tenoxicam

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
was hier de medicijnkast nog is aan het uitkuisen en heb wel wat interresante dingen gevonden :mrgreen:
maar nu heb ik ook iets gevonden, geproduceert door roche, maar ken het eigenlijk niet, en weet zelfs ni of het eigenlijk wel een benzo is

Deze pijnstiller remt de productie van prostaglandinen in het lichaam. Hierdoor worden pijn (= analgetische werking), koorts (= antipyretische werking) en ontstekingen (= antiflogistische of anti-inflammatoire werking) onderdrukt.
Dit middel vertraagt de bloedstolling doordat het de samenklontering van bloedplaatjes (= trombocyten-aggregatie) rem

noemt dus "Tilcotil 20mg / tenoxicam"

iemand enige evaring mee? en hoe is die bevallen?

Realities

Belezen gebruiker
Tenoxicam is een NSAID, tegen een ontsteking, geen benzodiazepine dus en geen recreatieve waarde ook, althans dat is wat ik erover dacht te weten.
Roche is een heel goede producent, maar niet al hun medicijnen zijn recreatief om te nemen.

Vroeger ( 15 jaar geleden? ) maakte Roche nog Rohypnol 4 mg, een heel sterke benzo.
Momenteel is er Flunitrazepam EG 1 mg nog enkel op de markt.

Ik heb momenteel ook wel wat benzo's in huis:

een grote pot ( 100 co ) Rivotril ( Clonazepam): sterke benzo met ook een sterke anticonvulsieve werking.

Een 15-tal pillen Alprazolam EG 1 mg: merknaam Xanax, sterk anxiolytisch, heb er gisteren wel 10 genomen, tien mg dus, behoorlijk aangename roes. Werkt wel vrij kort ivm Clonazepam bv.

Suboxone; een opiode, buprenorfine met een opiaatantagonist, naloxone.
Wordt gebruikt bij mensen met een vroegere heroineverslaving/opiaatverslaving

Epsipam ( Tetrazepam): myorelaxerende benzodiazepine

Methadon capsules: sterk opiod, gebruikt bij mensen die opiaatafhankelijkheid hebben gehad en ontwennen willen van bv. Heroine

Xyrem; GHB, gebruikt bij patienten die lijden aan narcolepsie met kataplexie

Dextroamfetamine: sterk stimulantium, behorend tot de wekaminen, de rechtsdraaiende isomeer van racemische amfetaminen, op straat ook verkocht, racemische dan, als speed.
Wordt gegeven aan

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Realities zei:
Tenoxicam is een NSAID, tegen een ontsteking, geen benzodiazepine dus en geen recreatieve waarde ook, althans dat is wat ik erover dacht te weten.
Roche is een heel goede producent, maar niet al hun medicijnen zijn recreatief om te nemen.

Vroeger ( 15 jaar geleden? ) maakte Roche nog Rohypnol 4 mg, een heel sterke benzo.
Momenteel is er Flunitrazepam EG 1 mg nog enkel op de markt.

Ik heb momenteel ook wel wat benzo's in huis:

een grote pot ( 100 co ) Rivotril ( Clonazepam): sterke benzo met ook een sterke anticonvulsieve werking.

Een 15-tal pillen Alprazolam EG 1 mg: merknaam Xanax, sterk anxiolytisch, heb er gisteren wel 10 genomen, tien mg dus, behoorlijk aangename roes. Werkt wel vrij kort ivm Clonazepam bv.

Suboxone; een opiode, buprenorfine met een opiaatantagonist, naloxone.
Wordt gebruikt bij mensen met een vroegere heroineverslaving/opiaatverslaving

Epsipam ( Tetrazepam): myorelaxerende benzodiazepine

Methadon capsules: sterk opiod, gebruikt bij mensen die opiaatafhankelijkheid hebben gehad en ontwennen willen van bv. Heroine

Xyrem; GHB, gebruikt bij patienten die lijden aan narcolepsie met kataplexie

Dextroamfetamine: sterk stimulantium, behorend tot de wekaminen, de rechtsdraaiende isomeer van racemische amfetaminen, op straat ook verkocht, racemische dan, als speed.
Wordt gegeven aan

Dat laatste heeft toch helemaal niets te maken met de vraag van de TS. En je zegt ook nog wat benzo's en dan noem je medicijnen op die niets met benzo's te maken hebben. Ik zie niet wat het te maken heeft met zijn vraag.

TS als ik jou was zou ik niet zomaar medicijnen nemen die je niet voorgeschreven hebt. Soms hebben ze hele vervelende bijwerkingen die je niet verwacht en het zijn niet voor niets medicijnen die worden voorgeschreven. Niet nemen dus.

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
na er nog wat voort op gezocht te hebben vond ik, van iemand die het genomen had dit :
What I developed was dark red spots, big ones around my genital area, ans specially in the superior inner part of my legs.

toch maar afblijven dus

Bovenaan