tetrazepam

jussie

Experimenterende gebruiker
ik heb uit het medicijnkastje 2 pillen tretrazepam 50mg gejat :grin: en nou wil ik weten of je deze recreatief kunt gebruiken. moet ik beginnen met een halfje of kan ik hem in 1x naar binnen gooien?
ik hoor het graag :sunglasses:

icedhead

jussie zei:
ik heb uit het medicijnkastje 2 pillen tretrazepam 50mg gejat :grin: en nou wil ik weten of je deze recreatief kunt gebruiken. moet ik beginnen met een halfje of kan ik hem in 1x naar binnen gooien?
ik hoor het graag :sunglasses:

Ik zou ze gelijk de twee binnerooien :). Lichte benzo --> http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines

zie maar in de tabel hoeveel tetrazepam gelijkstaat aan 10 mg Diazepam (Valium), zowat de zwakste benzo die er is, de tabel baseert zich op potentie

grtz iced

jussie

hoelang werkt het precies? en als ik een halve ofzo neem, kan ik dan de volgende dag weer normaal op schoolstaan? ik wil er dan natuurlijk wel wat van voelen. ook durf ik niet om hem in te nemen, ik sta steeds met die pil in me hand met een glas water maar ik durf het gewoon niet! :angry:

Flameon

Badass junkie
Gouden regel: als je het niet durft niet doen!
Maar tetrazepam is een lichte benzo, daar zul je weinig van voelen.
Begin anders met een halfje en schakel op naar een hele als het je bevalt.
Zorg bij een benzo voor ongeveer 8 uurtjes slaap, dan word je nooit slaapdronken wakker :stoned:

jussie

ik ben gister begonnen met een halfje, toen ik die begon te voelen heb ik de andere genomen.
of het nou placebo was of niet, het was relaxt, zaterdagavond ga ik er 1 tegelijk doen.
en ja, ik geloof wel dat dit spul verslavend kan werken, zaterdag neem ik mijn laatste en dan ben ik
er van af.

greatz, justin

imaes

Newbie
Tetrazepam wordt hier onderschat! Ik heb eens een doosje van twintig voorgeschreven gekregen; moest er eentje nemen voor het slapengaan en kon er twintig nachten goed van inslapen--en ik ben een levenslange insomniac. Je wordt er zo zalig slap van, maar 't is dan ook een spierontspanner... Toen de voorraad op was deed ik weer geen oog dicht. Zo licht is die benzo trouwens niet. Halveringstijd van ca. 15 uur... Was voor mij beter dan Zolpidem, waar ik na 4 uur altijd weer van wakker wordt (en dan niet meer kan slapen).

doe de duif

Belezen gebruiker
Gaat lekker, nog 50mg erbij genomen juist.
Misschien straks klein lijntje mephedrone maar we zien wel.

doe de duif

Belezen gebruiker
10min geleden nog 50mg tetrazepam erbij en zojuist klein lijntje mephdrone.
Maar that´s it for today.

doe de duif

Belezen gebruiker
Een fles wijn openkrijgen na 150mg en lijntje meph is niet eenvoudig maar alles onder controle en genieten.
Live setje van Vitalic erdoor jagen.

doe de duif

Belezen gebruiker
Nog eens 50mg tetrazepam.
Misschien eigenverraad maar dit is 1 van de weinige keer dat de vrouw hele dag en nacht niet thuis is.

MAckie

Newbie
Flameon zei:
Gouden regel: als je het niet durft niet doen!
Maar tetrazepam is een lichte benzo, daar zul je weinig van voelen.
Begin anders met een halfje en schakel op naar een hele als het je bevalt.
Zorg bij een benzo voor ongeveer 8 uurtjes slaap, dan word je nooit slaapdronken wakker :stoned:
hoelang blijft dit in je bloed als je het 2 dagen achter elkaar doet maar voorheen nooit gedaan hebt?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Halfwaarde is 3 – 26 uur volgens wiki na 2 dagen zal het dan wel compleet weg zijn lijkt me. Of eerder. Hoop dat dit is wat je op hoopt.

Wel van belang is dan wanneer je de laatste hebt genomen, en vanaf dat tijdstip 2 dagen niks rekenen, dan zou je clean moeten zijn.

Heb zelf een ander medicijn, werkt zo kort dat het aan het eind van de dag al weg is. Wat ik een groot voordeel vind van de groep die ik neem maar ook (sterk) 'kalmerend' etc werkt.
Word ook wakker met energy wat ik bij alleen zopiclon en zolpidem ook nog wel eens heb.Bij alle andere benzo's vind ik het niet leuk volgende dag een halve zombie te zijn.
Liever energiek alert en helder :)

sorry ga half offtopic maar overlapt elkaar deels vandaar.

Kmind

Belezen gebruiker
Is tetrazepam wel nog verkrijgbaar in NL?
In België hebben ze het een tijd geleden van de markt gehaald.

Sorry als deze vraag een beetje off-topic is.

Medic

Belezen gebruiker
20 jun. 2013 - Het Europees Geneesmiddelenagentschap, EMA, heeft recent beslist dat geneesmiddelen op basis van tetrazepam niet meer mogen worden voorgeschreven en verstrekt.

Bovenaan