• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

the second meeting with alice

Aking

Wijs gebruiker
jaja

na de eerste minder succesvolle afspraak bij deze poging 2

ik zit hier met "vogel" een maatje van me die een portie hawaiaanse naar binnen heeft gewerkt

ik heb ongeveer een half uur geleden een halve zegel naar binnen gewerkt (dus ongeveer 50 mics)

ik voel er nog niet bijster veel van.. moet alleen de hele tijd lachen enzo...
vogel is al wel redelijk de weg kwijt... zit ik net serieus tegen m te praten... komt ie ineens heel droog.. je hebt een paddohoofd.. wij helemaal dubbel natuurlijk...

njah that's the actual situation... i'll try to keep you up to date... maar ik garandeer niks :wink:

Aking

Wijs gebruiker
hm.. ben voor mn gevoel nog steeds redelijk helder... en mn visuals vallen in ieder geval mee cq zijn dr nauwelijks... maar heb wel n soort van slappe lachaanval... njah erm... kan beter... maar k wacht even wat t nog in petto heeft... op aanraden van.. :tongueout:

maar ik gok wel dat op zn minst die halve zegel dr nog achteraan gaat

Aking

Wijs gebruiker
deel 2 van de zegel bevind zich ondertussen om mn tong... maar moet zeggen dat ik nog steeds niet echt wazig ben
hopelijk gaat dat nu wel komen :tongueout:
:wave:

Aking

Wijs gebruiker
ik snap t allemaal nog... maar t wordt al waziger/vaziger enzo.. dus t komt vast allemaal goed :grin:

Aking

Wijs gebruiker
wat is dit fucking heerlijk :grin:

zit nog steeds met diezelfde halve zegel in mn bek... maar ga al n heel stuk harder
kicken shit
typen wordt moeilijker maar gaat nog, lag net 5 minuten ofzo op de bank.. helemaal van de wereld, helemaal wauw

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
LOL een private live report van Der Aking .....

Slaap je al ?

Jammer man, je had de hele dag door kunnen spacen.

Nou ja ... ben benieuwd naar de chaos on jullie hoofden.

Stonie

Aking

Wijs gebruiker
en de chaos.. sjah... erm... er ist noch immer da... vatten doe k t nie... en das misschien maar goed ook... ofzo... enzo :tongueout:

Aking

Wijs gebruiker
lichtendonker zei:
Lekker vaag Aking :grin:

mwah beetje maar :rolleyes:

en k deed trouwens redelijk mn best om te vertellen hoe of wat vannacht... t is alleen in nuchter opzicht niet helemaal gelukt geloof ik :hearteyes:

Aking

Wijs gebruiker
visuals waren dr niet echt heel spectaculair eigenlijk... was vooral heel sterk verbonden met mn zintuigen en lichaamsdelen leek het wel...
als het goed is heb ik vannacht vrijwel alles opgenomen qua audio en k doe mn best dat nu te recoveren, aangezien dr iets niet helemaal goed is gegaan...

hoop dan weer enigsinds een verhaal dr in te kunnen brengen... :wink:

J0rrit

Badass junkie
Aking zei:
visuals waren dr niet echt heel spectaculair eigenlijk... was vooral heel sterk verbonden met mn zintuigen en lichaamsdelen leek het wel...
als het goed is heb ik vannacht vrijwel alles opgenomen qua audio en k doe mn best dat nu te recoveren, aangezien dr iets niet helemaal goed is gegaan...

hoop dan weer enigsinds een verhaal dr in te kunnen brengen... :wink:

Wat voor zegels had je?

Bovenaan