The world on acid

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
De wereld zal een betere plek worden als LSD meer ingeburgerd zou zijn dan Alcohol

Voor mij heeft de LSD echt een helende functie gehad. Na de piek en alle pret van de LSD, gaf de LSD mij een gevoel dat ik mijzelf moest verbeteren. Zoals geen ernstig lichaamsslopende drugs meer te gebruiken zoals; Amfetamine, MDMA, enzovoort. Sinds mijn laatste LSD trip komt er dag na dag meer systeem in mijn leven en ik beschouw dit als zeer positief. Ik heb ook ineens meer liefde voor de natuur en dieren, en ben zelfs ineens leergieriger geworden.
Alleen het roken ben ik nog niet van plan mee om te stoppen.

De LSD heeft mij verandert maar alleen op positief front. Ik ben weer van junkie naar psychonaut gegaan. Waarom is iets dat zo goed voor je ontwikkeling is, in godsnaam verboden?!

LSD is juist z'on lekker clean en zuiver middel in tegenstelling tot Alcohol waar 800.000 mensen in Nederland een probleem mee heeft of verslaafd aan is. Dus beste mensen drink uw zelf geen levercirrose, maar ga een keer lekker flippen op acid!

Ik zeg LSD is de drugs van de toekomst!

Yours Faithfully,
Kees_Klapkaak

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik zou van flippen, trippen maken en ik geef je opzich gelijk! Ik zat er net aan te denken dat het best eens zou kunnen dat LSD over 10 tot 20 jaar weer meer 'in' is, zoals in de jaren 60!

Verder heel herkenbaar wat je opnoemt!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
LSD heeft ook mijn visie op de planeet voorgoed gewijzigt.

Waarom moet ik werken van 9-5 ?

Waarom moet ik een bloemkool kopen die al weken lang niet vers meer is ?

Waarom pluk ik mijn eigen groenten niet en geniet ik niet meer van mijn leventje ?

Waarom groeit alles zo symetrisch in de natuur ?

Hoe kan een koningpinquin zijn hondeleven rechtvaardigen ?

Waarom is LSD zo intens magisch ?

En zo droom ik de hele dag door ..

Heerlijk

Stonie

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Waarom zit iedereen nu altijd te zeveren over alcohol?

we zouden juist blij moete zijn da dat nog legaal is, of moete ze dat ook gaan verbieden misschien???

btw: er gebeure zoveel ongevalle enzo onder alcohol omdat het legaal is, en omdat iedereen het gebruikt...

als LSD legaal is, zoude er dan volgens u minder ongevallen zijn? mense die onder trip door de strate rijden... schoon zicht...

Trouwens: LSD is in zeker zin wel verslavend (nuja het trippen is verslavend, maar dat trippen komt door lsd dus indirect is lsd verslavend)...Dus er gaan veel te veel mensen zijn die het dan bijna iedere dag gaan gebruiken, en krijge we op den duur een hele hoop pscyhos ofzo...

Niemand die nog wilt gaan werken => economie ligt plat, gene pc of mp3-speler niemeer, geen vervoer niemeer,... kortom back to the stone age

LSD is imo niet zon "wondermiddel" waar de hele wereld beter van wordt...

(ps: dit is geen anti-LSD bericht, maar gewoon een kritische visie op LSD)

Wacky

Badass junkie
Inderdaad, het is net zoals met veel zaken zoals bijvoorbeeld het communisme, het zou prachtig zijn als iedereen er mee om kan gaan. Maar dat zou ook bij LSD niet het geval zijn, en er zou veel mis gaan.

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
LSD heeft ook mijn visie op de planeet voorgoed gewijzigt.

Waarom moet ik werken van 9-5 ?

Waarom moet ik een bloemkool kopen die al weken lang niet vers meer is ?

Waarom pluk ik mijn eigen groenten niet en geniet ik niet meer van mijn leventje ?

Waarom groeit alles zo symetrisch in de natuur ?

Hoe kan een koningpinquin zijn hondeleven rechtvaardigen ?

Waarom is LSD zo intens magisch ?

En zo droom ik de hele dag door ..

Heerlijk

Stonie

klagen over niet vers voedsel...kan het nog westers? echt, mensen gaan dood van de honger en wij gaan zeiken omdat ons voedsel niet meer 'vers' is terwijl het nog goed eetbaar is. Gadverdamme! de arrogantie van de moderne westerse mens...

azgaza

Badass junkie
LSD heeft bij het gevoel van het komt goed en ik moet iets met mijn mogelijkheden doen erg versterkt, ik ben nu gemotiveerder, gelukkiger en contenter dan ervoor, dus ik vind ook wel dat het echt goed is.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Psychoticoverdose,

Doe is niet zo kort door de bocht, je noemt me wel arrogant je kent me niet eens.

Een kleine toelichting voor jou:
Ik klaag niet over de beschikbaarheid van de hoeveeldheid voedsel of de versheid. Ik klaag over de consumptiemaatschappij, ik klaag over het feit dat ik liever mijn groenten zelf pluk dan de hele dag moet werken om en oude bloemkool te kopen.

Stonie

sjaartrol

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
ik klaag over het feit dat ik liever mijn groenten zelf pluk dan de hele dag moet werken om en oude bloemkool te kopen.

Stonie

ipv te klagen kunt ge dan wel beter bloemkolen enzo planten dan he...
anders hebt ge imo geen reden tot klagen, want ge doe zelf mee aan die consumptiemaatschappij...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Dat bedoel ik dus je kan er niet aan ontsnappen je bent slaaf van de consumptie maatschappij.

Stonie

sjaartrol

Bewuste gebruiker
True true, maar ge kunt wel zelf al bij uzelf beginne, al is het maar met zelf kippen te houden, zelf groenten te kweken, zelf uw kleren maken, enzovoort...

maar idd, there's no way out, , behalve als ge ergens in de brousse ga wonen, marja...

Djo

Badass junkie
Ook LSD heeft mijn leven verandert!
Ben er wel weer eens aan toe, want daarna voel ik me weer een stuk verrijkend!
Het doet me goed!
Een andere kijk tegen het leven aan! En weet ondanks alle shit en ellende die hier heerst vaak weer lachend tegen het leven, als is het leven nu een hel, dankzij waarschijnlijk een zich nabij familielid! Maar het strijdperk Djo is nu geopend! Vlijmscherpe tanden en Klauwen! GRRRR!
Maar LSD is gewoon heerlijk op zijn tijd!
Ook ik laat de X of de M liever staan! Doe mij maar L of een goede portie P! :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
sjaartrol zei:
Waarom zit iedereen nu altijd te zeveren over alcohol?

we zouden juist blij moete zijn da dat nog legaal is, of moete ze dat ook gaan verbieden misschien???

btw: er gebeure zoveel ongevalle enzo onder alcohol omdat het legaal is, en omdat iedereen het gebruikt...

als LSD legaal is, zoude er dan volgens u minder ongevallen zijn? mense die onder trip door de strate rijden... schoon zicht...

Trouwens: LSD is in zeker zin wel verslavend (nuja het trippen is verslavend, maar dat trippen komt door lsd dus indirect is lsd verslavend)...Dus er gaan veel te veel mensen zijn die het dan bijna iedere dag gaan gebruiken, en krijge we op den duur een hele hoop pscyhos ofzo...

Niemand die nog wilt gaan werken => economie ligt plat, gene pc of mp3-speler niemeer, geen vervoer niemeer,... kortom back to the stone age

LSD is imo niet zon "wondermiddel" waar de hele wereld beter van wordt...

(ps: dit is geen anti-LSD bericht, maar gewoon een kritische visie op LSD)
ik sluit mij hierbij aan, lsd is wel een wondermiddel maar geen reddingsmiddel ofzo

en lsd & alcohol dat lijkt wel voor elkaar gemaakt :tongueout:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Niet alleen LSD doet dit, en ook niet elke gebruker ervaart dit. Het is ook niet zo dat je dit ervaart bij je eerste keer een psychedelic proberen. Het kan goed zijn dat je zo'n verandering na verloop van tijd ineens krijgt of langzaam opbouwt.

Eigenlijk veranderd iedereen wel een beetje op een psychedelic drug, al is het alleen al het plaatsen van de ervaring die het je geeft. Ik kan me goed vinden in 'het meer respect krijgen voor alles wat leeft en de natuur om je heen' wat jij zegt. Ik ervaar hetzelfde.

Ik heb nog nooit LSD gehad, al staat het zeker op mijn lijstje 'do before I die'. Dat wil zeggen als ik er nu aan kan komen heb ik het binnen 5 dagen gebruikt.

Ik heb niet zo zeer mezelf dingen af geleerd door te trippen, maar ik ben meer een idee gaan vormen over hoe het leven allemaal in elkaar zit. Waar we vandaan komen, waar we naar toe gaan. Ik lees al een tijd lang van alles wat ik maar kan vinden omtrend psycho active drugs (paddo's, DMT, LSD, Ketamine, Salvia, MDMA). Ik ben nu ook weer niet zo'n junkie dat ik ze ook allemaal geporbeeerd heb. maar ik weet van al die bovenstaande wat ze doen en DMT is nog altijd de meest mistirieuse drug waar ik ooit van gehoord heb. DMT is ondanks ik het nog niet geprobeerd heb mijn laten we maar zeggen geloof.. :)

Djo

Badass junkie
Kees Klapkaak zei:
maiskorrel zei:
Ik zie mijn familie al helemaal voor me. Allemaal een gezellig LSD tripje pakken bij de borrel.

En vervolgens lekker Twister spelen met de familie on acid :mrgreen:

Geniaal! Ik zie het al helemaal voor me!
Gezelschapsspelletjes on acid! Gezellig avondje/nachtje met de happy family! :wave:

De jongen

Bewuste gebruiker
DMT is ondanks ik het nog niet geprobeerd heb mijn laten we maar zeggen geloof..

Ik snap wat je bedoelt met de dmt . Salvia is ook vrij speciaal en leerijk op zen minst. Het duurt ook slechts kort.

Eier

Bewuste gebruiker
De wereld zou er beter uitzien als we allemaal neanderthalers waren, zonder besef en denkvermogen.

Osi`

Bewuste gebruiker
Eier zei:
De wereld zou er beter uitzien als we allemaal neanderthalers waren, zonder besef en denkvermogen.
Zelfde wat ik dacht, we zijn te slim, te slim ..
Alhoewel hopek dat we dan nog een ienemine beetje verstandig genoeg zijn om een LSD lab te bouwen in de oertijd. :wink:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Lekker trippen in de wilde natuur met berenvellen aan. =) En als we honger hebben trekken we 'n wortel uit de grond en schieten we 'n zwijn.

Bovenaan