Thunderdome · Pay back time [24-05-2008]

crysis

Bewuste gebruiker

Thunderdome XV staat nog vers in ons geheugen gegrift. De avond stond bol van de hoogtepunten, maar je kan zeker niet ontkennen dat er ook dieptepunten waren. In de laatste berichtgeving van Thunderdome werd er dan ook gesproken van een revange en... beloofd = beloofd.

Op 24 mei 2008 wordt de Heineken Music Hall in Amsterdam, bijna 8 jaar na de legendarische editie van 2001, weer voor even het domein van Thunderdome. In de Blackbox niets anders dan harde hardcore kicks en in de Lounge boven staat het rauwe industriële werk op het programma. Voor de line up moet je nog even in spanning afwachten, deze wordt volgende week bekend gemaakt op http://www.thunderdome.com.

Met deze 'Pay Back Time' wil Thunderdome de trouwe fans tegemoet komen door het geven van deze extra en uitzonderlijke editie met een speciale prijs van €29,- ex fee. Op zaterdag 22 maart 10.00 uur start de kaartverkoop bij Ticketbox, Ticketonline.nl en de Free Record Shop. Let op: De HMH heeft een beperkte capaciteit. Zorg dat je op tijd bent, als je deze extra Thunderdome niet wilt missen.
http://www.thunderdome.nl/

ik denk dat ik maar de wekker zet om 10.00 zaterdag!!

vdk

Bewuste gebruiker
ben er ook van plan om heen te gaan!! maar is het echt zo snel uitverkocht dan? want wil mijn kaartje later kopen,, omdat ik eerst moet weten of er nog meer vrienden meegaan..

dit wordt mijn eerste keer Thunderdome, dit jaar Masters of Hardcore gehad en volgende week Angerfist!! :stoned:

crysis

Bewuste gebruiker
ik denk eerlijk gezegt wel dat je niet langer als 2 weken moet wachten.. misschien wel een week.. passen maar 5000 man in HMH.. en dat weet iedereen dus zal iedereen die wil gaan zo snel mogelijk een kaartje halen.. en wat was het vorige keer? 15000 man? en dat was ook uitverkocht!!

SperSIZEboon

Badass junkie
El_V zei:
dan zou ik je kaartje voor angefist gewoon verkopen.. dat is toch maar een kutfeest :P

idd :grin:

stamp met je kist voor Angerfist!

zeker dat ik aanwezig ga zijn op Thunderdome, morgen gelijk ff kaartje halen voor mij en mn vriendin

SperSIZEboon

Badass junkie
Line-up

Area 1
D-Passion
Endymion
Mad Dog
Meccano Twins
Nosferatu
Promo
Tha Playah
Unexist
MC: Apster

Area 2
Broken Rules
Daniela Haverbeck
Enzyme X
Hellfish favoriet
Mindustries
Sei2ure
Synapse
The DJ Producer
Tymon
MC: Justice

Area 2 :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
[SF] Safiertje zei:
Wat een gruwelijk feest!!! :hearteyes:

Tering...kan je wel zeggen idd :hearteyes:

Mad dog
Nosferatu & Endymion
Promo
D-passion

:rock: :hearteyes:

nu slechthorend maarja was het waard...de sets komen binnenkort :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik had oordopjes gekocht daar, dus nu helemaal nergens last van! Vond het geluid ook veel prettiger met die dingen. Ga binnenkort dus maar van die speciaal aangemeten party oordopjes halen <3

Locatie, aankleding en geluid waren ook super! Alleen die vloer was echt te glad.. Ben meerdere keren bijna onderuit gegaan haha

Lauu

Badass junkie
Maikelk zei:
Doe het normaal gesproken bijna nooit, maar ben nu nog steeds aan het knallen op me eigen kamer :tearsofjoy:

tja ik ga ook gewoon door...ben dan wel nuchter gebleven met Thunderdome maar de hardcore knalt nog steeds uit de speakers thuis :grin:

crysis

Bewuste gebruiker
was dus echt zwaar de bom ja!

en zo'n dik geluid.. niet eens zo knal hard maar die bas en zo zuiver en zo mooi en zo en zo.. ja ik ben verliefd!

meesterlijke setjes ook, zo veel vette platen gehoord.

en ragge met producer.. tering wat ging die erop

sfeer foto van mij :P:

zowaar dehele tijd met een lach op mn gezicht daar rondgelopen, kon het gewoon niet bedwingen

crysis

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
[SF] Safiertje zei:
echt 1 van de betere feesten waar ik ooit geweest ben :rock:

niemand livesetjes van de bovenste zaal?
zijn er volgens mij niet.. alhoewel die gast bij synapse en sei2ure wel aan het schreeuwen was dat er zoveel mensen aan het luisteren waren :(

SperSIZEboon

Badass junkie
El_V zei:
SperSIZEboon zei:
[SF] Safiertje zei:
echt 1 van de betere feesten waar ik ooit geweest ben :rock:

niemand livesetjes van de bovenste zaal?
zijn er volgens mij niet.. alhoewel die gast bij synapse en sei2ure wel aan het schreeuwen was dat er zoveel mensen aan het luisteren waren :(
ja daarom.. ik wil echt die set van producer hebben :hearteyes:
misschien komen ze nog bij Thunderdome radio

Lauu

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
SperSIZEboon zei:
Unexist was gaar

vond ik te hard persoonlijk en was toen gaar...sinds ik nuchter was met Thunderdome :P...maar D-passion was weer lekker raggen
die gast kijkt totaal niet naar het publiek, op Promo was het ook al zo'n klote afsluiter :angry:

D-Passion?

maarja als je daarmee goeie muziek weet te maken/mixen vind ik het best...maar het was te hard voor mij

Lauu

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
nee Unexist, die sloot op Promo ook af

aha...ik kan er wel naar luisteren...1 of 2 nummers....maar dat was echt te lang en ik was gaar sinds ik dit keer nuchter was op een feest :P

Bovenaan