Terugval?

Nietingebruikk

Badass junkie
Heehee ik heb gisteren 3cmc besteld en vandaag gebruikt. Nu voel ik me aardig klote want ik wou doorzetten! Is dit nu een terugval hoe moet ik het zien? Wat stom van mezelf dat ik weer gebruikt heb maar ik weet dat ik ook sterk kan zijn! Graag tips en liefde

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Heehee ik heb gisteren 3cmc besteld en vandaag gebruikt. Nu voel ik me aardig klote want ik wou doorzetten! Is dit nu een terugval hoe moet ik het zien? Wat stom van mezelf dat ik weer gebruikt heb maar ik weet dat ik ook sterk kan zijn! Graag tips en liefde
Als je nog wat over hebt door de plee spoelen en niet opnieuw bestellen! Verwijder eventuele telefoonnummers etc.

ljuv

DF-koningin
Ja heb ik gedaan want dit is gewoon niet goed
Nou je hebt de eerste stappen alweer ondernomen meid. Touwtjes weer oppakken, de regie ligt bij jou!
Maar een klein foutje of een kleine terugval, hoe je het ook wilt noemen, kan er gewoon bijhoren! Je hebt nog helemaal niet gefaald, als je hierna weer doorzet. Schouderklopje voor hoe ver je al bent gekomen en heel veel succes met de rest. You got this, wees een beetje lief op deze oudjaarsdag voor je eige❤️

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Wie is het ermee eens dat men weleens zegt:. "Een terugval hoort erbij"?
Ik ben het er igg n i e t mee eens.
Met een terugval verzwak je je eigen positie tov het middel in kwestie, naast het feit dat het niet bepaald je ego streelt om dat zo maar te zeggen.
Die uitspraak vind ik de ernst van een terugval ondermijnen.

Bovenaan