The Zapper

Waarnemer

Experimenterende gebruiker
voor trippers die ultiem diep willen gaan;

ik heb al een tijdje het mp3 bestand ''The Zapper''.

die die werkt als volgt;

je speelt de mp3 af via koptelefoons. het geluid heeft een speciale frequentie waardoor je hersengolven de frequentie aannemen van hersengolven tijdens een diepe staat van trance.
ik heb het zelf heel vaak gebruikt om te mediteren en dat werkt heel goed. je komt echt in een diepe trance.

ik heb het ook geprobeerd tijdens een paddotrip. en dat sloeg echt alles. ik was echt helemaal weg.
ego-dood..
ik was er niet meer. ik was alleen nog maar een onzichtbaar puntje waarnemingsvermogen.
was echt prachtig.

maar volgende keer ga ik dit dus eens op lsd proberen:grin: dat moet wel vet zijn:grin:

Diep DIeper Diepst

je kunt het bestand via torrent downloaden het heet ''The Zapper'' van ''dick sutphen''
hier nog wat extra info http://www.success.bz/products/5570

groete T

takala

Bewuste gebruiker
Ik probeer 'm te vinden, maar ik vind enkel 'the zen zapper'. het is zelfs niet mogelijk deze te downen omdat er geen seeders zijn.
Waar heb jij 'm vandaan? :wave:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nope, schijnt echt te werken. Brainwave technologie. Doordat het geluid in elk oor met een iets andere frequentie binnenkomt krijg je een bepaalde resonantie in je hersenen. Je kunt er verschillende gebieden van je hersenen mee stimuleren.

http://www.bwgen.com/

Soma

Bewuste gebruiker
Ik heb gezocht naar "sutphen" op torrentz.com en uit het hypnosis program "The Zen Zapper" gedownload. Dat is hem toch he?

Waarnemer

Nee, the zen zapper is het niet.

ik heb em even online gezet voor jullie. lekker makkelijk:P

http://rapidshare.com/files/135752109/D ... r.mp3.html

ga je gang!

nog ff een opmerking erover;

het doel van het bestand is diepe trance opwekken. het geluid is niet spannend, amuserend, grappig ofzo zelfs heel erg saai. maar het werkt als een motherfucker...

groeten T

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Sorry maar ik blijf er bij, ik heb een vriend die een Subliminal CD bedrijf runt, en hij verdient duizenden daar aan, mensen komen met de gekste claims bij hem "JOUW CD'S HEBBEN MIJ ECHT GEHOLPEN BIJ HET LEREN VAN SPAANS!" "IK BEN 10 KILO AFGEVALLEN DOOR JOUW PRODUCT!" en dan ook echt GEMEEND, mensen die tientallen cd's kopen bij hem enzo. Ookal zit er totaal NIKS behalve wat witte ruis over de tracks heen geflikkert.

Hij heeft iets van 100 producten, ieder product is hetzelfde, op de Free To Use license muziek na :P

Het placebo effect is dus daadwerkelijk krachtig, en HELEMAAL als je LSD op hebt.

Ik bedoel probeer maar eens een blinde test met die audio bestanden en kijk of je echt verschil merkt. Ik zou jou tijdens een LSD trip met het geluid van zeer langzaam afgespeelde scheet al dieptes in je lichaam kunnen laten zien die je niet eerder kende :P

Zolang je er maar in gelooft dat het werkt.

Waarnemer

er zat niks anders dan witte ruis overheen zeg je

witte ruis word ook verkocht onder de noemer white noise. witte ruis word ook op mp3 verkocht als pure witte ruis zonder iets erbij. witte ruis heeft op zichzelf al heel veel effect:) dat zegt dus helemaal niet dat het om placebo gaat.

heb jij nog nooit meegemaakt dat een bepaald muzieknummer invloed had op je state of mind?
(met of zonder zang)
dat nummer kende je vaak van te voren helemaal niet en dus had je ook geen geloof dat het je state of mind zou beinvloeden. maar dat deed het wel:) althans ik heb dat vaak genoeg meegemaakt.

nog een voorbeeld:
een wekker! een wekker heeft een speciale frequentie om je juist wakker te maken!

is het dan zo moeilijk voor te stellen dat er geluiden te maken zijn die je tot rust brengen en je in een trance geleiden?

ik vind het niet zo wonderbaarlijk eerlijk gezegd.

maar een x proberen kan nooit geen kwaad toch?

gr T

L

Lid 6909

Gast
Net als dat I-Doser, ook microgolven die je apart laten dromen etc.

Ik heb het geprobeert, ik droomde wel vaag.
Mja wie zegt dat ik die droom niet had gehad, zonder i-doser.

peace

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb ook wel eens reports gelezen van mensen die tijdens trips deze brainwave technologie gebruiken. Heeft zeker grote invloed op je trips, heb het zelf nuchter wel eens geprobeerd en kreeg een beetje een stoned relaxed gevoel. Het doet dus zeker wel wat. Kan geen kwaad om iig een keer te proberen in m'n trips :)

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Waarnemer zei:
er zat niks anders dan witte ruis overheen zeg je

witte ruis word ook verkocht onder de noemer white noise. witte ruis word ook op mp3 verkocht als pure witte ruis zonder iets erbij. witte ruis heeft op zichzelf al heel veel effect:) dat zegt dus helemaal niet dat het om placebo gaat.

heb jij nog nooit meegemaakt dat een bepaald muzieknummer invloed had op je state of mind?
(met of zonder zang)
dat nummer kende je vaak van te voren helemaal niet en dus had je ook geen geloof dat het je state of mind zou beinvloeden. maar dat deed het wel:) althans ik heb dat vaak genoeg meegemaakt.

nog een voorbeeld:
een wekker! een wekker heeft een speciale frequentie om je juist wakker te maken!

is het dan zo moeilijk voor te stellen dat er geluiden te maken zijn die je tot rust brengen en je in een trance geleiden?

ik vind het niet zo wonderbaarlijk eerlijk gezegd.

maar een x proberen kan nooit geen kwaad toch?

gr T

Witte ruis die hij gewoon ffkes 1x in Fruityloops gegenereerd heeft en hetzelfde bestandje gebruikt hij om mensen spaans te leren, een grotere penis te krijgen en zelfs geslachtsverandering. En de mensen claimen dat het werk :P

Ik geloof best dat geluiden je state of mind kunnen beinvloeden, maar ik ga dan liever voor iets wetenschappelijks onderbouwd inplaats van door zweverige pseudowetenschappers aangeprezen shiz :P

En ja, White Noise is de engelse vertaling voor witte ruis idd :wink: http://en.wikipedia.org/wiki/White_noise

Waarnemer

dat er mensen zijn die witte ruis misbruiken wil nog niet zeggen dat witte ruis geen effect heeft.

als je graag wetenschappelijke onderbouwing wil voor de effecten van witte ruis of geluidsgolven dan is dat vast wel te vinden. zoek ze:)

gr T

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Waarnemer zei:
dat er mensen zijn die witte ruis misbruiken wil nog niet zeggen dat witte ruis geen effect heeft.

als je graag wetenschappelijke onderbouwing wil voor de effecten van witte ruis of geluidsgolven dan is dat vast wel te vinden. zoek ze:)

gr T

Op het internet vind je genoeg pseudo-wetenschappelijke "verklaringen" voor hoe het wel zou werken.

Iig ik had het eerder over die subliminal cd's, dit mailtje kreeg die vriend van mij laatst binnen, nogmaals er staat niks op die cd's behalve muziek :P

I have been using subliminal recordings for about 6 months now. They are recordings I purchased from two other sites on the net. I have seen results--but I have to say that since my son Chris found your site and convinced me to try your subliminal recordings--there is something very different happening. It may sound strange, but the changes are subtle and yet at the same time, they are profound.

Your subliminal recordings are stronger--they seem to go deeper within the subconscious mind. I am seeing more results in the last month since using your subliminal recordings than I have in the 6 months of using the others. That's not to say the others do not have merit--it's just that the subliminal recordings from your site seem to reach deeper within the subconscious mind than the others I have used.

Mensen kopen shitloads van die cd's, terwijl er totaal niks op staat behalve gratis muziek.

Ik probeer dit zapper gedoe niet de grond in te boren hoor, ik bedoel gewoon aan te wijzen dat heel veel van dit soort pseudowetenschap gewoon oplichterij en placebo zijn.

Het misbruik maken van de onwetendheid van anderen ja, maar waarom zou hij het niet doen? dik geld!

:stoned:

Hashja

Bewuste gebruiker
Als het placebo zou zijn: Geloof er dan in!
Dan werkt het tenminste.

Ontwetendheid is goud.

Bovenaan