testservice groningen

neti

Badass junkie
vandaag naar de testservice in groningen geweest. heel relaxt eigenlijk. spannend om zo met je shit in het openbaar te treden. moest ff wachten en toen met een aardige meneer naar een apart testkamertje. je moet niet paranoia zijn, want het kamertje is zonder gordijnen op de begane grond :mrgreen:

hij legde precies uit wat ie ging doe. eerst een zuurtestje en daarna aan de hand van afbeelding, kostprijs, formaat, uiterlijk, periode van aankoop etc. voerde hij gegevens in de computer in. een pil werd niet herkend en de andere pil kwam deels overeen met in de afgelopen periode gesteste pillen. heb ze toch alle twee maar laten testen.

in noord-nederland schijnt eht gemiddelde rond de 70 mg mdma te zitten... vorige week had hij iemand met speed van 6% amphetamine en 68% caffeine :openmouth:

afijn, verder geen vragen, geen ongevraagd advies. ik kon een folder meepakken en had gelegenheid om mn vragen te stellen. volgende week kan ik met mn testnummer bellen voor de uitslag.... die zal ik dan in dit topic plaatsen.

het ging om een lichtblauwe mitsubishi zonder breuklijn, gekocht in augustus en een licht rode gespikkelde met een wolkje en breuklijn

http://www.vnn.nl/index.cfm?pid=109

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Bravo voor Enesteene,

Je ziet nu zelf dat het er niet onplezierig is de mensen daar behandelen je met respect.
Vloeistof testen weiger ik meteen, ik kom er voor een testnummer en niet voor raadwerk. Het nummertje kun je ook doorgeven aan een ander die later zelf opbelt. Echt heel veilig en simpel, vanaf nu weet Ene Steene wat echte mg zijn in een pil, daar refereer ik naar het beroemde ijkpunt. En wat is nog steeds het gemiddelde ?? precies 80 mg .. dus mdma bommetjes van 200mg is echt overdreven mdma misbruik.

TESTEN !!!!
TESTEN !!!

:hearteyes:

neti

Badass junkie
:beer: wat een grappige reactie

azgaza

Badass junkie
Ik kwam er dus ook recent achter hoe goed testen werkt, en hoe makkelijk dat gaat. Best wel iets om gewoon altijd wel te kunnen doen.

TrippyShit

Badass junkie
Groene kangeroes. Groene pillen met vaag een chinees tekentje erop.
Waarom ze dan groene kangeroes heette?? weet het zelf ook niet maar ook op pillreports stond hij onder die naam..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zeker een aanradertje ja.
Ik word hier in Utrecht ook altijd vriendelijk geholpen als ik wer eens aan kom waaien.
Precies wat lysergine25 dan weet je pas acht de kwaliteit/kwantiteit.
En stuk plezieriger je grens op kunnen zoeken^

neti

Badass junkie
vandaag voor de uitslag gebeld. de meneer van het wolkje en mitsu zeker? had gister ook al gebeld. ja, t gebert anders nooit, en we schamen ons dood, maar we zijn het monster kwijt. we kunnen een excuusbrief schrijven of contact krijgen met de manager van het lab. ja doei, daar schiet ik nix mee op. voor volgende week kon er niet meer getest worden. misschien dat t nog wordt gevonden volgende week zeiden ze. anders toch maar om een genoegdoening vragen, ging wel om 8.50 euro.

damn :smilingimp:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Gelukkig voor hem ,had ie mijn sample niet "gejat". bleek bariumhydroxine met natronloog te zijn. Stop dat maar eens in je neus. (ach heb je in elk geval geen last meer van je slijmvliezezen daar)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
loadrunner zei:
Gelukkig voor hem ,had ie mijn sample niet "gejat". bleek bariumhydroxine met natronloog te zijn. Stop dat maar eens in je neus. (ach heb je in elk geval geen last meer van je slijmvliezezen daar)

leg is uit ?
wat moest het zijn dan ?

Stonie

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een kameraad vond dat zakje ergens(zei hij), wist niet eens wát het moest zijn. of ik kon uitvinden wat het was...

Gootsteenontstopper dus.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
hij twijvelde. Ik hoop dat er niet nog meer van die zakjes verspreid liggen. Niet iedereen heeft van testcentra gehoord.

neti

Badass junkie
inmiddels is de pil weer teruggevonden.
het gaat bij nader inzien niet om een rood
wolkje, maar om een beige dagobert duck.
de uitslag komt hier vrijdag.

neti

Badass junkie
pillen waren verlaat met de aangetekende post bezorgd door de ptt

blauwe mitsu van 80 mg en schoon

beige dagobert van 91 mg en schoon

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Enesteene zei:
pillen waren verlaat met de aangetekende post bezorgd door de ptt

blauwe mitsu van 80 mg en schoon

beige dagobert van 91 mg en schoon

Das een goeie pil, met een mooie getal.
:wave:

pythregius

Bewuste gebruiker
Ik ken het kamertje waar je in gezeten hebt, en die kerel is inderdaad relaxt. ook leuke verhaaltjes verteld hij wat hij soms aantreft antropine op coke bijvoorbeeld :beer:

Bovenaan