The Dance/House poll

Wat voor een Dance/ House style vinden jullie het leukst?? Je mag er 3 kiezen als je wilt..

• Acid house

Stemmen: 7 21,9%
  • Classic's

Stemmen: 4 12,5%
  • Hardcore

Stemmen: 11 34,4%
  • Hardstyle

• Progressive/Tekno

Stemmen: 5 15,6%
  • Techno

Stemmen: 11 34,4%
  • Trance

Stemmen: 6 18,8%
  • Drum'n'Bass/Jungle/breakcore

Stemmen: 12 37,5%
  • Goa

Stemmen: 16 50,0%
  • Dubstep

• Totaal aantal stemmers
    32

Tripper

Wijs gebruiker
Wat voor een Dance/ House style vinden jullie het leukst??

Ik zelf hou van House Classics, stevige Acid 303's en Techno

Hier de allereerste House hit van Europa in de top 40:
[youtube]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dpAXV38yiTU&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dpAXV38yiTU&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/youtube]

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb gekozen voor acid & hardcore. De 3e vond ik te lastig om te kiezen..

Hans

Wijs gebruiker
Waar is breakcore/idm :((((((

Ohja.. welke sukkel luistert er nou naar hardstyle als er hardcore is. De poll spreekt boekdelen. Geen een!!!

Tripper

Wijs gebruiker
Je mag maar 10 dingen kiezen. Dit zijn de meest favorieten dus...

Maar ik heb Breakcore bij Jungle gezet.

Rain

Bewuste gebruiker
Trance & goa zijn geweldig! Alleen die poll klopt niet helemaal aangezien progressive totaal wat anders is dan Tekno.

Progressive is heerlijk!

crysis

Bewuste gebruiker
beetje jammer dat breakcore en drum and bass op een hoop wordt gegooid.. want met drum and bass heb ik het tegenwoordig toch aardig hard gehad terwijl ik breakcore toch echt de shit vind..

Hans

Wijs gebruiker
El_V zei:
beetje jammer dat breakcore en drum and bass op een hoop wordt gegooid.. want met drum and bass heb ik het tegenwoordig toch aardig hard gehad terwijl ik breakcore toch echt de shit vind..

Idem, ik wordt echt zot van boem tak rikketikkeboem tak de heeeele tijd achter elkaar. Dan mag het van mij wel wat meer boem tak tittiktik rrrrrrats dengdengdeng. :rock:

Bovenaan