thee

ilyas

Bewuste gebruiker
ik wil me dus vandaag een wietthee maken, ik weet hoe het moet maar als ik hem 's morgends maak kan ik hem dan 's avonds opdrinken zonder op te warmen?
en THC lost toch ook op in alcohol? hoeveel zou ik dan moeten nemen en welke soort drank? ik haat de boter in mn thee dus dacht ik aan alcohol.

donaldduck

Belezen gebruiker
Je kan hem wel een dag bewaren denk ik spacecake hoef je ook niet meteen op te eten. THC lost volgens mij niet op in alcohol, alleen in vetten en warm.

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat vind ik wel een goede vraag eigenlijk. Wat voor product kan je gebruiken dan?
En hoeveel graden enzo? Heeft iemand uitleg :P?

ilyas

Bewuste gebruiker
ik ga me gewoon wodka kopen, de wiet een dag laten trekken en dan in een heerlijk theetje doen. hopelijk werkt het :)

greenpower

Bewuste gebruiker
ilyas zei:
ik ga me gewoon wodka kopen, de wiet een dag laten trekken en dan in een heerlijk theetje doen. hopelijk werkt het :)

Er staat hier ergens op dit forum over wiet of beter gezegt thc laten oplossen in alchohol, duurt wel lang 6 weken in totaal volgens mij. Ik zou ff zoeke als k jouw was :wink:

TrippyShit

Badass junkie
ilyas zei:
en THC lost toch ook op in alcohol? hoeveel zou ik dan moeten nemen en welke soort drank?

Thc lost alleen op in alcohol van rond de 50%. Nah, heel misschien dat een sterke fles wodka het ook wel kan doen. Maaar dat duurt heel lang voordat de thc eruit trekt door de alcohol, dus voor in de thee is dat geen optie :P Zo'n fles wiet/wodka zooi moet je weken laten staan en schudden..

Bovenaan