Temazepam en Diazepam combineren?

Robinson

Newbie
Hallo,

Ik ben nog niet zo ervaren met farmaceutische drugs (heb twee keer een pilletje van 20mg diazepam gebruikt), dus ik heb een paar vragen:
Ik ben in het bezit van 5x 10mg temazepam en 7x 10mg diazepam. Zijn deze twee goed met elkaar te combineren of heeft dat geen meerwaarde en kan ik ze beter los van elkaar pakken? En als ze te combineren zijn, wat is dan een mooie dosering van beiden?
En los van elkaar: wat voor dosering heb je dan nodig om er een goed gevoel aan over te houden? Bij 20mg diazepam voelde ik me nl wel rustig en relaxt, maar niet heel bijzonder ofzo...

Ik hoop dat jullie wat antwoorden voor mij hebben...

Groet,
Robertable

speeseend

Wijs gebruiker
Koel man, jij hebt blijkbaar iets (20 mg.) bemachtigd waar ik nog nooit van gehoord heb, laat staan gezien!

Ze zijn in principe goed te combineren, naar mijn mening. Het zal, denk ik beter zijn om ze afzonderlijk van elkaar te gebruiken. Het effect is dan beter te voelen, tenzij je flink wilt pitten :wink: Dan zou ik gewoon alles tegelijk gebruiken.

Wow, je voelde niet veel van twintig mg. Diazepam?? Extreem man.

Sorry, qua dosering denk ik dat je het zelf uit moet vinden. Mijn ervaring lijkt in geen geval op die van jou.

Have fun,

Eend

Robinson

Newbie
Thnx voor je reactie!
Die 20mg waren twee rectiolen (dus wel anaal inbrengen met n klein pipetje :rolleyes: ) van 10mg... Dus niet een dosis van 20 ofzo :P
Kan ik jouw ervaring ergens teruglezen? En wat is precies het verschil in wat je voelt van temazepam en van diazepam?

speeseend

Wijs gebruiker
Het grote Benzo-topic; daar kan je het e.e.a. vinden.

Diazepam, Oxazepam vind ik ''prettiger''. Maar ik gebruik ze dan bijna alle tijd volgens doktersadvies. Bij mij doet het z'n werk al bij vier mg. Oxazepam al bij vijftien tot twintig mg.

Spor heeft, geloof ik, wel wat goede ervaringen met Temazepam.

Gr.,

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik zou je (uit mijn ervaring) adviseren het te houden bij 20 mg diazepam en dan een biertje, baco-tje, whatever youre poison is, erbij drinken.

Volgens mij ben jij op zoek naar een ander effect dan diazepam je kan bieden. Ik heb namelijk de heerlijkste ervaring met gewoon 1 tablet van 10 mg. Heerlijk ontspannen, geen probleem is meer echt een probleem, totale acceptatie van alles :grin:

Wat hoop je te bereiken qua gemoedstoestand? Misschien is een ander middel daar meer geshcikt voor.

Spor

Wijs gebruiker
speeseend zei:
Spor heeft, geloof ik, wel wat goede ervaringen met Temazepam.

Zeeeeeeker

:hearteyes: love the eior !!

Maar ik raad in principe aan om geen benzo's en alcohol te gebruiken, als je het dan toch perse moet doen zou ik vóóraf de benzo pakken, niet achteraf, en géén temazepam. Staat een mooi verhaal over in het dopestories topic wat ik trouwens al een tijdje niet meer gezien heb.

Neem vooraf 5mg diazepam of oxazepam.

Wat je erbij moet drinken weer ik niet, ik drink geen alcohol.

Flameon

Badass junkie
Diazepam en temazepam zijn met elkaar te combineren. Maar als je ze los van elkaar gebruikt dan denk ik dat het beter tot zijn recht komt. Vermoedelijk zal je van deze combinatie na verloop van tijd je ogen niet kunnen open houden en gaan slapen als een bok.
Temazepam is een mooie medicatie. Innemen en vechten tegen de slaap, das best leuk. Diazepam geeft je meer een rustig gevoel voor langere tijd.
Probeer het maar eens en post je ervaring :d

Bovenaan