te ver gaan

Deep Blue

Bewuste gebruiker
hallo, ik heb nog niet veel ervaring met speed (gebruik om de maand). Kheb ooit (per ongeluk) +/- een derde van een gram gedaan en dat was wel zeer stevig :) . Het probleem is dat ik moeilijk kan inschatting hoeveel ik in een lijn leg.
Nu mijn vraag is: wat gebeurt er als je TE veel in een keer snuift?
mensen met ervaring?

stuikerken

Belezen gebruiker
Ik krijg dan ademhalings problemen en hevige steken aan m'n hart. heb dit 2X gehad, ik was echt verschrikkelijk bang. De eerste X kwam ik uit bad, en ik kon plotseling niet meer ademen omdat de deur toe was en er dus ook geen zuurstof was, m'n hart begon echt hevig te kloppen, ik begon in paniek te geraken, en het deed ook verschrikkelijke pijn, dit is pas na een uur ofzo overgegaan. Heb constant koud water op m'n polsen laten stromen en met een koud washandje over m'n hart zitten vrijwen.

De 2deX was het iets minder maar toch ook nog bangelijk. Zelfs als ik een heel kleine dosis speed neem, blijft de schrik dat ik het nog eens ga voorhebben, zit constant aan m'n hart en zo te voelen dan. Als ik bij mensen ben heb ik er geen last van, maar als ik dan thuiskom, begin ik er weer aan te denken enzo, echt lastig.

J0rrit

Badass junkie
er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.

Ik had geen last van mn hart ofzo maar je krijgt er wel een ontzettend zenuwachtig gevoel van, je hebt dan gewoon té veel energie die je niet kwijt kan en je wilt vanalles doen.

Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.

qlo

Experimenterende gebruiker
DarkScope zei:
er kan nix ernstigs gebeuren je schrikt er alleen van als je te veel neemt. Mijn 1e lijn was met 2 andere die ook allebei geen idee hadden van hoeveel we nodig hadden. Achteraf bleek dus dat we voor ieder ongeveer 5 normale lijntjes in 1 keer naar binnen hadden gewerkt.
goe bezig :rolleyes:

DarkScope zei:
Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.

lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na :rolleyes:

ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet ..

JewCookie

Wijs gebruiker
je hebt wel meer dan 0,3 gram nodig voor een overdose...

voor een dodelijke hoeveelheid moet je nog veeel meer naar binnen rammen, dus snats gerust door.. :P t enige dat je met 0,3 gram kan hebben als je het niet vaak doet is heel strak staan, maar een od heb je wel meer voor nodig..

angel1

is het niet zo dat als je teveel snuift, maar dan ook echt te veel, dat dan je lichaam overhit raakt? maar da moet je nogal veel binnen gooien

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja je kan oververhit raken door speed
maar dit kan ook als je niet te veel snuift, als je bevoorbeeld veel danst in een warme omgevind (discotheek dus) en weinig drinkt...

Psykaholik

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
je hebt wel meer dan 0,3 gram nodig voor een overdose...

voor een dodelijke hoeveelheid moet je nog veeel meer naar binnen rammen, dus snats gerust door.. :P t enige dat je met 0,3 gram kan hebben als je het niet vaak doet is heel strak staan, maar een od heb je wel meer voor nodig..
ja van 0.3 sta je idd gewoon lekker strak.
maar voor een overdosis moet je een hennig pak meer naar binnen snuiven.

JewCookie

Wijs gebruiker
angel1 zei:
is het niet zo dat als je teveel snuift, maar dan ook echt te veel, dat dan je lichaam overhit raakt? maar da moet je nogal veel binnen gooien

maak nie uit hoeveel je naar binnen duwt, gaat om je omgevingstemperatuur, hoeveel je beweegt en hoeveel water / isotone drank je drinkt.. :)

Flasher

Met andere woorden: op een feestje of festival in openlucht kan je al eens goed doorsnuiven zonder schrik te hebben dat je teveel doet :smoke: Maar ik zou toch eerder een pilletje steken :mrgreen:

J0rrit

Badass junkie
qlo zei:
DarkScope zei:

DarkScope zei:

lol idioot, je weet geeneens wat spacen betekent, spliff antwoordde om tien na, jij post dit om acht na :rolleyes:

ik ben hier dan wel nieuw, ik vind je nu al een irritant jong dat niet weet hoe ie met drugs moet omgaan, je pakt zomaar even 5 lijntjes speed voor de eerste keer, je pakt heroïne terwijl je niet weet wat het is en je niet weet hoeveel je dervan neemt... sjonge toch. je komt hier maar wat opscheppen met wat je al gedaan hebt of doet ..

Ik weet zeker wat spacen betekent alleen mensen noemen het vaak ander zoals spacan van alcohol, ik weet wat ik zelf onder spacen versta, maar ik bedoelde bij dat topic van andere mensen te horen hoe zij die term opvatten

5 lijntjes speed voor de 1e keer? maakt dat dan uit. Je kunt heus geen od krijgen van 5 lijntjes speed, dan weet k toch nog wel beter hoe k met drugs moet omgaan dan jij. Dat is wel logisch dat je daar geen od van krijgt, en vantevore wist ik dat od-en met onze hoeveelheid onmogelijk was, dus ma gwn n dikke lijn en veel plezier gehad :) .

Heroine terwijl k niet weet wat t is? Het was of heroine of crack, het was een drug die je kon roke want dat hadden we zien doen met alumiunmfolie. En ik neem aan dat als de dealer hetzelf rookt je er niet kapot van kan gaan, want hij leefde immers zelf al lang. Het was dus of crack of hero, dat wisten we niet van te voren. We hadden tijd zat, het was een zorgeloze dag in het park. Ik geef toe het was niet de slimste actie om dat te gaan roken, maar t maakte me nie uit of ik een crack of hero rush kreeg, ik besloot te teugen en te genieten va het gevoel.

opscheppen slaat nergens op, want ik weet niet wat jij, maar ik vind het niet stoer als iemand zegt dat ie 5 lijntjes in 1 keer heeft gedaan ofdat ie hero heeft gedaan. Het was ook niet de bedoeling om stoer over te komen, maar om informatief te zijn tegenover de topicstarter, dat ZELFS 5 lijntjes in 1 keer voor de 1e keer niet dodelijk zijn, ik neem aan dat dat goeie info is voor die gast.

wausie91

Bewuste gebruiker
qlo zei:
DarkScope zei:

DarkScope zei:

als ie niet zou weten wat spacen is en zou opscheppen en onverantwoord zou zijn waarom zou hij dan gerankd zijn als wijs gebruiker
en nou dan neem je te veel speed tja t is niet zo slim maar hij dort het toch zelf

J0rrit

Badass junkie
wausie91 zei:
qlo zei:
DarkScope zei:

DarkScope zei:

als ie niet zou weten wat spacen is en zou opscheppen en onverantwoord zou zijn waarom zou hij dan gerankd zijn als wijs gebruiker
en nou dan neem je te veel speed tja t is niet zo slim maar hij dort het toch zelf

dat wijs gebruiker komt er te staan vanaf een x aantal posts dat je gepost hebt.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
[/quote] als ie niet zou weten wat spacen is en zou opscheppen en onverantwoord zou zijn waarom zou hij dan gerankd zijn als wijs gebruiker
en nou dan neem je te veel speed tja t is niet zo slim maar hij dort het toch zelf[/quote]

ssorry maar hier moet ik tog eff om lachuh, welke **** heeft je dat aangepraat dan Hahahahahahahahaha

wausie91

Bewuste gebruiker
en nou dan neem je te veel speed tja t is niet zo slim maar hij dort het toch zelf[/quote]

ssorry maar hier moet ik tog eff om lachuh, welke **** heeft je dat aangepraat dan Hahahahahahahahaha[/quote]
nou dat dacht ik ken jij ook weer ffuh lachen he :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ja idd, :P :wink: bedankt daarvoor

maar wat is nou ongeveer genoeg om in een lijntje te leggen als je het voor het eerst doet? een grammentje gewoon in 10 lijntjes verdelen? is dat oké?

Lana

Wijs gebruiker
Ik snap niet wat t probleem is hoor.
Als je voor de eerste keer iets gaat doen, snap je toch wel dat je gewoon een piepklein lijntje moet doen en je eerst het gevoel even moet proeven.
Je kunt toch altijd nog wat bijpakken.
Ik vind het zo onnozel als mensen dat niet snappen he.
Je gaat toch geen dijk wegnakken zonder te proeven.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Lana zei:
Als je voor de eerste keer iets gaat doen, snap je toch wel dat je gewoon een piepklein lijntje moet doen en je eerst het gevoel even moet proeven.

Hehehe, maar ik vraag gewoon om advies voor de eerste keer, ik begrijp zelf ook wel dat ik niet meteen een hele berg moet nemen.... Ik zal rustig aan doen :wave:

J0rrit

Badass junkie
ik heb met speed dat als ik egt veel heb gesnoven, het gevoel ook egt heftig wordt, meer zo heftig als schijve. Normaal gezien kan ik me goed concentrere na een normale dosis maar als ik te veel heb heb ik zon gevoel dat ik aan superveel dingen tegelijk denk, maar dat gaat zo snel dat ik helemaal niet weet wat, daar gaat t veel te snel voor.

Verder zal je kortademig worden miss, misselijk, duizelig, te heet en noem maar op.

Een tip voor als je te veel genomen hebt is gwn diep ademhalen en niet te veel bewegen en veel drinken. Het kutte bij pep is als je te veel genomen hebt, het ng wel fftjes aanhoudt omdat het zolang duurt.

Lana

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Lana zei:

Hehehe, maar ik vraag gewoon om advies voor de eerste keer, ik begrijp zelf ook wel dat ik niet meteen een hele berg moet nemen.... Ik zal rustig aan doen :wave:

Haha ik bedoel het niet als een soort aanval op jou hoor. :grin:
Ik reageerde meer in het algemeen en op de topicstarter die ooit per ongeluk een derde van een gram in 1 keer achterover sloeg. :grin:

JewCookie

Wijs gebruiker
scratchtraxx zei:
vitamine c doet het ook wat rapper stoppen vind ik :)

als je gaat slapen paar pillen, en als je wakker word ook..

speed verbruikt al je vit C reserves ook.. :P

van een paar pilletjes knap je idd hard op, en jezelf dwingen om te eten ook heel erg, kan je lichaam zich weer herstellen, en ben je gelijk stukken minder brak :)

zommes

Badass junkie
Ik zou gewoon inderdaad 1 gram in 10 porties verdelen en kijken hoeveel je wilt. Als het goeie speed is zal je niet veel nodig hebben. Het ligt er ook aan wat voor gevoel je wilt krijgen van de pep. Sommige mensen willen gewoon energie en concentratie, anderen willen weer "spacen" op die shit. Van dat laatste ben ik absoluut geen voorstander, vooral de lulkicks raak ik echt van in een depressie.

Een O.D krijgen van snuiven is amper mogelijk omdat je neus niet zoveel kan opnemen, je moet op een gegeven moment pauze nemen..

Met slikken daarentegen kan het wel.

buzzy

Badass junkie

:tearsofjoy: :P Dat word alleen bepaald door het aantal berichten dat je hebt :wave: :wink: :P

flash kieke

Wijs gebruiker
Vriendin van mij , die toch al effe gebruikt , leggen we makkelijk 4lijnen van een gram.

Op een moment had een vriend van ons zwaar zotte speed.(0.5gram dee je makkelijk 3dagen) Wou eerst testen of het pijn deed of niet, leg een lijn van ong.2a3 cm . ->snistzz , in de helft zonder dat ik het wou schoot men lichaam naar achter. Heb toen nog nooit zoveel pijn gevoelt in men neus en mijn neus zwaar bonzen. Stond echt apnormaal strak door die lijn van ong 1.5 .Had echt bang van die pep.

Maar nu ter zaken...Dus wat doet zij --> legt een mega lijn van die speed. :wave:
Die snitzz die lijn naar binnen en die ga neer tegen de grond.....Dus naar mijn weten kun je makkelijk neer gaan van speed met zeer goede kwaliteit.

boels

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
snistzz , in de helft zonder dat ik het wou schoot men lichaam naar achter. Heb toen nog nooit zoveel pijn gevoelt in men neus en mijn neus zwaar bonzen. Stond echt apnormaal strak door die lijn van ong 1.5 .Had echt bang van die pep.
Hmmm, krijg er goesting van om nog bij te tanke, mor kmoet zuinig zen :cry: kem nog mor 3,4gr om tot maandag nammidag te doen :cry: :(

flash kieke

Wijs gebruiker
Ik zou het niet kunnen na een nachtje op de pep verder grote lijnen nemen.

Maar Ik zit meestal sneller in de afkick dan u dan.

boels

Belezen gebruiker
normaal (zeker alsk bij volk zit) dan moetk toch om het kwartier 20 minuten bijsnuive of men lichaam reageerd raar.

enja kende da, ge zit der me wa volk erges thuis, der komt iemand binne, dien legd lijne vor iedereen, de volgende komt binne, legd lijne voor iedereen, enzoverder

flash kieke

Wijs gebruiker
1maal in de afkick , snuifde u harder in de afkick.

Na een tijd durf ik niet meer snuiven , alleen als het gewonen is.

boels

Belezen gebruiker
ja mor ge blijft wel elke keer dien rush voele, en eens da ge in den afkikck zit ist de kunst om nachtjes verder te gaan op dien rush, daarmee dak bedoelde

dan moetk toch om het kwartier 20 minuten bijsnuive of men lichaam reageerd raar

nutsss

Wijs gebruiker
ik denk dat ik teveel speed op heb, mn hersens doen raar... Ik kan opeens geen bericht meer lezen hier...

Bovenaan