testen

lj_bob

Bewuste gebruiker
Dag vriendjes en vriendinnetjes (Bassie&Adriaan-stijl)

Gisteren speciaal naar het testcenter gereden wat volgens de website alleen op de EVEN weken en tussen 17-18uur open was. Ze maken het je dus al niet makkelijk! Blijkt dat dit al weken niet meer zo is en dat men daar op zoek is naar een nieuwe dag en tijd. Voor nix gereden dus.. Maar dan nu de vraag:

Ik heb op dit moment 2 soorten: Blauwe Mits in de vorm van een driehoek die feller blauw zijn dan de eerste die ik ooit gebruikt heb (die overigens erg goed waren!) en ik heb hartjes, stuk kleiner formaat, rond met uiteraard een hartje erop. Ik wil deze dus ergens anders gaan laten testen waar ze wel open zijn en mijn vraag is: Wat zijn nou goede waardes voor een pil? Vanaf hoeveel kun je over een fijne pil spreken?

Dank u allen voor u reactie!

Mijn motto? --> Die voetjes van de vloer en spacen maar! :)

boy

Bewuste gebruiker
Je mag blij zijn als je 100 mg hebt.

edit: en het gemiddelde ligt tussen de 70 en 80 mg.

lazybones

Experimenterende gebruiker
boy zei:
Je mag blij zijn als je 100 mg hebt.

edit: en het gemiddelde ligt tussen de 70 en 80 mg.
Klopt helemaal. Ik liet mijn pillen ook regelmatig testen. De uitkomst was vaak niet om echt over te juichen. Idd. meestal 80mg max.
Nu test ik alles wat ik van plan ben op te eten aan pillen met ez test. Kan ik in ieder geval zien of er zoiezo mdma inzit. En naarmate de testvloeistof donkerder paars kleurt is er ook nog uit op te maken hoe veel ongeveer.
Maar 't blijft wel 'n onbetrouwbaar testje natuurlijk.

J0rrit

Badass junkie
maar als je je pil laat testen bij de ggd of testcenter ben je em toch kwijt?
dan heb je er nog niks aan wat het is meestal wel zo dat als je bij dezelfde dealer dezelfde pillen haalt ze hetzelfde zijn, maar heel veel gasten op dit forum zeggen ook nog eens dat je daar ook niet vanuit mag gaan. Zo kun je dus nooit weten wat erin zit

lazybones

Experimenterende gebruiker
Nou ja. Als je bijv. bij je dealer in een keer een aantal pillen koopt en ze zijn allemaal 't zelfde, dan laat je er 1tje testen en moet je er maar van uitgaan dat de rest uit de zelfde partij komt. Helemaal zeker is dit natuurlijk niet maar het is altijd beter als helemaal niet testen volgens mij. Een EZ test kun je gewoon kopen voor 'n tientje. Dan schrap je wat van je pil af en gooi je er 'n druppel van die vloeistof op. Die verkleurd dan als het goed is naar donker paars. Weet je ook wat.

nutsss

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
maar als je je pil laat testen bij de ggd of testcenter ben je em toch kwijt?
dan heb je er nog niks aan wat het is meestal wel zo dat als je bij dezelfde dealer dezelfde pillen haalt ze hetzelfde zijn, maar heel veel gasten op dit forum zeggen ook nog eens dat je daar ook niet vanuit mag gaan. Zo kun je dus nooit weten wat erin zit

Je koopt toch niet één pil? Neem er een paar, laat testen en als ze goed zijn meteen een voorraadje afnemen.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik zou blij zijn met pillen van 80 mg
2 ervan en dan ga ik wel lekker
maarja je weet het natuurlijk nooit he, koop kristallen i.p.v. pillen dan ben je een stuk zekerder...

zommes

Badass junkie
Als er tussen de 80 - 125 mg in zit is het goeie zaak.

Het is vooral belangrijk dat er alleen mdma in zit, daar zijn die testcentra het handigst voor.

Bovenaan