Freaky high zei:haar ouders hebben daar vrienden en we gingen daar logeren. we waren dan van plan de bus te nemen of zo naar amsterdam. naar de coffeeshops (waar ik jammergenoeg niet binnen graak)
hier een foto van ik en men dinnetje A.K.A. Tha BlowHomieZz..
![]()
samen in Bellewaerde![]()
Happily Blowing together in tha Basement![]()
![]()
lot zei:Freaky high zei:leukwat was minn aant roken? een jointje of een sigaret?
toen nog een peuk :P
wahaha die was trouwens wel helemaal wappie toen ze hier was!!
maar we waren dan ook om 11 uur op de Dam met aan het blowen en rare gastjes aan het praten..
Hé Princess---> dat is dus voor minne
minn zei:lot zei:Freaky high zei:leukwat was minn aant roken? een jointje of een sigaret?
maar we waren dan ook om 11 uur op de Dam met aan het blowen en rare gastjes aan het praten..
whahaha
Dat was zooo grappig
Maar waren zulke vieze mannetjes, en wij maar blijven ontkennen dat we mariuana hadden
Jij zat dr daar nog 1 te draaien
Ja, behoorlijk wappie, maar was wel superr![]()
lot zei:minn zei:lot zei:Freaky high zei:leukwat was minn aant roken? een jointje of een sigaret?
whahaha
Dat was zooo grappig
Maar waren zulke vieze mannetjes, en wij maar blijven ontkennen dat we mariuana hadden
Jij zat dr daar nog 1 te draaien
Ja, behoorlijk wappie, maar was wel superr![]()
was idd geweldigzeker voor herhaling vatbaar
maar ej zij hadden geen coke of xtc dus wij geen wiet :P
zogenaamd![]()
en toen in de maccie :P dat was lache
lot zei:joah :P en toen met onze chocokoeken oew die waren goddelijk
was een super gave dag!
Ge moet elke shop eens doen, da's veel leukerHaze zei:De checkpoint lijkt me wel een uber chille shop. Gister rustig het stuk in de high life erover gelezen en het staat op mijn: To go when 18 lijst.

Secoo zei:Kom zelf uit regio Terneuzen.
Miami zuigt verschrikkelijk.. kga daar alleen maar om hasj als et echt nodig is. Wiet haal ik er niet meer omdat ze zo verschrikkelijk weinig geve.
Vroeger altijd naar ouwe checkpoint, was opzich te doen, in drukke periodes (za-avond ofzo) moest je op z'n hoogst een uur wachten.
Tegenwoordig in da nieuwe gebouw moet je 9 van de 10x 400nrs (= ca. 2 à 3uur) wachten door al die kkfranse + belgenederlanders kom je er bijna niet tege.
Khaal me wiet dus ook tegewoordig gewoon bij een maat![]()