ik ooit heb gezien. Als je het lekker vind moet je het vooral doen, maar ben niet verbaasd als mensen vol afgrijnzen naar je staan te kijken.

matthijs

Badass junkie
ik zeg ook niet dat ik het doe. ik heb iemand het zien doen en die kreeg het toen even heel erg moeilijk :openmouth:

spacekonijn

Badass junkie
dat is toch voor 12 jarige gekken !

ik heb ook gezien dat ze de tip eruit halen aansteken en dan opsnuiven omdat hijsen je lippen verbrand..

maarja er zal vast wel wat thc zijn blijven hangen in die tip maar dat is niks vergeleken met wat een teer je naarbinnen werkt...

eelco_jeweet

Belezen gebruiker
Re:

Emo zei:
je blow mattie hier :P

kweet nie precies maar ut werkt wel geloof mij maar , kheb ut 2 x gedaan en je word me toh knetter, vraag me alleen niet waardoor, want kheb geen flauw id !

matthijs zei:
Ik heb een betere tip (hahahaha :confused: ) en hiervoor hoef je geen tip te roken. Dit is namelijk heel erg ongezond.
Het is een truc die "de tip trip" heet. Als de joint op is haal je de tip eruit en rol je hem uit. vervolgens leg je hem onder je tong en ga je erop sabbelen en dan na 10 minuten ofzo moet je hem er uit halen en alles doorslikken :grin: :grin: :grin:

Er zijn echt zieke mensen op deze wereld :openmouth:

vdk

Bewuste gebruiker
me too.. heb nog nooit de tip van een opgerookte joint eruit gehaald, zou ook niet weten wat er uit ziet..

maar mensen, waarom zo moeilijk doen.. het lijkt mij dat je de thc op het tipje wel ziet zitten.. dan zou ik eerder de thc erafschrapen en in je volgende jointje doen :)

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Re:

matthijs zei:

Filter-Flashen. Voor de héél zuinigen die het onderste uit de kan willen halen. Mja eigenlijk is dat gewoon de hele kan opeten. Diezelfde underground scene is ook verantwoordelijk voor het introduceren van de asbakthee en de takkentaart, die trouwens uitstekend te combineren zijn.

Bovenaan