tintelingen?

hallo mensen,

ik heb afgelopen vrijdag een combinatie van speed ( 0.7-0.8 gram, getest op zown 72% ) en XTC ( geen idee welke, 1.5 pilletje ) daarnaast veel alcohol, wiet en hasj.

nu begon ik het op me kamer rond 5-6 uur 's ochtends heel koud te krijgen, en ik weet dat dt normaal is, maar ik begon ook tintelingen te krijgen, overal, zelfs in me tong.

miss heeft er iemand een verklaring voor? niet dat ik t erg vind, maar kan het niet zijn dat ik te veel heb gebruikt?

mvg,

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
miss heeft er iemand een verklaring voor? niet dat ik t erg vind, maar kan het niet zijn dat ik te veel heb gebruikt?
In je tong zitten ook zenuwen dus is het logisch dat je het daar ook waarneemt. Maar met die hoeveelheid en zuiverheid is wel ziek veel als je tenminste geen tolerantie hebt.

Dit is misschien wel leuk, in de hersenen heb je een sensibel en een motorisch deel. De hand is een veel groter deel dan bijvoorbeeld het bovenbeen aangezien de hand veel vaardiger is. Het wordt de homunculus genoemd.

Aalpoepert zei:
I'm not touching that one with a 10 foot pole.

wat wil je daarmee zeggen xd?

@ petrovic

mijn gebruik van speed is sinds een 2.5 maand een beetje aangewakkerd en in die 10 weken ongeveer heb ik het net 4 keer gedaan , xtc heb ik zelfs nog minder vaak gebruikt

dus of het ligt aan mij lichamelijk, ik heb wel een snelle stofwisseling alcohol is vaak vrij snel ( ler ) uitgewerkt.

maarja, je probeert aan te geven dat de drugs met name een slag maken op het sensibele deel? vandaar de tintelingen etc?

of hoe bedoel je dat? ik snap wel wat er word gezegd maar niet wat je ermee wil zeggen

mvg

daar kan ik wel een paar van missen hoor, xd

maarja de beste manier om ermee leren om te gaan is nog altijd door het zelf te ervaren, en beter in een vroeg stadium ervaren dan opeens na een half jaar verslaving pas inzien hoe erg het met je is.

luchtigtoetje

Badass junkie
Tenzij je natuurlijk de eerste keer een overdosis neemt en doodgaat, dan leer je niks..

Als je nog vrij nieuw bent adviseer ik je het verlopig bij 1 drug te houden :)

luchtigtoetje zei:
Tenzij je natuurlijk de eerste keer een overdosis neemt en doodgaat, dan leer je niks..

maar iemand die een overdosis neemt de eerste keer was naar mijn mening nog niet eens verstandig genoeg om het idee uberhaupt in zijn kop te halen :wink:

en ik ben absoluut niet nieuw met drugs, ik heb alleen nooit waarde aan harddrugs gegeven totdat ik een keertje een leuk feestje heb gehad :hearteyes:

maarja, ik weet in ieder geval dat ik geen 5 drugs tegelijk meer pak, en voorlopig ook geen xtc met speed meer...

luchtigtoetje

Badass junkie
pinoblowtsoms zei:
luchtigtoetje zei:

maar iemand die een overdosis neemt de eerste keer was naar mijn mening nog niet eens verstandig genoeg om het idee uberhaupt in zijn kop te halen :wink:

en ik ben absoluut niet nieuw met drugs, ik heb alleen nooit waarde aan harddrugs gegeven totdat ik een keertje een leuk feestje heb gehad :hearteyes:

maarja, ik weet in ieder geval dat ik geen 5 drugs tegelijk meer pak, en voorlopig ook geen xtc met speed meer...

BEdoelde ook meer met het gebruiken van drugs. Het probleem met 5 dingen door elkaar is dat je niet meer weet wat waar van komt. En dus ook niet weet hoe je op bepaalde dingen met reageren.

Ik ben trouwens geen godfather van de drugs ofzo hoor.. just giving my two cents..

luchtigtoetje zei:
BEdoelde ook meer met het gebruiken van drugs. Het probleem met 5 dingen door elkaar is dat je niet meer weet wat waar van komt. En dus ook niet weet hoe je op bepaalde dingen met reageren.

Ik ben trouwens geen godfather van de drugs ofzo hoor.. just giving my two cents..

jaah daar heb je wel gelijk in, en als je niet als een bezete alles snel gaat nemen zie je het toch nog wel aankomen, en aangezien ik sowieso al veel water drink zal uitdroging er niet gauw tussen zitten

maarja, ik heb geleerd :P de volgende keer minder en geen 5 dingen door elkaar , verder heb ik me trouwens niet brak gevoeld ook niet slecht/misselijk/spierpijn, helemaal niks, alleen moe.

dus zo erg zal het wel niet zijn geweest

Einstein

Badass junkie
Als je daar al niet brak van wordt dan:
pinoblowtsoms zei:
zo erg zal het wel niet zijn geweest
:P Maar inderdaad, beter gewoon rustig aan doen. Het gaat er niet om dat je zo veel mogelijk drugs naar binnen werkt, maar dat je een zo leuk mogelijke avond hebt :sunglasses:

en of die avond leuk was, enigste slechte ervaringen die ik ooit heb meegemaakt met drugs waren dan met wiet in combinatie met alcohol hahahah, klinkt heel stom ofzo

luchtigtoetje

Badass junkie
pinoblowtsoms zei:
en of die avond leuk was, enigste slechte ervaringen die ik ooit heb meegemaakt met drugs waren dan met wiet in combinatie met alcohol hahahah, klinkt heel stom ofzo

Is niet gek hoor, iedereen reageert anders op drugs en combo's.

Bovenaan