dka983392hsadjkxapopsxa
Badass junkie
nog meer fans?
Lauu zei:anders gaan we voor elke band een topic aanmaken om te kijken of er fans zijn?!

[SF] Safiertje zei:Lauu zei:anders gaan we voor elke band een topic aanmaken om te kijken of er fans zijn?!
![]()

Lake zei:Lauu gedraag je. The Doors verdienen een topic.
Lauu zei:Lake zei:Lauu gedraag je. The Doors verdienen een topic.
zoals ik zij het is maandag dus vergeef me
henkie84 zei:Favo line:
"And I woke up this morning, and I got myself a beer!"
DonnieDark0 zei:Zeker weten een van mijn favoriete bands.
Die film (The Doors) met Val Kilmer vond ik trouwens ontzettend goed.
Dr. Tommy zei:Before you slip into unconsciousness
I'd like to have another kiss
Another flashing chance at bliss
Another kiss, another kiss
The days are bright and filled with pain
Enclose me in your gentle rain
The time you ran was too insane
We'll meet again, we'll meet again
Oh tell me where your freedom lies
The streets are fields that never die
Deliver me from reasons why
You'd rather cry, I'd rather fly
The crystal ship is being filled
A thousand girls, a thousand thrills
A million ways to spend your time
When we get back, I'll drop a line
![]()
Zoals ik eerder al zei. The Doors zonder Jim Morrison is niet echt meer The Doors.Moker zei:the doors zijn inderdaad prachtig, maar dat goedkope aangefluit wat er nu nog onder de naam the doors word gedaan is een schande.
Leg dan eens uit waarom jij ze overgewaardeerd vindt dan. Oke, toegegeven wordt er tegenwoordig muzikaal gezien misschien wel wat beters gemaakt (ik denk aan een Radiohead of Nine Inch Nails). Maar The Doors hadden hun finest moment halverwege/eind jaren 60 en destijds waren ze zeer vernieuwend. Ik denk dat ze een van de invloedrijkste bands zijn voor de ontwikkeling van het rockgenre in het bijzonder. Vergeet niet dat ze alleen al in de VS meer dan 32 miljoen albums hebben verkocht en nog steeds zijn ze populair. En als dat zelfs bij 18 jarigen van nu zo is dan moet er toch iets speciaals aan zijn.Deranged zei:Te overgewaardeerd om leuk te zijn.
1. Heeft er niks mee te makenMan_in_the_Box zei:Oke, toegegeven wordt er tegenwoordig muzikaal gezien misschien wel wat beters gemaakt
Ivoos zei:1. Heeft er niks mee te makenMan_in_the_Box zei:Oke, toegegeven wordt er tegenwoordig muzikaal gezien misschien wel wat beters gemaakt
2. Leugens!!
Ik vind ze zelf héél goed, mij interesseert het niks dat er jongetjes van 14 (zoals mn neef) met een Morrison tshirt rondlopen nadat ze 1 liedje gehoord hebben, is bij Pink Floyd ook zo, maar dat maakt ze niet minder goed.
Is dat zo? Misschien op ons, maar zoveel jongeren die er echt goed naar luisteren zijn er denk ik niet. Misschien vinden ze de liedjes wel aardig als ze op de radio komen, maar dat ze dan ook echt op de tekst letten denk ik eigenlijk niet.Man_in_the_Box zei:Vind het ook bijzonder dat ze dus ook op de jongeren van nu nog steeds een grote impact hebben.
hodgepodge zei:Is dat zo? Misschien op ons, maar zoveel jongeren die er echt goed naar luisteren zijn er denk ik niet. Misschien vinden ze de liedjes wel aardig als ze op de radio komen, maar dat ze dan ook echt op de tekst letten denk ik eigenlijk niet.Man_in_the_Box zei:Vind het ook bijzonder dat ze dus ook op de jongeren van nu nog steeds een grote impact hebben.
Kigh zei:hodgepodge zei:Is dat zo? Misschien op ons, maar zoveel jongeren die er echt goed naar luisteren zijn er denk ik niet. Misschien vinden ze de liedjes wel aardig als ze op de radio komen, maar dat ze dan ook echt op de tekst letten denk ik eigenlijk niet.Man_in_the_Box zei:Vind het ook bijzonder dat ze dus ook op de jongeren van nu nog steeds een grote impact hebben.
Jup, die zijn er nog.
Ik moet toegeven dat ik echt begonnen ben naar de teksten de luisteren (=ze te lezen), sinds ik me serieus met geestverruimende middelen ben gaan bezighouden.
Maar btw, the doors komen toch niet op de radio? o.O
Anders moet ik maar weer beginnen met radio luisteren.
hodgepodge zei:Is dat zo? Misschien op ons, maar zoveel jongeren die er echt goed naar luisteren zijn er denk ik niet. Misschien vinden ze de liedjes wel aardig als ze op de radio komen, maar dat ze dan ook echt op de tekst letten denk ik eigenlijk niet.Man_in_the_Box zei:Vind het ook bijzonder dat ze dus ook op de jongeren van nu nog steeds een grote impact hebben.
noem eens een paar band namen dan...ik ken namelijk ook heel veel onbekendere bands uit die tijd.Ensenata zei:hodgepodge zei:Is dat zo? Misschien op ons, maar zoveel jongeren die er echt goed naar luisteren zijn er denk ik niet. Misschien vinden ze de liedjes wel aardig als ze op de radio komen, maar dat ze dan ook echt op de tekst letten denk ik eigenlijk niet.Man_in_the_Box zei:Vind het ook bijzonder dat ze dus ook op de jongeren van nu nog steeds een grote impact hebben.
Ik ben 18 en luister al 3 jaar The Doors, maar tegenwoordig luister ik niet meer omdat ik het TEVEEL heb geluisterd dus nu luister ik die stijl muziek maar dan van bands waar (bijna) niemand ooit van gehoord heeft, ook uit die tijd natuurlijk.![]()
nicolai zei:noem eens een paar band namen dan...ik ken namelijk ook heel veel onbekendere bands uit die tijd.
)Ensenata zei:13th Floor Elevators