The Shivas will free Myanmar ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
So i will test one LSD papertrip ahead ... they promised 150 mics tested en well. ( de dealer heeft weer is gelogen over de testuitslag.
De ware sterkte varieert tussen de 90-120 mics )

Ok here we go folks hold on ! place your helmets on ....

This acid makes me shake and shiver !!

Buggle up baby, we will free Mayamar for once and all.

Go home fucking dictator give the land back to the people.

From de ShivaPalace Amsterdam

erwin krol

Bewuste gebruiker
Hey, zat je niet aan de dmt dit weekend? Nu ja, bedankt voor het voortesten dan maar he, je doet het vast met tegenzin :wink:.

Myanmar= Birma..

azgaza

Badass junkie
150 ug? Als dat zo is is dat een mooie dosis; ik had ooit zegels die waren me 150 ug beloofd; ook getest (niet door mij, en ik kreeg ze gratis, dus het was geen verkooppraatje), en waarschijnlijk goed bewaard want die dingen waren echt goed sterk.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Onder invloed van de tester vroeg mijn linker helft al aan de rechterhelft ... hoe schrijf je Mayamar ook alweer schreef.

Maya ...

Buddha ...

Tantra ...

:hearteyes:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Onder invloed van de tester vroeg mijn linker helft al aan de rechterhelft ... hoe schrijf je Myamar ook alweer ...

en op de zevende dag antwoordde de wijze rechterhelft:

myaNmar :stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De Shivas 90-120 mics tested and graded .... 500 x op 1 complete blotter.

Voorzijde:

Achterzijde:

Moeten nog wat extra testjes gedaan worden om een beter gemiddelde te krijgen.

:wave:

flashkop

Bewuste gebruiker
lol, heb je daar weer een mooie colectie op de kop getikt zeg :sunglasses:
Heeft de collectie jou al op de kop getikt?

J0rrit

Badass junkie
als je zon vel vasthoudt neemt je lichaam het toch al meteen een beetje op ofniet?dat vraag ik me eigenlijk altijd al af.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste activisten,

De Shivas kwamen op me af, het was wederom een reactie op een lsd verslag. Superwantrouwig want ik ken maar aardige lsd junk eerlijk gezegd.

Dit was een uniek kansje, kon het niet laten.
Blotters zijn erg verslavend, ik hoop ooit is wat lege vellen op te hangen.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
DarkScope zei:
als je zon vel vasthoudt neemt je lichaam het toch al meteen een beetje op ofniet?dat vraag ik me eigenlijk altijd al af.

Als je een blotter op je voorhoofd vastplakt met een zweetband dan ga je hard..... zo deeed Jimi het volgens de legende.

Stonie

J0rrit

Badass junkie
lysergine25 zei:
DarkScope zei:

Als je een blotter op je voorhoofd vastplakt met een zweetband dan ga je hard..... zo deeed Jimi het volgens de legende.

Stonie

maar je kunt ze dan in pcinipe ook niet te lang vasthouden ofzo, voor je het weet ben je aan het trippen, of hoelang zal dat ongeveer duren?

dirtbag

Bewuste gebruiker
whoo die achterkant is spacend ouwe :P

de achterkant van mayas is niet zo spectaculair,
de god Shiva in rooie lijntjes -_-"

Blackout

Belezen gebruiker
whahaha, supervlieg lekker aan de paddos of was het lsd?:P Want 4 verschillende perspectieven op een pc scherm vind ik persoonlijk nuchter vrij lastig :rolleyes:

:wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Sietse is een wel een mannetje hoor .....

Hij heeft wat verteld over zijn trip, ben wel benieuwd naar een verslag.

Stonie

Djo

Badass junkie
lysergine25 zei:
De Buddhas 150 mics tested and graded .... 500 x op 1 complete blotter.

Voorzijde:

Achterzijde:

Moeten nog wat extra testjes gedaan worden om een beter gemiddelde te krijgen.

:wave:

Ziet er weer superchique uit Stonie! :hearteyes:
De Djopiumwet neigt er ernstig naar het ingevoerde lsd-verbod wat ik mezelf ha opgelegd te schrappen! Ik leer het na al die jaren ook nooit af. Wil ik dat eigenlijk wel afleren! Nee! :wink:

Ik ga voor de JimiHendrixistische wijze! Dat moet in ere gehouden worden, deze legende!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Djodo,

Om je vertrouwen weer terug te krijgen zal je opnieuw de LSD moeten nemen.

Mijn advies is wel:

Thuis
Setting decoreren
s' Ochtends
Nuchtere sitter
1/2 Shiva eventueel na 3 uur 1/2 Shiva erbij.

Moet dan echt wel een fijne dag worden.

Groetjes

Stonie

Djo

Badass junkie
lysergine25 zei:
@ Djodo,

Om je vertrouwen weer terug te krijgen zal je opnieuw de LSD moeten nemen.

Mijn advies is wel:

Thuis
Setting decoreren
s' Ochtends
Nuchtere sitter
1/2 Buddha eventueel na 3 uur 1/2 Buddha erbij.

Moet dan echt wel een fijne dag worden.

Groetjes

Stonie

Thanx voor de tips, ik ga het zeker zo doen! Ik zie het de vorige keer niet echt als een bad trip, maar die hoofdpijn maakte het echt zo, dat ik de visuals en zo niet kon verdragen.
Maar ik volg je raad zeker op. :wave:

Blackout

Belezen gebruiker
nee dit is een normale lijst:

Did: XTC Speed Coke Mdma Paddo's LSD LSA Benzo's Caffeine Alcohol Absinthe Ether Pseudo - Ephidrine Dxm Wiet Hash Poppers Nicotine GHB Amphetamine 2cb multigas Domino Meth GBL MCPP Ketamine SeroQuel Solian Chokolade Spacecake ....

Supervlieg

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Sietse is een wel een mannetje hoor .....

Hij heeft wat verteld over zijn trip, ben wel benieuwd naar een verslag.

Stonie
Doe eens lief! :mrgreen:

Ennuhm, reportje komt misschien, wel een hoop hilarische dingen meegemaakt :mrgreen:

Eckster C

Bewuste gebruiker
die blackout is het waarschijnlijk niet waard om op te reageren klein kind maarja rare snuiters hebben we ook idd nodig :)

Blackout

Belezen gebruiker
riiight.... :P wat was het topic ookalweer?

Vind het gewoon niet zo chill als je mensen als lysergine rare snuiters gaat noemen. Daar verdien je totaal geen respect mee...bij niemand

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Update ....

Er is vanaf het begin door mij gezegd dat het Buddhas zijn.
Nou heeft mijn neef er meer verstand van ...

Het zijn Shivas !!

Logisch ook als je goed kijkt zie je Shiva niet Buddha.
Dikke LOL !

Hans

Wijs gebruiker
Eckster C zei:
die blackout is het waarschijnlijk niet waard om op te reageren klein kind maarja rare snuiters hebben we ook idd nodig :)

DAMN GAST

Mooie blotter stonie :)
very soon i will trip MUHAHAHAHA

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Sommige Shiva freaks nemen een hele en raken daar nogal van in de war, kennelijk zijn 100 mics dus echt een grens waarde voor een grote groep trippers test daarom de eerste keer je eigen gevoeligheid en neem de eerste keer niet een hele of te veel achter elkaar in te korte tussenpauzes.

Telefoon

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Sommige Shiva freaks nemen een hele en raken daar nogal van in de war, kennelijk zijn 100 mics dus echt een grens waarde voor een grote groep trippers test daarom de eerste keer je eigen gevoeligheid en neem de eerste keer niet een hele of te veel achter elakaar in te korte tussenpauzes.

ME love confusion

me love KROM trekken van de omgeving

GIMME Free ME :P

123spacer

Experimenterende gebruiker
Ikke op 2 shiva's zaterdag lekker getript (mijn 2e x, vorige keer een halve hoffman anniversary). Vriend van me op 1 shiva en een kwart was iets TE hard gaan trippen. (was zijn 1e x). Hij heeft ook wel 1000x gezegt: HUH? Ik snap er niks meer van
Ik heb precies goed getript, lekker heel veel visueel en kon alles nog goed in bedwang houden, alleen duurde wel wat kort.

Telefoon

Wijs gebruiker
123spacer zei:
Ikke op 2 shiva's zaterdag lekker getript (mijn 2e x, vorige keer een halve hoffman anniversary). Vriend van me op 1 shiva en een kwart was iets TE hard gaan trippen. (was zijn 1e x). Hij heeft ook wel 1000x gezegt: HUH? Ik snap er niks meer van
Ik heb precies goed getript, lekker heel veel visueel en kon alles nog goed in bedwang houden, alleen duurde wel wat kort.

ik vind dat heerlijk

dat ik er niets van snap haha :hearteyes:

123spacer

Experimenterende gebruiker
Ik vind het ook wel grappig hehe
Ik weet niet of het door hem kwam dat ik erook niks van snapte, maja was wel vaak in de war. Toch kon ik mijn verhaaltjes wel afmaken. Hij begon na iedere 2 zinnen al weer met een nieuw verhaal haha.

Bovenaan