tijd die serotine bijmaken kost

serotine is weer helemaal ok na een pilletje in:

• korter

Stemmen: 0 0,0%
  • 1 maand

Stemmen: 0 0,0%
  • 2 maanden

Stemmen: 1 25,0%
  • 3 maanden

Stemmen: 2 50,0%
  • langer

Stemmen: 1 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

fun

Bewuste gebruiker
hoelang MOET je wachten voor je serotine is bijgemaakt?

Ik hoor nl. verschillende verhalen varierend van 1 tot 3 maanden.
Dus niet wanneer je het weer goed voelt, maar hoevaak je het kunt gebruiken zonder dat het echt schadelijk is.

cunt

Wijs gebruiker
fun zei:
hoelang MOET je wachten voor je serotine is bijgemaakt?

Ik hoor nl. verschillende verhalen varierend van 1 tot 3 maanden.
Dus niet wanneer je het weer goed voelt, maar hoevaak je het kunt gebruiken zonder dat het echt schadelijk is.
ik dacht 3 maanden voordat het echt weer hersteld was ..
maar kan ook zomaar meer zijn :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
6 weken tot 3 maanden voor zo ver ik weet. Het verschilt per persoon, maar 6 maanden is echt het minimum. Shulgin zegt dat MDMA alleen zo goed blijft als je het maar 2 of 3x per jaar doet.

:)

Derq

Experimenterende gebruiker
ik knal 1x in de 3/4 weken en geloof het of niet, maar gebruik steeds maar niet veel meer dan een halve blauwe mitsu en ga zo hard als een vuurpijl. k snuif er wel pep bij.
ik raad ook niemand aan die in deze omgeving dat spul koopt om er meer dan n hele van tegelijk te pakken.

Jeller

Badass junkie
Ik laat er toch altijd 2 maanden tussen ofzo nu is het zelfs al 3 maanden geleden..ik geloof dat je 6 tot 8 weken moet wachten

caatje

Badass junkie
ik merkte bij mezelf dat in de tijden dat ik veel gebruikte dat t elke keer weer wat langer duurde. Depressief en bang van house en soort gelijk muziek. Beroerd en misrabel gevoel. dat duurde soms echt wel maanden. Ondertussen slikte ik gewoon vrolijk verder en dan was dat kut gevoel weer even over.. tot de volgende dag pfffffffft. Nu ik wat beheerster gebruik( 1a 2 x per maand) merk ik dat ik daar veel minder last van heb.

Bovenaan