te ver gaan

boels

Belezen gebruiker
nutsss zei:
Allemachtig jongens, wat zijn jullie een partij aan het chatten hiero!

goed spul zeker?!

amai, kem al 2,6 gr op van 19.00u tot nu, en wetend dak 3 maand gestopt was :flushed: strak als een muis in een slang

nutsss

Wijs gebruiker
boels zei:
nutsss zei:
Allemachtig jongens, wat zijn jullie een partij aan het chatten hiero!

goed spul zeker?!

amai, kem al 2,6 gr op van 19.00u tot nu, en wetend dak 3 maand gestopt was :flushed: strak als een muis in een slang

hi hi hi das een boel ja....
[/VLAAMS AAN]
nou da ge dr een bietske van genietan kan dan zunne?
dan goat ik hiero seffens weer verders met munne arbeit!

alleej menneke,
houdoe
[/VLAAMS UIT]

candy

Bewuste gebruiker
ik kan alleen dit zeggen als je gebruik dan kan je beter zoveel mogelijk , water drinken,zelf wanneer ik pak en weg ga dan pak ik meestal speed en coke ,kan lekker dansen , sta niet stil , maar drink altijd water veel!!!!ik eet en heb nog geen last gehad van te ver gaan . wanneer ik op mijn top ben en dat voel je zelf ook dan wacht ik en pak alleen nog een lijntje buiten ,lekker afkoelen en een beetje kalmeren.ik bedoel ook al heb ik zin om meer te pakken dan weet ik van laat het . het is het zelfde met drinken wanneer je zat bent en je drink nog bij word je ziek en zo is het ook met gebruik ben je op je top dan laat ik mij gaan en geniet ervan . :grin:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
die mensen die denken dat ze op een avond meerdere grammen moeten wegwerken om plezier te hebben snap ik niet.

ik weet niet hoe de rest van de mensen hier dat doen, maar ik heb op een avond nooit meer dan 0,75 tot een hele gram nodig voor een beetje lol.

Bovenaan