teveeel speed

hey mensen

ik ben een jongen van 16, en maandag met m'n brakke hoofd is mij wat te snuiven aangeboden
ik heb dit met liefde aangenomen, wist niet wat het was, maar ze zei dat het 4 uur zou duren en dat t heel ffkes fijn zou zijn en het genoeg was voor 1 trip
ik heb het lijntje gesnoven(was achteraf dus veel, maar dat wist ik toen niet, ongveer de hoeheelheid die je in 1 halve capsule kan doen) en heb maandag een topdag gehad, gevolgd door een kutnacht, en heb nu al sinds dinsdagmorgen een extreem hoge hartslag, koppijn, depresiviteit, moeheid en alles wat daarbij hoort.
heeft iemand een idee hoe lang dit nog duurt, en wat ik er tegen kan doen?
Grtz, niels <3

Pikachu

Wijs gebruiker
Dat duurt tot je weer geslapen hebt vanacht. Is het woensdagmiddag nog niet over moet je ff langs de dokter gaan als het nog heel erg is.

Trouwens enorm dom dat je iets snuift waarvan je niet eens weet wat het is...

*Neusje vol bruin*
*Neusje vol 2c-b* <-- leuk op school :P
*Neusje vol dmt* <-- onverwachts ook niet zo amusant lijkt me...

Pikachu zei:
Dat duurt tot je weer geslapen hebt vanacht. Is het woensdagmiddag nog niet over moet je ff langs de dokter gaan als het nog heel erg is.

*Neusje vol bruin*

dat het dom is weet ik al, laten we het daar niet over hebben
ik heb alleen van maandag op dinsdag niet geslapen, daarna 2 nachten aan 1 stuk, en voel me nog steeds klote.

Wacky

Badass junkie
Normaal zijn de effecten wel weg na een goede nachtrust, en is het alleen nog het verstoorde dag/nacht ritme dat een effect hoort te hebben. Jezelf er zorgen over maken (ik neem aan dat dit de eerste keer was dat je wat snuifde en je toch een beetje bang bent voor drugs) kan ook effecten hebben. Angst en stress voor dat er iets mis is kan juist goed voor een verhoogde hartslag zorgen. Het beste wat je nu kan doen is denk ik er niet teveel meer over nadenken, en jezelf er niet meer druk over maken.

Als dat niet werkt en je "extreem hoge hartslag" langere tijd boven de 100 ofzo is, ga dan even naar de huisarts voor de zekerheid. Je huisarts heeft een geheimhoudingsplicht en zal dus als het goed is niet je ouders inlichten.

kutspeedpepfreak

Experimenterende gebruiker
nielsniels zei:
Pikachu zei:

*Neusje vol bruin*

dat het dom is weet ik al, laten we het daar niet over hebben
ik heb alleen van maandag op dinsdag niet geslapen, daarna 2 nachten aan 1 stuk, en voel me nog steeds klote.

weet je wat je dan doet?2gram bij halen is het zo opgelost. :) :)

dollegekske

Bewuste gebruiker
By mij duurt de 'kater' meestal 1-2 nachtjes waarin ik amper kan slapen en heel de nacht lig te draaien en hartkloppingen heb.. (hartkloppingen alleen de laatste tijd) maar meestal als ik bijv. zaterdag avond gebruik ben ik woensdag weer de oude.. Maar verschilt per persoon / omstandigheden en hoeveelheid.

Bovenaan